[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JewEmm

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:52

Mijn week 21. Heerlijk een weekendje natuurstudie in de Biesbosch. Levende insecten determineren met de dode bomen op de achtergrond. Vond het wel een mooi contrast.

Afbeelding

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:59

mijn week 21
Afbeelding

precies op tijd _/-\o_

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:02

Ik ga sowieso later zijn, met mijn examens heb ik even geen tijd gehad

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:08

De samenvatting van week 21 - 2015:

Agossie verzamelt hier
Ash_
Asselruiter
Astor verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
billionache verzamelt hier
binky
Brechtjee verzamelt hier
caaramel
calice
cathyenbeau
Cioccolato
crazy_horses
CrazyIris verzamelt hier
Dandy200 verzamelt hier
Deetjeeuh verzamelt hier
Eline91 hier
_Elke
EskeGirl
Fem
GerdjeHoran verzamelt hier
glenstorm verzamelt hier
goriginal
Gracezellaa
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove levert later in in verband met examens, die hoe dan ook voor gaan! Zij verzamelt hier
hilly200 verzamelt hier
horserider22
Iejoorr
Ingvild
IsaCalixa
it_is_me verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
joeluna verzamelt hier
Jolandaa_
Joysieee
Kanzi verzamelt hier
Killyenn
Kimmetjee04
k_m verzamelt hier
Leonie_M
LinSa
louiisaa
LOVESUSHI verzamelt hier
LoveUggs
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
manonfleur verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marit
Marjoow verzamelt hier
monbyou
Murthul verzamelt hier
MyHu verzamelt hier
MZorro
Nefertarie
NESCAFE verzamelt hier
Niece
_Patriciaa verzamelt hier
ponyaddicted verzamelt hier
PrimaDonna_ verzamelt hier
quartel verzamelt hier
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
rosslover verzamelt hier
Sanne_com verzamelt hier
SharonPlugge
Shiloh verzamelt hier
showteam
S_imonee verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Sodeletuut
SternPhoto
Suuszels verzamelt hier
taarss
tesseke
TeSzZz verzamelt hier
Tigress verzamelt hier
Tivara verzamelt hier
Valerie98
verosjaak verzamelt hier
wendy1987 verzamelt hier
WiancaR verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:26

Ik blijf respect voor je houden agossie !!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-15 22:32

Dank je... :o

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:32

Mijn week 22 alweer
Afbeelding

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:54

Jespri schreef:
Joeluna Lief. <3 Jammer van de ruis, maar verder niets aan toe te voegen.

Dankjewel :)
showteam schreef:
joeluna: Wat een droppie <3 Inderdaad jammer van de ruis. Er is helaas weinig aan te doen qua instellingen denk ik, kon je diafragma nog omlaag? En ander de kitten meenemen naar een plekje waar het licht beter is :)

Lager dan dat kan mijn diafragma niet ;) Dat ga ik binnenkort nog eens op mijn gemak doen, was nu even snel een paar foto’s maken. Kitten was zo hard aan het roepen tussendoor dat ik hem maar weer gauw terug heb gezet bij zijn vriendjes haha <3
Killyenn schreef:
joeluna - vind de ruis enorm meevallen! Geeft imo altijd juist wat karakter bij indoor foto's. Hij lijkt wel net wat scheef te staan (naar links hellend). En wat een enorm schattige kitten <3

Thanks! Zo had ik het nog niet bekeken met dat ruis! :D Dat hij een beetje scheef staat zie ik nu ook, ik let daar eigenlijk nog niet zo op met bewerken. Puntje voor de volgende keer dus :P Enuuh, welke kitten is nou niet schattig? <3

glenstorm
Mooie foto! Gave kleuren en mooi contrast!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:17

Prachtige foto's zitten er tussen! Bedankt voor de feedback iedereen! Heb ze wel allemaal gelezen maar momenteel erg druk gehad dus niet echt kunnen reageren..Ik ga even mijn draai proberen te vinden daarin. Ook in het geven van feedback, ondanks dat ik een beginner ben mag mijn mening vast ook gehoord worden := zometeen mijn week 22!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 00:02

Kan iemand mij vertellen hoe ik ze vua Flickr hier kan delen? Nu nog maar even via Tinypic..

