Ah, ik ga het niet meer redden, jammer. De laatste weken gaat het al moeizamer om te onthouden. Doe nog wel mee hoor, maar dan haal ik het gewoon niet dit jaar...
SharonPlugge > De lucht doet het hem die maakt de foto bijzonder....
Natassja > Ohhhh prachtig!
Tesseke >Sprookjesachtig mooi.
Irene96 > wat kijkt hij zielig.....zwart wit vind ik mooi!
Bumblehorse > Prachtige foto maar ik mis scherpte?
Marjoww >Zo mooi ik ben er stil van....
Kimberley23 > Mooie tinten bij elkaar zo met die heide opde voorgrond.
Manonnevot > Wat is het? Een waterput of iets dergelijks?
Joeluna > Niet scherp maar wat een heerlijke zomerkleuren!
Jessica > niet mijn smaak maar voor boot liefhebbers is dat vast anders
Tinkyie > als je die niet snel verkoopt nu.....mooie foto erg duidelijk voor de koper.
Robin_Rikkie > Saai je zegt het zelf al.....
Gub > mooie foto alleen met de kleurbewerking ben je in mijn ogen te veel doorgeschoten.
Kanji >Wat een blijdschap een goed gekaderde foto!
Fenneeee >Hahaha hij laat me lachen kijk hem zitten wat een baas.Top!
MarijeR > Wauw!
Joey > Z/W ik hou er zo van.
Agossie > Wat word hij alweer groot je pup,pracht exemplaar hoor!
Kletskoekje > lief
Laurajoy15 > Hier blijfg ik naar kijken wat een snoezepoes! {hee ik heb toch al een foto van jou langs zien komen deze week?}
Jis > Duizende van dat soort foto's heb ik liggen wat zijn het toch een dankbare opjecten om te fotograferen he,mooi! {week 32} Week 33 vind ik niet zo bijzonder....is ook niet scherp.
Yvank > weer een zwart wit foto prachtig al moest ik wel even kijken hoe het model nu lag hoor op de haf....
Ylvy > Dat hij lief is spat van mijn scherm dus dan moet dat zijn wat je vast heb willen leggen,gelukt dus!
Kiki > Wat een leuk idee eens een foto nemen van af een heel ander standpunt van dingen die eigenlijk zo gewoon zijn maar door het zo te fotograferen apart te maken.
Nogmaals ik wil niemand afkraken maar ik heb niet genoeg ervaring om te kijken naar iso,diafragma enz enz dus kijk ik wat mij aanspreekt en wat niet.Blijft veel werk maar je kijkt toch beter naar alle foto's dat dan weer wel
Anoniem
Geplaatst: 19-08-14 10:39
Agossie Ik vind het een leuke foto, maar ik had hem liever vanuit een andere hoek gezien! Je ziet het vuil boven zijn rug en de omgeving rechts is niet zo mooi. Verder vind ik de compositie ook niet helemaal... Het zou wellicht leuker zijn geweest als je wat meer naar rechts was gegaan en de hond dus (schuin) van voren had gefotografeerd.
Asselruiter Mooie compositie, mooie foto. Toch mis ik nog wat, alleen kan ik het niet goed benoemen. Ik mis de 'wauw' factor.
Astor Hele gave foto! Mooi contrast zit erin.. Die wolken geven er nog een extra sfeertje aan. Goed gedaan, je hebt een mooi moment gepakt!
Bellatrix Knap dat je de maan zo hebt gefotografeerd. Toch vind ik hem niet beeldvullend genoeg, jammer.
binky Wát een prachtige foto met heel veel emotie, wauw! Heb je expres voor deze kleur nabewerking gekozen ipv zwart wit? Dat kan in mijn ogen ook heel mooi zijn, eventueel dan nog met het wat extra oplichten van de oogjes.
Bumblehorse Goed moment, de compositie is hem helaas niet helemaal. Evenals de achtergrond, maar dat is moeilijk te veranderen.
calice Sfeervol plaatje! Jammer dat het hartje linksonder niet helemaal mooi afgerond is, maar dat is het enige! Hoe heb je dit gedaan?
C_estmoi Jammer van de schaduw van de cap. Verder wel een redelijk kloppende foto, al had ik liever nog een stukje buik gezien en hem verticaal genomen. Helaas vind ik hem niet zo speciaal.
Deetjeeuh -
Dshots Leuke foto! Jammer van de teugel (?) die zo los naar beneden hangt! Verder iets teveel contrast naar mijn zin, je had ook iets meer op je hurken gemogen.
Eviii_x Mooie foto! Wat heb je toch een knappe hond. Ik vind wel dat je links en rechts iets meer ruimte had mogen nemen voor zijn poot en staart.
Fenneeee Mooie compositie en heerlijke kleuren! Toch had ik de achtergrond zo gephotoshopt dat het als het ware helemaal die kleur paars heeft. Vooral links- en rechtsboven. Is net wat mooier.
Gub Gaaf! Vind het contrast hier echt super mooi, de hele sfeer!
Hanna_94 Mooie compositie, goede helderheid. Jammer van dat blauwe rechtsboven. Dat had ik zelf voor de volledigheid weggeshopt. Gewoon om het nét wat beter te maken.
HeavensLove WAUW! Wát een ontzettend lieve foto. Ik smelt hier helemaal, en de kleuren kloppen onwijs goed, mooi op de ogen scherpgesteld.. Kan zo geen foutje ontdekken.
Irene96 Mooie sfeer zit er in het plaatje, het zwart-witte versterkt het.
ismy Gave foto met onwijs gaaf onderwerp! Enige jammere vind ik de rode muur (?) op de achtergrond. Of is dat expres gedaan? Liever had ik namelijk meer van de rechtermuur (plattegrond?) willen zien.
JewEmm Zoals eerder gezegd, het lijkt net een mooie bookcover. Goed gedaan!
jilinda Hierin is terug te zien dat je niet zoveel inspiratie had. Want wat moet het uitbeelden? Wat hebben de schoen en het bordje met elkaar te maken? Waarom is de rest zo donker? Waarom kan ik het bordje niet/alleen met veel moeite lezen? Dingen om voor de volgende keer op te letten!
Jis_ Lekkere vakantiesfeer heb je kunnen fotograferen. Mooi! Jammer van de overbelichte kerktoren, die past niet zo in het plaatjes.
Joey Ik had het paard rechts meer ruimte gegeven en hem wellicht wat gekanteld. Verder vind ik het beter dt ie in ZW is!
Jolandaa_ Mooi gedaan! Achtergrond en houding kloppen nog redelijk met elkaar ook. Toch was ik meer door mijn knieen gegaan, dat had zijn statige houding nog wat meer benadrukt. Evenals dat ik de foto net wat helderder had gemaakt om er een wat zomerse sfeertje aan te geven.
k_m Jammer van de bewogen achtergrond en deel van het persoon. Evenals het overbelichte been.
kani_ejj Ik vind de nabewerking hier niet zo geslaagd, evenals dat ik meer door mijn knieen was gegaan om op ooghoogte te fotograferen.
_Kiki_ Grappige foto! Toch snap ik niet helemaal wat je ermee bedoeld, had van mij meer benadrukt mogen worden.
kimberley23 mooie omgeving en mooi paard! Het touwtje had ik weggewerkt evenals dat ik zijn houding toch niet heel mooi vind.