Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

leuk met het onscherpe groene ervoor.
mooie foto! Heb de andere uit je reeks gezien en daar zitten ook nog hele mooi tussen, dus ik snap dat de keuze niet eenvoudig was.
Ik vind het op zich een leuke foto, maar mis wat scherpte. Graag had ik 'em ook wat lichter gezien. Compositie vind ik goed. Oefen zeker verder
Je geeft zelf al aan dat je foto wat te donker is, daarin ga ik mee. Op zich zit je ligt goed, maar het is omdat je hondje naar de andere kant op kijkt (weg van het ligt) dan zijn gezichtje in de schaduw valt. Dit kan je vermijden door gebruik te maken van een reflectiescherm (of gewoon een wit papier doet ook al veel). Leuke scherptediepte! Jammer dat de voetjes er niet helemaal opstaan.
eigenlijk geen 'commentaar' op deze foto. Het enige wat ik mij afvraag is of het eventueel nog mooier is had het paard toch wat dichter gestaan...
kan het zijn dat ie niet helemaal scherp is? Ik vind het echt leuk dat je eens wat anders gedaan hebt en niet de standaard bloemen, mensen of dierenfoto. Daarvoor al een duim omhoog!
Eerst en vooral: wat een paard, helemaal mijn ding
mooie foto, goed scherp, leuke compo en gaaf met die dreigende hemel!
leuke kleurkeuze binky, dat bevalt me bij deze foto. De ogen komen ook mooi naar voor. Knap gedaan!
mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt?
De achtergrond stoort me wat, maar daar kan je niet veel aan doen.
bewust scherpgesteld op het neusje?
zo scherp! Mooie foto!
kan je zulke foto's maken met een standaardlens of hoe doe je dit?
Zat nog te twijfelen of ik week 32 en 33 niet toch om wilde ruilen, maar volgens mij heb ik ze in deze volgorde gemaakt.

Deetjeeuh schreef:Racheel schreef:Waar heb je de foto's gemaakt?
Zuid-Frankrijk. Uitzicht vanuit ons huisje/tuin. Elke avond wel een andere lucht.
Racheel schreef:Deetjeeuh schreef:Zuid-Frankrijk. Uitzicht vanuit ons huisje/tuin. Elke avond wel een andere lucht.
Wat gaaf dat dat eigenlijk nog zo "dichtbij" is! Toen ik in de trein zat naar het hotel in Frankrijk was er inderdaad ook echt een prachtige lucht, helaas al weg toen ik uitstapte
En dan zo'n boompje maakt het wel echt af.. Heb hem helaas op maar weinig foto's. Maar die lucht links was zooo gaaf! Heb ik gelukkig nog meer foto's van.
Tis dat ik mijn weken nu al ingeleverd heb.. Als je ze wilt zien mag je altijd pb'en. (Zodra ik ze af heb, lol)