Mijn week 22!
Afbeelding

Edit; dit was trouwens de versie ervoor. Na wat tips is die hierboven de uiteindelijke versie geworden. versie 1
Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 26-05-15 00:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 00:06

Afbeelding
^ Op je foto klikken en dan op dit icoontje rechtsonderaan.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 00:08

Misschien toch nog eens goed kijken morgen op de laptop. Ben heel benieiwd of er qua kwaliteit echt zo veel verschil tussen zit als ik ze hier plaats! :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 05:26

Week 22.

Afbeelding

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:42

Zo, ik zie dat als ik foto's upload via mijn telefoon en bokt, de kwaliteit schreeuwend achteruit gaat. Zit nu achter een computer.. Zal vanavond, als het lukt, even de grote versie online zetten, want dit is echt gewoon onscherp :=

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:43

Wauw, bellatrix, heerlijke sfeer heb je daar in die foto.. Heel fijn beeld!
Love uggs, Leuke uitsnede!
glenstorm: Wat een kleuren! Wauw!! Heel mooi, ik blijf ook kijken door de lijnen in het beeld :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:14

Bedankt! Ben er heel blij mee want paard kwam in volle galop voorbij. Het gaat me steeds beter af om ook beweging scherp vast te leggen en dat is zeker een van mijn doelen!

Weet iemand trouwens of ik ook een rol papier op kan hangen op zo'n achtergrond installatie voor een doek? Mijn doek is 3 meter breed en mijn installatie 1.5 en dit krijg je gewoon niet mooi op de foto dus zat te twijfelen een rol papier aan te schaffen..

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:51

Bedankt voor alle FeedBack. Een veulentje met de hond er zo bij was echt een moment opname. Helaas stond er 1 hoefje niet helemaal op. maar met een zware camera in mijn linkerhand, bijna op de grond, en mijn rechterhand omhoog om de kleintjes daar te houden vond ik hem toch niet onaardig. :D

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:17

Ik ben er de laatste tijd echt met m'n hoofd niet bij, maar ik wil toch proberen om telkens feedback te geven :) Sorry als ik nogal kort van stof ben of iemand vergeet, maar ik heb nogal veel aan mijn hoofd :o

Vervolg week 19

LinSa Hmm, ik vind het vooral jammer van de schaduwen in het gezicht :o Daardoor mis je een hoop detail van het meisje haar blik.

billionache Wat een bijzondere foto, erg gaaf gedaan :j

LOVESUSHI Leuk, wat een stoere foto :D Het model straalt echt kracht uit!

Verosjaak Waauw, enorm gave foto zeg :D De kleuren komen heel mooi uit, de DoF is erg fijn en de bij mooi gedetailleerd :)

caaramel Wat een gave kip, ik vind 'm erg geslaagd :D Knap werk!

wendy1987 Hmmm, het heeft wel iets bijzonder met die onscherpe pony maar ik vrees dat het niet zo mijn ding is :o

Hanna_94 Wat een lieve foto, ik vind 'm best geslaagd hoor ;)

Ylvy Erg interessant, gaaf gedaan! Waar is dit genomen?

SternPhoto Heel bijzondere foto, erg knap hoe je die blik hebt vastgelegd :) Bijzondere nabewerking ook!

ismy Erg leuk sfeertje, gaaf gedaan! :D

Lipydo Wat een bijzondere foto weer, erg interessant sfeertje. Je hebt een heel aparte fotografiestijl maar ik vind het wel heel erg leuk!

