Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadySmile schreef:Ik zou erg graag een (kleuren) schilderij of tekening van mijn pony Djailo willen hebben (is in Sept. overleden). Is er iemand die deze voor mij kan tekenen of schilderen???
LynnDeniseX schreef:Alina, die foto's spreken niet zo supererg! Ik vind dat paardje erg mooi om te tekenen. Maar zonder hoofdstel en een grotere duidelijkere foto in een 'normale' positie was wat leuker geweest.. Misschien tijd voor nieuwe foto's?
Misschien dat ik het dan eens ga proberen.. ben momenteel erg aan het oefenen.
IcePrincess schreef:LynnDeniseX schreef:Alina, die foto's spreken niet zo supererg! Ik vind dat paardje erg mooi om te tekenen. Maar zonder hoofdstel en een grotere duidelijkere foto in een 'normale' positie was wat leuker geweest.. Misschien tijd voor nieuwe foto's?
je zit op crea bea he, niet copy bea.
hoofdstel is makkelijk weg te laten en paard kun je ook zelf in een andere positie zetten
IcePrincess schreef:ok, wie stuurt mij een lekker duidelijke, leuke aktiefoto? (of iets anders apparts)
ik verveel me en ben de portretjes even zat(en nee, ik heb even geen zin zelf wat te verzinnen)
IcePrincess schreef:ok, wie stuurt mij een lekker duidelijke, leuke aktiefoto? (of iets anders apparts)
ik verveel me en ben de portretjes even zat(en nee, ik heb even geen zin zelf wat te verzinnen)
IcePrincess schreef:LynnDeniseX schreef:Alina, die foto's spreken niet zo supererg! Ik vind dat paardje erg mooi om te tekenen. Maar zonder hoofdstel en een grotere duidelijkere foto in een 'normale' positie was wat leuker geweest.. Misschien tijd voor nieuwe foto's?
je zit op crea bea he, niet copy bea.
hoofdstel is makkelijk weg te laten en paard kun je ook zelf in een andere positie zetten