Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gem schreef:Ik ben op zoek naar een vrij eenvoudige camera (moet gewoon leuk "scherp" bewegende paarden kunnen fotograferen en liefst ook in een hal) en scherpstellen tijdens het inzoomen bij het maken van een filmpje. Ben verder geen fotograaf, ambieer dat ook niet.
Ik heb mijn oog laten vallen op deze aanbieding . Met een extra accu. Wat vinden jullie?
Joysieee schreef:Ik denk dat mijn vraag in dit topic thuishoort, maar ik weet het niet zeker.
Ik ben mijn zicht in mijn rechteroog vrijwel verloren door een aandoening. Het is onbekend of het nog terugkomt. Maar mijn rechteroog was uiteraard mijn zoekeroog. Zijn er mensen hier die met hun linkeroog door de zoeker kijken? Dit zou voor mij de oplossing zijn maar toen ik het ging proberen had ik er heel erg veel moeite mee. Ik zou het onwijs jammer vinden als ik zou moeten stoppen met fotograferen hierdoor.
Ik ben benieuwd!
Shiloh schreef:Misschien heeft iemand advies over de verschillende winkels?
Ik ben van plan elk moment een nieuwe set te kopen voor behoorlijk wat geld. Zeg maar richting de 4000 euro. Nu heb ik de meeste neiging om naar cameranu te gaan ivm de garantie van 5 jaar. Maar met zo'n uitgave denk ik dat het best mogelijk moet zijn om er nog iets leuks uit te slepen. Iets van korting, of een sd kaartje of extra accu of zo.
Iemand enig idee of je iets dergelijks voor elkaar kunt krijgen bij een winkel als cameranu? Of hebben jullie misschien tips over beter naar een andere winkel te gaan.
manzano schreef:Een spiegelreflex heeft geen IS in de body.
manzano schreef:Shiloh schreef:Misschien heeft iemand advies over de verschillende winkels?
Ik ben van plan elk moment een nieuwe set te kopen voor behoorlijk wat geld. Zeg maar richting de 4000 euro. Nu heb ik de meeste neiging om naar cameranu te gaan ivm de garantie van 5 jaar. Maar met zo'n uitgave denk ik dat het best mogelijk moet zijn om er nog iets leuks uit te slepen. Iets van korting, of een sd kaartje of extra accu of zo.
Iemand enig idee of je iets dergelijks voor elkaar kunt krijgen bij een winkel als cameranu? Of hebben jullie misschien tips over beter naar een andere winkel te gaan.
Ik wasnet bij Kamera Express en die bieden ook 5 jaar garantie werd mij net verteld. In ruil voor een review
Char_lotte schreef:Hoi allemaal!
Ik heb even een vraagje. Ik fotografeer nu een jaar of 3, eerst met de Canon EOS 1100D en sinds een jaar met de 1200D. Ik heb hierbij de 18-55mm en de 55-250mm lens.
Op zich is het een prima camera, maar aangezien ik veel (bewegings-) foto's van paarden maak vind ik hem wat te langzaam. Ik wil dus een wat snellere camera en één waarmee ik het liefst lang door kan groeien
Ik zat zelf te denken aan de 700D, denken jullie dat dat een grote verbetering op de 1200D is? Of kan ik beter nog een jaar verder fotograferen met de 1200D en doorsparen voor de 70D of 80D?
ikke schreef:Voor de canon-bezitters: dit kom je maar zelden tegen als occasion:
https://www.cameratools.nl/shop/product ... il=2DH1397
mbkaatje schreef:ikke schreef:Voor de canon-bezitters: dit kom je maar zelden tegen als occasion:
https://www.cameratools.nl/shop/product ... il=2DH1397
Is niet meer beschikbaar. Ben wel benieuwd was het nou was?