Wauw thats me! Wat een tof plaatje. Met welke instellingen en lens heb je die geschoten? (Als ik zo vrij mag zijn om te vragen)
Thats_Me
Geplaatst: 11-04-21 10:02
Bedankt ik ben zelf helemaal weg van macrofotografie. Ik fotografeer met een Olympus OMD 10 mark III en heb hier mijn favoriete lens gebruikt de 60mm macro. Foto is ook op macrostand gemaakt.
Instellingen kan ik zo niet terug zien op mijn tablet. Heb wel met een klein diafragma gespeeld. Zal ergens tussen de 2.8 en 4.2 zitten met een sluitertijd rond de 100.
De boktupload heeft de kwaliteit wel iets achteruit gehaald.
Bedankt voor je toelichting! Ik vind hem onwijs gaaf!
Biebz
Geplaatst: 11-04-21 10:29
Week 14
Nicje87
Geplaatst: 11-04-21 12:45
Deze foto is uitdezelfde reeks van 2 weken geleden. Alleen stond ze op deze foto met haar mond open. Ik ben vanochtend druk bezig geweest om voor het eerst een gezicht te kopiëren en plakken in een andere fotp met photoshop. Zo voor de eerste keer niet slecht denk ik. Daarom dat ik deze week deze foto in stuur.
Nou gaat lekker hier. Blue screen of death... op mn werk laptop kan ik wel gewoon de lijst maken, maar foto's bewerken gaat daar niet lukken. Die komen als hopelijk mn eigen laptop weer gefixt is...
Een oude foto vandaag, een van de eerste die ik met een spiegelreflex gemaakt heb. Helaas heb ik deze week mijn lieve hondje moeten laten gaan. Lieve Bobby is 17 jaar, 5 maanden en 5 dagen mijn trouwe vriendinnetje geweest. Haar lichaampje was op aan het raken en het was niet eerlijk meer om haar bij ons te houden.