Ingvild Erg leuke foto, gaaf hoe je de blik van dat dier hebt vastgelegd :)

HeavensLove Ach, wat schattig <3 Erg leuk gedaan!

tesseke Wat gaaf zeg, heel leuk sfeerte! De liefde spat er echt vanaf :j

hilly200 Wow, wat een aparte foto! Het lijkt net alsof hij echt in de oorlog genomen is, erg gaaf!

it_is_me Interessante compositie, erg fijne foto! De kleuren vullen elkaar ook mooi aan :D Ik kan het vers gemaaide gras bijna ruiken ^^

Iejoorr Wat een gave, onheilspellende sfeer :j Erg bijzondere foto!

Gub Gaaf beeld, erg rustgevend en toch interessant :o

showteam Wat een landschap zeg, erg leuke foto! :D

Jessica_1998 Gave foto van een erg gave hond, je weet de geconcentreerde blik heel netjes vast te leggen :j Een beetje jammer dat zijn hoofd wat in de schaduw wegvalt, maar verder erg leuk!

calice Wat een gave foto zeg, heel knap gedaan :D De kleur van het beestje past heel mooi in de omgeving, en de lijnen van de takken maken het geheel nog interessanter :)

Niece Week 18 vind ik enorm gaaf, het dier lijkt echt recht uit mijn scherm te kunnen springen. Erg knap gedaan!
Je week 19 is ook heel leuk, een beetje jammer van de stengel op de achtergrond maar verder heel leuk. Fijn detail ook met de druppels aan de snavel!
De laatste vind ik persoonlijk net iets minder, hij kan mijn aandacht niet echt vasthouden :o

Asselruiter Erg leuk portret, fijne compostie en het model lijkt een heel spontane blik te hebben :)

Ash_ Ik vind hem net erg gaaf, je hebt de blik heel aansprekend vastgelegd :) De bokeh is ook erg leuk trouwens, knap werk!

Tigress Wat een leuke actiefoto zeg, heel erg gaaf effect met de waterdruppels :D

manonfleur Ik vind hem best leuk, maar de compositie is erg voorspelbaar. Misschien was het leuker geweest om wat met het perspectief te spelen?

ponyaddicted Je hebt het dier erg gaaf vastgelegd, knap gedaan. Jammer van het hoofd van de ruiter :=

JewEmm Wat een gaaf sfeertje zeg, ik vind de foto echt ontzettend geslaagd :D Ik kan er blijven naar kijken, me afvragend wat er daarbinnen zou kunnen zijn :o

jilinda Leuke DoF, fijne compositie :) Persoonlijk vind ik het mos helaas wat storend :o

Week 20

Bellatrix Wat een gaaf dier, erg leuke foto!

S_imonee Erg gaaf sfeertje hoor, knap gedaan! :)

binky Erg leuk sfeertje, heel fijne rustgevende foto :)

Tivara Waauw, wat ontzettend gaaf gedaan! :D Erg bijzonder sfeertje en heel leuk perspectief! Waar is dit genomen?

horserider22 Erg dromerig sfeertje, leuk gedaan :)

billionache Interessante foto, leuk gedaan :)

Kimmetjee04 Waauw, wat een lieve en schattige foto! De band tussen hen spat er echt zo vanaf! :)

louiisaa Erg jammer van de schaduwen in de vrouw haar gezicht, maar verder wel een leuke foto :)

Jolandaa_ Erg interessant beeld, leuk gedaan :) Fijne DoF en gave kleuren-interactie!

LoveUggs Fijne actiefoto, leuk gedaan! Een beetje jammer van de schaduwen in de gezichten, misschien kan je de volgende keer op een plek gaan staan waar je dit effect niet hebt?

Joysieee Wat een leuke en lieve foto, erg knap gedaan! Heel fijn sfeertje :j

Hanna_94 Erg leuke kleurtjes, fijne DoF en interessante compositie :) Erg geslaagd beeld dus! En fijn dat je een nieuw logo hebt!

Sodeletuut Waarom heb je in godsnaam uiltjes op een callcenter? >;)
Grapje hoor, erg leuke foto! :D Gaaf hoe die ogen van de uil eruit springen!

