Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
P3TR4 schreef:Heb een vraagje, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik wil graag paarden foto's maken, maar gewoon voor de fun en hobby matig, zowel binnen als buiten. Nu is de vraag heb ik dan aan een Canon 1000D voldoende of is dan de Canon eos 500D meer aan te raden, er van uitgaande dat dezelfde objectieven erbij zitten
.
Alwiene schreef:De 1000D is een prima camera en leent zich uitstekend voor hobbymatig fotograferen. Je moet je er wél in willen verdiepen, maar dat geldt voor elke spiegelreflexcamera!! En je kan met hetzelfde budget beter een 1000D kopen met een iets betere lens, dan een 500D en bijna geen geld meer over houden voor je lens/lenzen.
Bagheera_206 schreef:Check de folder van de Mediamarkt. EngeltjeS kwam net mee aan zetten dat je voor 499 euro de Canon EOS 500D hebt inclusief 18-55mm en 75-300mm lens. Let op dat het wss niet om de 18-55mm met IS gaat en de 75-300mm heeft dacht ik ook geen IS. Leuke startset!
EngeltjeS schreef:Bagheera_206 schreef:Check de folder van de Mediamarkt. EngeltjeS kwam net mee aan zetten dat je voor 499 euro de Canon EOS 500D hebt inclusief 18-55mm en 75-300mm lens. Let op dat het wss niet om de 18-55mm met IS gaat en de 75-300mm heeft dacht ik ook geen IS. Leuke startset!
En bedankt hahahahaha![]()
Ja, ook ik ben op zoek naar een hele leuke camera, om mee te beginnen, en ben al tijden weg van dit model.
Bagheera_206 schreef:Check de folder van de Mediamarkt. EngeltjeS kwam net mee aan zetten dat je voor 499 euro de Canon EOS 500D hebt inclusief 18-55mm en 75-300mm lens. Let op dat het wss niet om de 18-55mm met IS gaat en de 75-300mm heeft dacht ik ook geen IS. Leuke startset!
Romana01 schreef:Met welke camera is de Nikon 3100 te vergelijken (bedoel camera's van canon). Ik heb nml alleen ervaring met canon, maar ik wil de mogelijkheid voor een Nikon openhouden
Nouks schreef:Nee, de fotograaf maak het grootste verschil. Dan het objectief, en dan pas de camera.
Edit: oeps, dat was nogal een reactie op enkel de eerste zin van je post... Maar goed, wel éérst de fotograaf dusIk maak met een budget 1000D met 18-200 nog steeds mooiere foto's dan m'n zusje met mijn 1D3 en L-objectieven