[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 14:26

Week 33, vanaf mijn vakantiebestemming:

Afbeelding

laurajoy15

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 14:44

Eindelijk thuis dus bij deze mijn week 32 nog:

Afbeelding

Week 33 komt vanavond :)

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 15:04

Mag ik vanaf nu ook mee doen? Lijkt mij harstikke leuk:)

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 15:09

Ik ben vanaf volgende week 2 weken op vakantie zonder internet.
Daarna ben ik weer van de partij

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 15:22

Week #33

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:14

Ik kan niet kiezen.. Kan iemand mij helpen? :')
twee hele verschillende platen..
Deze:
Afbeelding
of:
Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:19

Bedankt voor de super goede feedback afgelopen week.

@ Bellatrix: De drieluik was in een Hotel in Antwerpen gemaakt. Erg gaaf hotel, aan te bevelen!
@_Kiki_: Waauw, bedankt! Over de derde foto zat ik inderdaad ook te twijfelen..

@Faatxhorse: Bedankt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:23

@ismy: de eerste. :j

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:32

Ik zou ook voor de eerste gaan Ismy; de 2e is best wel grappig, maar de eerste is fotografische gezien beter denk ik :)

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:34

Week 33:
Afbeelding

Gisteren de lens van een vriend uitgeprobeerd op het "modelletje" waar het allemaal bij begon (eigen hond). Verbaasd me dat Tigo (de hond) zo veel geduld met mij heeft vanaf begin af aan :P.

edit; hmm, zie dat kwaliteit achteruit is gegaan. Even kijken hoe ik dit ga oplossen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:35

Mijn week 33. Ik kon niets beters bedenken en deze had ik al gemaakt...sorry voor de standaard maanfoto. :')

Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:36

Bedankt! Top, dan ga ik voor foto nummer 1!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 18:24

Mijn week 31:
Afbeelding

Week 32: (klik voor volledige grootte)
Afbeelding

Week 33:
Afbeelding

Helaas werkt mijn beeldscherm niet helemaal mee! Ik hoop dus dat het er goed uit ziet bij jullie. :D

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:11

Ik begin alvast aan de feedback van week #33 omdat ik niet weet of ik de komende week hiervoor tijd zal hebben wegens examens. Ik ga gewoon de foto's af in de volgorde dat ze geplaatst zijn. Diegenen die nog moeten indienen probeer ik dan morgenavond of in de loop van de week nog te doen.

Showteam: Wat een mooie foto van de kat, al lijkt de gezichtsuitdrukking niet zo vrolijk :P leuk met het onscherpe groene ervoor.

Marit: ik zei reeds dat ik dat een super foto vindt, dus verder niets aan toe te voegen :D

Heavenslove: Cuteeeee-alert <3 mooie foto! Heb de andere uit je reeks gezien en daar zitten ook nog hele mooi tussen, dus ik snap dat de keuze niet eenvoudig was.

Straalina: dat lijkt mij een heel imposant paard wat je daar gefotografeerd hebt :o Ik vind het op zich een leuke foto, maar mis wat scherpte. Graag had ik 'em ook wat lichter gezien. Compositie vind ik goed. Oefen zeker verder ;)

Jes_Sam: Wat een schattig hondje heb je daar. <3 Je geeft zelf al aan dat je foto wat te donker is, daarin ga ik mee. Op zich zit je ligt goed, maar het is omdat je hondje naar de andere kant op kijkt (weg van het ligt) dan zijn gezichtje in de schaduw valt. Dit kan je vermijden door gebruik te maken van een reflectiescherm (of gewoon een wit papier doet ook al veel). Leuke scherptediepte! Jammer dat de voetjes er niet helemaal opstaan.

Suuszels: wow <3 eigenlijk geen 'commentaar' op deze foto. Het enige wat ik mij afvraag is of het eventueel nog mooier is had het paard toch wat dichter gestaan...

K_m: een aparte foto, maar het is eens wat anders en anders is ook leuk :) kan het zijn dat ie niet helemaal scherp is? Ik vind het echt leuk dat je eens wat anders gedaan hebt en niet de standaard bloemen, mensen of dierenfoto. Daarvoor al een duim omhoog!

Mb_foto: wat een schattig kindje. Wat me meteen opvalt is dat de foto niet helemaal scherp is, kan dit? Vergeef met als dit niet zo is! Verder een nette foto.

