Mooie details babe! Hoofdje is al stukke beter! Hoe doe jij dat toch?
Echt mooi al!
En ja de ene hoef is groter dan de andere, maar volgens mij ben je al van plan dat te veranderen
. En ben ik scheel, of lijkt dat lipje zo 'puntig'? Kan best zijn dat het op de foto is hoor! Sorry dan hiervoor
Jeetje.. Hahah ik ga ff lekker dagje naar het strand, zijn jullie alweer veel berichten verder! Maarja des te beter
Lekker lopend topic wordt dit, met goede tekenaars en de vooruitgang is bij iedereen groot vind ik! 
Maar ik heb geen zin om iedereen te beoordelen, dus hierbij: Alle tekeningen en schetsen die ik heb gezien, zien er goed uit!
Enne evelijn, jij had toch een tijdje geleden al een schets laten zien van Teddy? *gaat zo ff terug bladeren* Maar als het die schets is die ik nu in me hoofd heb, was die zeker goed gelukt! Misschien moet je de tekening even aan de kant leggen, en met een ander beginnen? 
Volgens mij vergeet ik alsof heel veel wat ik wilde zeggen, maar ik ben nu nogal vrolijk en dat vergeet ik wel is het een en ander
Oja! Weet alweer iets, Borisjuuh had je het nieuwe resultaat van het oog al?
Had gister je tekening al laten zien aan buster4ever @ bokt en ze vond hem mooi! Alleen ze kon niet echt zien waar hij heen keek, de pupil ontbreekte dus 
Zo, weer ff uitgepraat.. *houdt der waffeltje maar weer, want anders wordt het een mega lang bericht*
*vrolijkheid slaat toe*