Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jespri schreef:Joeluna Lief.Jammer van de ruis, maar verder niets aan toe te voegen.

showteam schreef:joeluna: Wat een droppieInderdaad jammer van de ruis. Er is helaas weinig aan te doen qua instellingen denk ik, kon je diafragma nog omlaag? En ander de kitten meenemen naar een plekje waar het licht beter is
Dat ga ik binnenkort nog eens op mijn gemak doen, was nu even snel een paar foto’s maken. Kitten was zo hard aan het roepen tussendoor dat ik hem maar weer gauw terug heb gezet bij zijn vriendjes haha 
Killyenn schreef:joeluna - vind de ruis enorm meevallen! Geeft imo altijd juist wat karakter bij indoor foto's. Hij lijkt wel net wat scheef te staan (naar links hellend). En wat een enorm schattige kitten
Dat hij een beetje scheef staat zie ik nu ook, ik let daar eigenlijk nog niet zo op met bewerken. Puntje voor de volgende keer dus
Enuuh, welke kitten is nou niet schattig? 
zometeen mijn week 22! 
Sorry als ik nogal kort van stof ben of iemand vergeet, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd 
Daardoor mis je een hoop detail van het meisje haar blik.
Het model straalt echt kracht uit!
De kleuren komen heel mooi uit, de DoF is erg fijn en de bij mooi gedetailleerd 
Knap werk!

Bijzondere nabewerking ook!

Erg leuk gedaan!
Ik kan het vers gemaaide gras bijna ruiken ^^
Erg bijzondere foto!

Een beetje jammer dat zijn hoofd wat in de schaduw wegvalt, maar verder erg leuk!
De kleur van het beestje past heel mooi in de omgeving, en de lijnen van de takken maken het geheel nog interessanter 

De bokeh is ook erg leuk trouwens, knap werk!

Ik kan er blijven naar kijken, me afvragend wat er daarbinnen zou kunnen zijn 
Persoonlijk vind ik het mos helaas wat storend 

Erg bijzonder sfeertje en heel leuk perspectief! Waar is dit genomen?

Fijne DoF en gave kleuren-interactie!
Erg geslaagd beeld dus! En fijn dat je een nieuw logo hebt!
Gaaf hoe die ogen van de uil eruit springen!
(En ik drink geen bier dus dat wil al veel zeggen)

Erg leuke foto!
Erg leuk hoe je dat bijzondere moment hebt vastgelegd!

Leuke foto!
nette compositie en mooie DoF, de pony staat er ook leuk op 
Een beetje jammer van dat andere dier op de achtergrond, maar verder erg leuk!
Een beetje jammer van de rode lijn op de achtergrond, maar verder leuk gedaan!
Erg fijne compositie, en het meisje heeft een heel sterke blik 
Een beetje jammer van de boomstam links misschien, maar verder geen opmerkingen 
De backlight geeft wel een beetje een vreemd effect in het haar, maar mijn gevoel had dat iet minder sterk mogen zijn 

Heel erg leuk gedaan!

de kleuren vullen elkaar perfect aan, de DoF is uitstekend en de vogel is haarscherp
Knap werk hoor, erg leuk gedaan!
Dat zou je compositie volgens mij interessanter maken. Verder is het blauw ook wat grauw naar mijn gevoel, wat best jammer is 
Mag ik een bordje om te kwijlen?

Balen van je camera, wat scheelt eraan?
De kleuren spreken me alleen net iets minder aan, misschien was zwart-wit leuker geweest?
Hoe was de kleurenversie?
De lijnen van de grassprietjes maken het geheel ook interessanter en leiden de aandacht naar de bloem toe 

Waar is dit genomen?

Hoe was de kleurenversie?
Maar het ziet er best een lastige sprong uit 
Schattige pony ook!

De band tussen hen spat er echt vanaf 

Het groen ziet er wel wat grauw uit in de achtergrond, maar verder is het geheel erg geslaagd 

De kleuren geven een interessant effect met die lucht zo. Een beetje jammer dat de oogjes in de schaduw liggen wel 

Erg fijne foto!
Jammer dat de bom zo schuin staat wel 

Erg fijn sfeertje!

Echt knap gedaan!

Ja, de shet is nogal ontstuimig

Het is een opluchting dat we eindelijk weten wat het is, maar daarmee zijn we er nog niet natuurlijk