Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
VeraW schreef:ben op dit moment wat aan het rond neuzen voor een andere camera.
Tot nu toe trekt de canon mij het meest aan omdat je daar vaak positieve dingen over hoort. Wat is nu het verschil eigelijks tussen een canon eos 30d en de canon eos 400d? behalve de prijs danEn bestaat er een site ofzo waar je een test kan doen welke camera het beste bij je past.
Heb nu de panasonic dmc fz7. Maar vind dit geen fijne camera. Omdat op veel van mijn fotos ruis zit, ik krijg de achtergrond niet onscherp en heb vaak dat hij niet scherp kan stellen of dat een foto super overbelicht is. (weet niet of die foute aan mij of aan de instellingen liggen.)En filmpjes kan ik niet uploaden. Wat is wel een voordeel vind je kan ver inzoomen en hij is niet zo zwaar en groot.
edit: ow ja heb nu een beeldstabilitor in de panasonic. Maar zit er een bij sommige spiegelreflexs ook een beeldstabilitor? en maakt het veel verschil of je een beeldstabilitor hebt of niet?
suus_ schreef:op de site staat wel info over de 40D en 400D
Noraly_ schreef:Sexy Back, misschien een fujifinepix s5700? die wil ik zelf ook kopen, en hij lijkt mij helemaal top!
Katie1989 schreef:Vraagje;
Ik heb een baan voor een jaar in Spanje en wil dus wil vrienden en familie een beetje op de hoogte houden van mijn leven daar.
Nu zoek ik dus een geschikte camera, eisen;
-Makkelijk mee te nemen (niet te groot dus)
-Moet zowel kunnen filmen als foto's maken
-Beide (films en foto's) moeten van redelijke kwaliteit zijn
-Maximum prijs 300 euro.
xLuus schreef:Hallo allemaal.
Mijn vader die wou voor mij de Olympus E410 live view kopen.
Iemand ervaringen hiermee?
Bedankt voor je/jullie reactie!
Myukii schreef:Zijn er hier toevállig mensen die ervaring hebben met de fullframe Canon 5D?
Wil graag een wat professionelere camera, en de 5D zit als het ware maar één stapje onder de beste (en duurste) Canon camera die er op dit moment is.. Als ik nog een maandje doorspaar kan ik hem kopen, maar wil wel weten of het de moeite waard is.
Is namelijk niet een aanschaf die je zomer even doet, pokkeveel geld.
suus_ schreef:Nehu gewoon in het algemeen, wilde ik even zeggen haha. Omdat ik eerst even ging googlen naar de 40D
Dus niet specifiek naar jou bedoeld
MissToseland schreef:@ fUrytjj_04 Daar heb ik een jaar mee gefotografeerd
Ik stap nu over op de EOS 400D
als je vragen hebt, stel ze gerust