Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Somebitch schreef:Ik heb een Canon powershot A40. Ik zie hem alleen niet in de beginpost staan, is dit een goede camera om mooie / goede foto's mee te maken?
Olle schreef:Ik zou graag wat ervaringen willen weten van de Fuji finepix S9500. Ik zag in de beginpost wel een linkje staan, maar de meeste foto's doen het er niet van..
Ik heb nu ook nog niet zo'n oude camera misschien 3 maanden oud, de panasonic lumix LZ7, hele fijne camera, maar ik wil gewoon meer naar het spiegelreflex toe. Maar ook wel de mogelijkheid behouden om de stand op automatisch te zetten aangezien ik geen ervaring heb met spiegelreflex..
Olle schreef:haha nee dat snap ik wel, maar ik wil een camera met wat meer mogelijkheden als een spiegelreflex, maar juist nog geen spiegelreflex..
Kokomo schreef:Olle schreef:haha nee dat snap ik wel, maar ik wil een camera met wat meer mogelijkheden als een spiegelreflex, maar juist nog geen spiegelreflex..
Dat noemen ze een prosumer.
De beste op dit moment is de Panasonic DMC FZ50.
Op http://www.dpreview.com kun je voorbeeldfoto's van heel veel camera's bekijken.
dees_daan schreef:ik heb vandaag een camera gekocht, de fuji finepix S5700
Noraly_ schreef:@dees_daan, die wil ik ook kopen! Alleen moet Noraly nog even sparenwaar heb je hem gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?
xxx
orion_ schreef:Ik ben ook opzoek naar een nieuwe camera.
Zou iemand mij het verschil en vooral de voor- en nadelen kunnen vertellen van een Spiegelreflex camera, integenstelling van een gewone?
Schiet op dit moment regelematig met de camera van een vriendin, een fuij finepix huppeldepup.
orion_ schreef:Bedankt! Daar heb ik wat aan.
Die Panasonic die je noemt heb ik ook al eventjes naar zitten kijken, is dat de aanrader onder de compact camera's?
Want ik denk dat ik waarschijnlijk toch voor een compacte ga...