Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
binky schreef:Vervolg week 33:
Jolandaa_ > Mooie gans in een mooi portret.
SharonPlugge > De lucht doet het hem die maakt de foto bijzonder....
Natassja > Ohhhh prachtig!
Tesseke >Sprookjesachtig mooi.
Irene96 > wat kijkt hij zielig.....zwart wit vind ik mooi!
Bumblehorse > Prachtige foto maar ik mis scherpte?
Marjoww >Zo mooi ik ben er stil van....
Kimberley23 > Mooie tinten bij elkaar zo met die heide opde voorgrond.
Manonnevot > Wat is het? Een waterput of iets dergelijks?
Joeluna > Niet scherp maar wat een heerlijke zomerkleuren!
Jessica > niet mijn smaak maar voor boot liefhebbers is dat vast anders
Tinkyie > als je die niet snel verkoopt nu.....mooie foto erg duidelijk voor de koper.
Robin_Rikkie > Saai je zegt het zelf al.....
Gub > mooie foto alleen met de kleurbewerking ben je in mijn ogen te veel doorgeschoten.
Kanji >Wat een blijdschap een goed gekaderde foto!
Fenneeee >Hahaha hij laat me lachen kijk hem zitten wat een baas.Top!
MarijeR > Wauw!
Joey > Z/W ik hou er zo van.
Agossie > Wat word hij alweer groot je pup,pracht exemplaar hoor!
Kletskoekje > lief
Laurajoy15 > Hier blijfg ik naar kijken wat een snoezepoes! {hee ik heb toch al een foto van jou langs zien komen deze week?}
Jis > Duizende van dat soort foto's heb ik liggen wat zijn het toch een dankbare opjecten om te fotograferen he,mooi! {week 32} Week 33 vind ik niet zo bijzonder....is ook niet scherp.
Yvank > weer een zwart wit foto prachtig al moest ik wel even kijken hoe het model nu lag hoor op de haf....
Ylvy > Dat hij lief is spat van mijn scherm dus dan moet dat zijn wat je vast heb willen leggen,gelukt dus!
Kiki > Wat een leuk idee eens een foto nemen van af een heel ander standpunt van dingen die eigenlijk zo gewoon zijn maar door het zo te fotograferen apart te maken.
Nogmaals ik wil niemand afkraken maar ik heb niet genoeg ervaring om te kijken naar iso,diafragma enz enz dus kijk ik wat mij aanspreekt en wat niet.Blijft veel werk maar je kijkt toch beter naar alle foto's dat dan weer wel