Eerst kreeg ik al zo'n leuke mail, nu kreeg ik het ook nog eens op mijn bord, dat ze niks konden zolang ze het toestel niet hadden (neen, bellen naar Canon om te vragen of ze er überhaupt wel naar willen kijken heb je echt het toestel voor nodig
). En gewoon hun hele houding was echt bagger, zat tegen een andere klant de hele tijd over de crisis te zagen etc. etc. en ik stond daar maar wortel te schieten.Maarja, toestel is nu daar, ze gaan Canon contacteren, als die zeggen dat ze er niet aan beginnen kan ik 'm gewoon gaan terughalen, en anders wordt die opgestuurd. Dan is het ofwel nog herstellen onder garantie (omdat het niet de eerste keer is dat hij zo "kapot" gaat), ofwel zeggen ze dat het mijn eigen schuld is (wat ik eigenlijk wel verwacht
) en kunnen ze hem wel herstellen maar dat zal me dan een aardig centje kosten .. Ofwel wordt de camera daar vernietigd.Toch misschien maar stilaan uitkijken naar iets nieuws dan ...
Weet echt niet welke richting ik moet zoeken
Ik neig naar de opvolger (of misschien de opvolger daarvan
), omdat ik die camera ken qua gebruik en ook een heel aantal batterijen enzo heb liggen ... Maar is dat wel een goed idee, als ze allemaal zo gevoelig zijn ...

Ga ik zeker even doen!
, het is toch de canon eos 500D geworden
aan een foto bewerkingsprogamma kunt komen? Kan mijn photoshop cd niet meer terug vinden. 