emmaatjuh schreef:Spellingscontrole eroverheen gooien.
wahha dat doe ik evengoed wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

emmaatjuh schreef:Spellingscontrole eroverheen gooien.

gerlienke schreef:weer een goed stuk

calimerofoxy schreef:Weer een mooi stuk hoor

Gemma_Luuvv schreef:Dat laatste stuk is goed
hoe ver ben je al? 
!
) 
Amigotjuhh schreef:Heel mooi stuk
Ik zat echt ff Bij wijze van spreken met mijn hart in mijn keel of hoe je dat noemt. Heel erg spannend maar gelukkig heeft hij haar niet meegenomen!
Hoop weer op een nieuw stukje (maar doe maar rustig aan hoor, ik wacht wel geduldig tot je klaar bent)

pandaatje_25 schreef:mooi stukje weer

KirstenFranc schreef:Ik vind dat het nu wel tijd is voor het volgende deel!!hoe ver ben je al?

_Marinke_ schreef:Heaj,
Ik hoorde van _Maggy_ dat dit een heel mooi verhaal moest zijn! Zij vertelde een hele samenvatting en nu wil ik hem wel echt lezen hoor..
Groetjes
en ff gemeld dat zij het ook moest lezen 
mja is me eigen schuld
*
ik snap niet waarom je niet naar een uitgever gaat.. 

_Maggy_ schreef:ja had het al helemaal gelezenen ff gemeld dat zij het ook moest lezen
is echt een heel mooi verhaal !! ga zo door

_Marinke_ schreef:Heb het helemaal gelezen.. je schrijft echt goed! Ik ben benieuwd hoe het afloopt.. ga vol spanning zitten wachten hoor! *me moeder is nu alleen wel boos omdat ik te lang door lasmja is me eigen schuld
*
Echt mooi hoor!ik snap niet waarom je niet naar een uitgever gaat..
Enne ga zo door!!

en anders zou het niet eerlijk zijn want minte heeft het begin bedacht
whaha
is egt een mooi verhaal en Spannend
! 

K1MmEl schreef:oh echt weer een super stuk... heb dit keer geen fouten ontdekt...
echt leuk dat david er weer in voor kwam, had wel verwacht, omdat je dat had gezegd en die tips kwamen, maar dit had ik niet verwacht. ook leuk met die jongens dat die haar redden... ik zou nog even door gaan met die jongens, ze hebben nu een mooi element in het verhaal. maak hun rol wat groter. misschien kun je ze als vriend maken ofzo of dat ze verliefd word of iets dergelijks.

dan blijft het altijd spannend voor de rest
maar ik weet nog niet of ik deze tip kan gebruiken, maar daar komen we gauw genoeg achter