NESCAFE Erg leuk gedaan, fijn drieluik :)

k_m Wat een gave foto zeg, ik denk dat je 'm zo kan verkopen aan het bedrijf als reclamecampagne! Ik krijg er in elk geval spontaan zin van in dat biertje := (En ik drink geen bier dus dat wil al veel zeggen)

Mariett Wat gaaf zeg, studeer jij voor paardentandarts? :)

MyHu Ik vind het toch best een interessante foto, gaaf effect met die diagonale lijnen :)

Dandy200 Ach, wat schattig <3 Erg leuke foto!

Valerie98 Wat lief zeg, ik smelt helemaal <3 Erg leuk hoe je dat bijzondere moment hebt vastgelegd!

MZorro Erg leuke foto, interessante compositie en erg geslaagd resultaat! Fijne bokeh ook!

LinSa Erg jammer opnieuw dat de gezichten in de schaduw vallen, dat maakt je foto echt een stuk minder levendig. Fijne bokeh wel!

Cioccolato Ik vind hem erg geslaagd hoor, leuk sprookjesachtig sfeertje met die bloemetjes :)

Ingvild Wat straalt je foto kracht uit zeg, erg gaaf gedaan!

Jespri Ontzettend gaaf concept en heel knap uitgewerkt! Ik kan alleen maar waauw zeggen :o

SternPhoto Ach, wat een lieverdje <3 Leuke foto!

Tigress Erg fijne foto :) nette compositie en mooie DoF, de pony staat er ook leuk op :)

Shiloh Wat heeft de hond een enthousiaste blik, leuk gedaan!

Verosjaak Erg fijne foto met die witte snavels :) Een beetje jammer van dat andere dier op de achtergrond, maar verder erg leuk!

Astor Wat een leuke en lieve foto zeg, ontzettend gaaf gedaan!

Suuszels Ontzettend gave sfeer zeg, heel knap gedaan!

EskeGirl Erg interessante foto :) Een beetje jammer van de rode lijn op de achtergrond, maar verder leuk gedaan!

Kanzi Erg schattige foto, maar jammer dat er een aantal stukken zijn die wegvallen in de schaduw :o

WiancaR Wat een ontzettend leuke foto :) Erg fijne compositie, en het meisje heeft een heel sterke blik :)

Marjoow Wat een gave actiefoto zeg! :D Een beetje jammer van de boomstam links misschien, maar verder geen opmerkingen :)

quartel Erg interessant portret! :) De backlight geeft wel een beetje een vreemd effect in het haar, maar mijn gevoel had dat iet minder sterk mogen zijn :o

GerdjeHoran Toch een erg leuke foto hoor, heel aansprekende blik heb je weten vast te leggen :)

Marit Ach, wat lief <3 Heel erg leuk gedaan!

goriginal Wat een gave kleuren zeg, erg fijne sfeer weet je te creëren :D

Sanne_com Leuk gedaan, je weet me toch telkens te verbazen met je danbo-foto's :)

taarss Erg leuk sfeertje, knap gedaan :)

joeluna Ach, wat een schatje! Erg leuke compositie en fijne sfeer, de ruis lijkt toch best mee te vallen?
Wat me wel opvalt is dat je wit niet echt wit is maar eerder grauw/grijs, dat kan je volgens mij makkelijk oplossen door een witpunt te kiezen en zal volgens mij je foto een stuk levendiger maken :)

monbyou Schattig diertje, leuke foto :)

MarijeR Ontzettend gave foto :j de kleuren vullen elkaar perfect aan, de DoF is uitstekend en de vogel is haarscherp :D Knap werk hoor, erg leuk gedaan!

