Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MuffinX schreef:Knappe hond hierboven!!
Ik gebruik alleen photoshop, ik doe het gewoon voor de hobby dus heb ik me nog niet verder georiënteerd over andere programma's.
Voor:
[ [url=m/Ob2HGV.png]Afbeelding[/url] ]
En Na: ( ben er nog niet klaar mee, maar voor vandaag houd ik er mee op. Morgen wil ik verder gaan aan de scherpheid van de foto :Q Soms raak ik 'blind' als ik te lang naar een bewerking staar. Dus ga ik de dag erna verder. Kennen jullie dat ook? )
[ [url=m/M5zykW.png]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:Gaaf captain!
Melewel mooi!
Misschien de lijn nog weg werken?
Ik heb een vraag aan jullie fotografen,
Hoe creëren jullie je eigen styl?
Pakken jullie wat verschillende foto’s verschillende licht omstandigheden en gaan jullie daarmee puzzelen zodat je elke keer zelfde styl krijgt ?
kimwilliam schreef:Janinevv schreef:Gaaf captain!
Melewel mooi!
Pakken jullie wat verschillende foto’s verschillende licht omstandigheden en gaan jullie daarmee puzzelen zodat je elke keer zelfde styl krijgt ?
als ik mijn foto's bewerk kom ik vaak toch in de zelfde tint en uitstraling waardoor ik denk dat dat mijn stijl is.
Melewel mooi!
Melewel mooi!
AnimalFriend schreef:Al een tijdje volg ik jullie prachtige creaties en het leek me leuk om ook wat van mijn kant te laten zien
Tips zijn van harte welkom!
Voor
[ [url=m/znHkXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/CBehHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
AnimalFriend schreef:Hahaha true. Is mooi geworden ook, een stuk natuurlijker idd. Al zou ik dan persoonlijk de belichting alleen op de hond aanpassen en de achtergrond gelijk houden met de rest. Heb je dit met een verloopfilter gedaan?