Astor: Wauw! _/-\o_ Eerst en vooral: wat een paard, helemaal mijn ding :o mooie foto, goed scherp, leuke compo en gaaf met die dreigende hemel!

Binky: <3 leuke kleurkeuze binky, dat bevalt me bij deze foto. De ogen komen ook mooi naar voor. Knap gedaan!

Dshots: Wat een knapperd! Mooie locatie en leuk idee om het paard zo op foto te zetten. Goed! ;)

Calice: helemaal gek op deze foto van jou <3 mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt?

C_estmoi: leuke foto! Compositie bevalt me wel, enkel jammer dat ie niet helemaal scherp is.

Sodeletuut: Vol in actie, knap! :) De achtergrond stoort me wat, maar daar kan je niet veel aan doen.

Lizaa01: een heel mooi sfeerbeeld! Leuk hoe je de doorkomende zonnestralen er mee op hebt gekregen en dan daaronder de bruisende zee. Mooi! Bij valavond gemaakt?

Laurajoy15: week 32 - weer zo een foto met hoog schattigheidsgehalte <3 bewust scherpgesteld op het neusje?

Ismy: knappe foto! Een hele sprekende vind ik, de foto straalt iets uit en vertelt een verhaal. +:)+

Eviii_x: oh die ogen :o zo scherp! Mooie foto!

Bellatrix: ik vind 'em leuk :D kan je zulke foto's maken met een standaardlens of hoe doe je dit?

Deetjeeuh: alle 3 je foto's bevallen me, die van vorige week is m'n favoriet. Elke foto heeft iets. Knap hoor! De laatste, dus week 33, brengt ook veel over vind ik - het heeft zoiets.. kan het niet echt beschrijven.

De rest komt dan later.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:12

Wauw wat is jouw week 32 gaaf zeg!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:15

Ik heb gewoon mijn Sigma 70-300 gebruikt. :D

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:20

Ik was er even van overtuigd dat ik week 33 al had ingezonden, maar blijkbaar nog niet. Bij deze!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:22

Dankjewel Asselruiter voor je feedback! :D Zat nog te twijfelen of ik week 32 en 33 niet toch om wilde ruilen, maar volgens mij heb ik ze in deze volgorde gemaakt. :+

Rachel, dankjewel! :D
Er waren daar onwijs gave luchten, dus wellicht maar eens een topic aanmaken haha.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:26

Waar heb je de foto's gemaakt? :)

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:37

Niet zo'n bijzondere foto, had vandaag een fotomeeting staan maar die is helaas niet door gegaan. Verder deze week ook geen foto's gemaakt dus dan maar eentje van 2 weken geleden :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:38

Racheel schreef:

Zuid-Frankrijk. Uitzicht vanuit ons huisje/tuin. Elke avond wel een andere lucht. :D

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:39

week 33
ik had niet echt inspiratie deze week, dus maar gewoon wat gedaan :')
Afbeelding

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:40

Bellatrix schreef:
Ik heb gewoon mijn Sigma 70-300 gebruikt. :D

Misschien moet ik dat dan maar is met m'n 55-250mm proberen :p

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:40

Deetjeeuh schreef:
Racheel schreef:

Zuid-Frankrijk. Uitzicht vanuit ons huisje/tuin. Elke avond wel een andere lucht. :D

Wat gaaf dat dat eigenlijk nog zo "dichtbij" is! Toen ik in de trein zat naar het hotel in Frankrijk was er inderdaad ook echt een prachtige lucht, helaas al weg toen ik uitstapte :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 19:43

Racheel schreef:
Deetjeeuh schreef:

Wat gaaf dat dat eigenlijk nog zo "dichtbij" is! Toen ik in de trein zat naar het hotel in Frankrijk was er inderdaad ook echt een prachtige lucht, helaas al weg toen ik uitstapte :(

Klopt! :D En dan zo'n boompje maakt het wel echt af.. Heb hem helaas op maar weinig foto's. Maar die lucht links was zooo gaaf! Heb ik gelukkig nog meer foto's van. :D Tis dat ik mijn weken nu al ingeleverd heb.. Als je ze wilt zien mag je altijd pb'en. (Zodra ik ze af heb, lol)