Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de ogen zijn niet scherp maar dat geeft niets bij deze foto ik smelt al bij het zien van dat scherpe neusje!
maar je had zelf al gekozen voor nummer 1 {die ik wel mooi vond maar eigenlijk niets zeggend kun je me nog volgen
}
al vind ik het nog altijd heel moeilijk om te doen foto's maak je toch op je eigen smaak en wat de ene mooi vind vind de andere soms niets. Dus sorry als ik je foto niet mooi vond het is zeker nooit mijn opzet om iemand te kwetsen of af te kraken. 
Vind het alleen beetje jammer dat ie zo centraal staat.
Dat plakaatje dat in je foto staat vind ik wel interessant, het maakt me nieuwsgierig.
Misschien had ik 'em nog een tikkeltje lichter gemaakt.
vind het op zich zeker geen slechte foto; tip: zorg ervoor dat er geen schaduw op het paard valt, vind het hier een beetje jammer, verstoord het beeld een beetje. Verder nette foto hoor!
misschien net een tik te donker, ik weet het niet... maar heeft echt iets dramatisch 
niets aan op te merken!
Grijpt me aan, kreeg er meteen een gevoel bij van 'ocharme dat paardje'. De zwart/wit omzetting vind ik heel passend. Aparte compo zo zonder de hoeven erop, maar ergens bevalt het me wel. Is ie helemaal scherp? HeavensLove schreef:tesseke schreef:
een tip (die ik zelf ook gebruik), er was wind zie ik en enkele blaadjes zijn bewogen, neem ook altijd een 2de foto met kortere sluitertijd zodat je een foto hebt waar de blaadjes scherp op zijn en leg beide foto's op elkaarzo heb je geen bewogen blaadjes

tesseke schreef:Die foto met korte sluitertijd heb ik nog wel ergens (was genomen om de compositie en belichting te bekijken voor ik de filter erop zette). Bedankt voor de tip![]()
Asselruiter: doordat ik mijn draadontspanner niet bij had moest ik het doen met een sluitertijd die eigenlijk te kort was. Hierdoor was het groene uit de bomen verdwenen. Bij deze foto heb ik het er terug in proberen te steken. Op een andere is dit mislukt. Dit is de eerste keer dat ik zo'n foto's met deze filter maak, dus ik heb nog een hoop te leren