Na lang dubben, heb ik toch maar besloten het hier te gaan vragen.
Ik vind copyrights door foto's heen echt af-schu-we-lijk. Maar aangezien foto's - vooral van paarden - gejat worden en op paardenspellen worden gebruik e.d, is een dergelijk copyright wel nodig. Nu wil ik een mooi copyright, het moet zichtbaar zijn. Mooi, maar toch niet álle aandacht op zich nemen. Het moet gewoon stijlvol zijn. Na lang vechten en klooien is het me nog steeds niet gelukt; gewoon omdat ik ook niet goed weet wat ik wil. Nu heb ik een simpele naam onderin de foto, dit wil ik heel graag anders. Een kader om de foto heen en daarin mijn naam is ook niet echt een optie. Wil iemand mij alsjeblieft helpen? Het betreft een copyright voor paardenfoto's op mijn site. Het is dus eigenlijk een logo.
Nodige info die je misschien zal helpen;
Esmee van Gijtenbeek, DeFotografe.com, Paarden[portretten]
En in het copyright moet eigenlijk toch wel 'DeFotografe.com' staan. Gelieve klein, klein dat je het kan lezen, maar niet zó klein dat het een warrige boel is. Maar ook zeker niet te groot. 
Ik heb er al een gezien die ik erg mooi vind, en dat is die van Gera @ bokt. Zij heeft een heel stijlvol, maar toch rustig copyright teken op haar foto's. Dit kunnen ze evengoed wegwerken met photoshop.. maar dat hou je toch.
En er mag ook gebruik gemaakt worden van bijv. een paardenhoofd zegmaar... Ik noem maar wat.
Ik weet het, het zijn veel eisen. Maar als iemand het wil proberen, ben ik je er eeuwig dankbaar voor.