Nefertarie Erg bijzonder sfeertje, leuke foto!

glenstorm Gave actiefoto, erg leuk gedaan :)

Racheel Fijne lanschapsfoto, maar ik had persoonlijk onderaan wat van de huizen afgecropt :) Dat zou je compositie volgens mij interessanter maken. Verder is het blauw ook wat grauw naar mijn gevoel, wat best jammer is :o

XiiaaooNaa Waaaaauw, wat een retegave foto! Interessante compositie, gave contrasten en de hond heeft een erg interessante blik. Leuk detail ook met de blaadjes vooraan, dat maakt het geheel echt af :j Mag ik een bordje om te kwijlen? :~

louiisaa Erg gaaf gedaan hoor, de kleuren vullen elkaar perfect aan en de DoF is fijn gekozen :)

showteam Wat lief zeg, erg leuke foto en heel fijn sfeertje :)

Brechtjee Leuke foto zeg, de hond straalt echt kracht en enthousiasme uit :) Balen van je camera, wat scheelt eraan?

Niece Erg gaaf detail :) De kleuren spreken me alleen net iets minder aan, misschien was zwart-wit leuker geweest?

caaramel Wat schattig zeg, erg leuk gedaan! Alleen jammer dat de kuikentjes iets donker uitgevallen zijn :o Hoe was de kleurenversie?

Asselruiter Erg leuke foto, fijne compositie en mooie DoF :) De lijnen van de grassprietjes maken het geheel ook interessanter en leiden de aandacht naar de bloem toe :)

IsaCalixa Erg leuke actiefoto zeg :D

TeSzZz Wat een gave foto, erg leuk gedaan :)

PrimaDonna_ Erg leuke compositie en fijn kleurenspel, leuk gedaan hoor :)

LOVESUSHI Wat leuk gedaan zeg, erg fijne foto :)

Agossie Wat straalt je foto kracht uit, erg gaaf! :D

Ash_ Erg leuk gedaan, de aandacht wordt echt naar het onderwerp getrokken :)

Sicayes Week 20 is heel erg gaaf, wat een bijzonder uitzicht zeg! :D Waar is dit genomen?
Week 21 vind ik ook erg gaaf, het heeft een beetje een effect van een tilt-shift miniature :)

_Patriciaa Erg leuke foto, fijn sfeertje :)

calice Leuk gedaan, maar jammer dat je wat weinig contrast hebt in de grijstinten :) Hoe was de kleurenversie?

Maaaarije Best leuk gedaan zeg, erg interessante foto :)

Leonie_M Wat een gave actiefoto! :D Maar het ziet er best een lastige sprong uit :=

Jolandaa_ Erg gaaf hoe je de schilpad hebt vastgelegd! Een beetje jammer dat de achtergrond zo donker is, maar verder erg geslaagd!

it_is_me Wat leuk gedaan zeg :) Schattige pony ook!

magda_90 Het paard staat er erg leuk op en de bloemetjes geven een heel gaaf effect, maar ik vind 'm onderaan een beetje 'raar' gecropt :o

CrazyIris Ik vind je week 20 anders wel best leuk hoor, erg lieve foto :)
Week 21 is erg gaaf door de leuke kleurtjes! :D

Killyenn Erg bijzonder portret, gave nabewerking ook! Ik had de compositie persoonlijk misschien wel wat riumer genomen :o

Murthul Erg leuk gedaan, heel fijn hoe je de kat hebt vastgelegd :)

crazy_horses Ontzettend leuk effect, knap gedaan hoor! :D

jilinda Ik had de compositie denk ik wat ruimer genomen, het groene in de achtergrond zou de kleur van de bloem mooi aangevuld hebben :)

manonfleur Wat een gaaf hotel zeg, erg fijne foto vanuit een heel interessant perspectief :)

ponyaddicted Leuke actiefoto zeg :)

Deetjeeuh Heel erg gaaf beeld, erg knap gedaan! Fijne compositie, mooie bokeh en een leuke rustgevende sfeer :) De band tussen hen spat er echt vanaf :j

Revanches Leuk gedaan zeg, erg lieve foto :)

Ylvy Wat een gaaf dier, leuke foto! :) Het groen ziet er wel wat grauw uit in de achtergrond, maar verder is het geheel erg geslaagd :)

