Ik ga deze zomervakantie backpacken door Thailand en ik zoek een leuke nieuwe camera om mee te nemen! Ik heb tot nu toe gefotografeerd met de canon 400d van mijn ouders met een tamron ( volgens mij? ) 18-200 mm of zo. Nou ben ik deze camera helemaal zat want ik krijg nooit ruisloze foto's. Dus tijd voor een investering
Ik fotografeer vooral voor mijzelf maar ook voor anderen af en toe, paarden en honden. Ik zoek een body die kan filmen en daar goed in is, toch wel 1080 p minstens en snelle autofocus. Dat vind ik ook een pre aangezien ik veel paarden onder het zadel en losgegooid wil fotograferen.
Tips?
Ik wil er ook een canon 50mm 1.8 bij halen maar hoop een basic lensje bij de body te kunnen krijgen om mee te nemen. Ik wil uiteindelijk een 70-200 mm f4 kopen maar daar heb ik op het moment geen geld voor, want die is toch te zwaar om mee te nemen op reis. Edit: een budget van zo'n 600 euro. Excl de 50 mm lens. En graag een lens waarmee ik nog een poosje vooruit kan.
Suggesties?

Edit 2/3 : ik heb al naar de canon 760 gekeken, die sprak mij best aan maar ik denk dat er een betere is voor die prijs.