Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melewel94 schreef:welmoed__ schreef:Haha, ik vind hem ook leuk!
Hier weer een voor en na van mij. Iemand nog tips?![]()
[ [url=m/bRKmoN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ir2aRx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het kan aan mij liggen (blond)
Maar welke is de voor en welke is de na?
Ik denk eerst voor en daarna na, maar omdat de kleuren zo zacht en natuurtrouw zijn, en de andere zo fel, ben ik aan het twijfelen
MoppieFilou schreef:Is er iemand die mij zou willen uitleggen hoe je een foto zoals die van Loiz bewerkt tot het eindresultaat? Of ongeveer dan toch..Ik heb al zoveel filmpjes gekeken op YouTube maar daar worden vooral alle functies uitgelegd, maar welke je nu juist gebruikt om zo'n foto te bekomen is me nog een raadsel..
Suuszels schreef:MoppieFilou schreef:Is er iemand die mij zou willen uitleggen hoe je een foto zoals die van Loiz bewerkt tot het eindresultaat? Of ongeveer dan toch..Ik heb al zoveel filmpjes gekeken op YouTube maar daar worden vooral alle functies uitgelegd, maar welke je nu juist gebruikt om zo'n foto te bekomen is me nog een raadsel..
Heb je ook filmpjes van Marit hilarius bekeken?
MoppieFilou schreef:Suuszels schreef:Heb je ook filmpjes van Marit hilarius bekeken?
Ja!Maar moet zeggen dat ik tot nu toe vooral filmpjes heb bekeken over de verschillende functies van Photoshop. Heeft zij ook filmpjes waarin ze uitlegt hoe ze een bepaalde foto bewerkt?
MyWishMax schreef:Als je hem recht trekt in photoshop hoef je niet zo'n groot deel kwijt te raken, welmoed. Dan kan je een deel achtergrond bijmaken. Hoewel ik het eigenlijk wel tof vind zo!
welmoed__ schreef:MyWishMax schreef:Als je hem recht trekt in photoshop hoef je niet zo'n groot deel kwijt te raken, welmoed. Dan kan je een deel achtergrond bijmaken. Hoewel ik het eigenlijk wel tof vind zo!
Ik heb hem recht getrokken in lightroom, maar dan is dit dus het resultaat. Ben nog erg beginner, dus heeeeeel veel dingen in LR en PS ken ik nog niet.
Loiz schreef:Hier dan ook een before en after van mij van dit ontzettend schattige dwergpoedeltje![]()
Canon EOS 80D met 50mm 1.8 lens, ISO640, F1.8, sluitertijd 1/100. RAW nabewerkt met Photoshop en Lightroom.
[ [url=m/0XOdF8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CwgPrX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:En ik heb nog een vraag als ik bezig ben in Photoshop zegt hij vaak de werk schijven zijn bol maar snap er niks van heb al zoveel verwijderd van mijn computer..