Iejoorr Ik vind het vooral jammer van de stenen boord en de grote donkere vlek onderaan, maar anders is je foto best leuk hoor :)

wendy1987 Wat een droppie, erg leuk vastgelegd ook :D De kleuren geven een interessant effect met die lucht zo. Een beetje jammer dat de oogjes in de schaduw liggen wel :o

Jessica_1998 Wat een lief eenzaam bloemetje, toch best een fijne foto :)

cathyenbeau Ontzettend gaaf effect met die diagonale lijnen in je foto, en erg leuk dat je de zonsondergang er net door kon fotograferen :)

hilly200 Wat een lieve foto, erg leuk gedaan! Ik vind de kleurenversie trouwens wel leuker, in de zwart-wit zit er volgens mij niet genoeg contrast :o

Gub Wat een ontzettend gave foto, heel gaaf met die DoF en erg bijzondere kleuren ook! :D

Fem Ik vind het een erg lieve foto, de band straalt er echt af :)

SharonPlugge Wat een kleur heeft dat water zeg! :o Erg fijne foto!

Hanna_94 Leuk effect met dat licht :) Jammer dat de bom zo schuin staat wel :=

tesseke Ontzettend liefdevolle en schattige foto, wat een gaaf sfeertje zeg! :D

_Elke Ik vind de compositie best geslaagd hoor, maar door de effect stand is je foto wel vrij donker uitgevallen :o

Gracezellaa Wat een bijzondere foto, heel erg gaaf effect met die lucht en dat water! :D

Robin_Rikkie Best een fijne actiefoto hoor, leuk gedaan :)

JewEmm Wat leuk dat onderonsje aan de waterkant :) Erg fijn sfeertje!

rosslover Leuke foto, maar een beetje jammer van het touw :o

Week 21

glenstorm Wat een bijzonder effect zeg! :)

LoveUggs In vind de laatste versie beter qua kleuren, de foto straalt ook echt kracht uit. Maar ik had de compositie echt wat ruimer genomen :o

Bellatrix Ontzettend gave sfeer, heel erg geslaagde foto :D Echt knap gedaan!

---------------------------------------
Reacties

Graag wil ik nog even iedereen bedanken die de moeite neemt om feedback te geven, daar heeft dit topic erg veel aan!

Killyenn Erg bedankt voor de feedback, hier kan ik wat mee :)

showteam Bedankt voor de feedback :)

Jespri Dank je wel voor de feedback :) Ja, de shet is nogal ontstuimig :=

Ingvild Ook bedankt voor je feedback!

Asselruiter Dankje, ja het was vooral om het gevoel dat het ging :)

S_imonee Erg bedankt om feedback te geven :)

quartel Heel erg bedankt voor de bemoedigende woorden :o Het is een opluchting dat we eindelijk weten wat het is, maar daarmee zijn we er nog niet natuurlijk :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:23

Eline, bedankt weer voor je feedback! Foto van vorige week was voor mij echt puur om te oefenen, voor het eerst springfoto 's gemaakt dus ben dat best tevreden over! Groot evenement dus was al blij met het plekje dat ik had bemachtigd haha.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:28

Bedankt voor de feedback. Het was inderdaad een lastige sprong. Dit was ook poging 3 :D

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:31

Sh*t helemaal vergeten gisteren. Beetje druk. Overkomt me nooit. Sorry!

Alsnog week 21:
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:36

ismy schreef:
Sh*t helemaal vergeten gisteren. Beetje druk. Overkomt me nooit. Sorry!

Alsnog week 21:
Afbeelding

Hoezo ismy, je hebt deze foto toch al gepost? :o Ik meen me toch te herinneren dat ik er feedback op heb gegeven :=

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:38

Eline, dankjewel.
Hiervoor moet je ong 3 uur rijden van Bangkok af zijn. Thailand dus :))

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:38

Als week 20 heeft ze die idd geplaatst :)

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:47

Dank je wel voor je leuke feedback Eline! :D