Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quintenvo schreef:Hoi, ik wil waarschijnlijk een tweedehands lens gaan kopen, de 50mm 1.8 stm. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet/kan letten als ik hem ga uitproberen?
ikke: die andere zou ik ook heel graag willen, maar die is op dit moment toch echt veel te duur haha Courses schreef:20.117 op een instap model en een 18-200 erbij? Lekker laten liggenDe kans dat de sluiter het binnenkort begeeft is vrijjjj groot.
maaikemuis schreef:Jup, 275 euro. Ik had hem al gevonden. Meer dan 100 euro zou ik er niet voor geven. Camera is niets meer waard en die tamron is enkel goed om naar mensen te gooien als ze voor je foto gaan staan.....
ikke schreef:maaikemuis schreef:Jup, 275 euro. Ik had hem al gevonden. Meer dan 100 euro zou ik er niet voor geven. Camera is niets meer waard en die tamron is enkel goed om naar mensen te gooien als ze voor je foto gaan staan.....
Die 18-200 nieuw:
https://www.cameranu.nl/nl/p744135/tamr ... -objectief
Die set is dus gewoon te duur.
maaikemuis schreef:ikke schreef:Die 18-200 nieuw:
https://www.cameranu.nl/nl/p744135/tamr ... -objectief
Die set is dus gewoon te duur.
Zelfs nieuw is die Tamron alleen maar goed om mee te gooien....
manzano schreef:Is dit nu een Tamron afzeiktopic geworden ofzo?
Citaat:en ik heb een Tamron lens.... maar dan wel een uit het hogere segment, die dus echt niet onder doet voor de L-serie van Canon...
manzano schreef:Is dit nu een Tamron afzeiktopic geworden ofzo?
Als je even had gelezen hadden we het over de 18-200 die bij de set zat van een Bokker die ze potentieel wou overnemen. Verder is het hogere segment van Tamron prima, maar dan zit je in een hele andere prijsklasse en daar zit ook heel ander glas in. De 18-200 moet je gewoon als opbergbakje gebruiken, of inderdaad, gooien als iemand in je beeld staat.
Courses schreef:manzano schreef:Is dit nu een Tamron afzeiktopic geworden ofzo?
Ook voor jou goedemorgen!Als je even had gelezen hadden we het over de 18-200 die bij de set zat van een Bokker die ze potentieel wou overnemen. Verder is het hogere segment van Tamron prima, maar dan zit je in een hele andere prijsklasse en daar zit ook heel ander glas in. De 18-200 moet je gewoon als opbergbakje gebruiken, of inderdaad, gooien als iemand in je beeld staat.
Fijne dinsdag!