Deniseee96 schreef:Week 13[ Afbeelding ]Ligt het aan mij of is ie nou niet helemaal scherp?Mm jaa lastig komt denk ik door het witte.
Van de foto's deze week heb ik geen toestemming om ze online te plaatsen, daarom maar even nog een van de vakantie. wel wat extremer bewerkt. Ben nog even aan het puzzelen wat ik wil qua wanddecoratie DSC01063-1 by Suzanne van Dijk, on Flickr
Week 13Weer een oudere, maar deze week bewerkt. Vandaag wel weer op pad geweest, maar red het niet meer voor 10 uur te bewerken..
Samenvatting week 13 – 2019 8nnemiek verzamelt hier Athelas Bellatrix bentefoto verzamelt hier Bnet crazy_horses CubaLibreDeniseee96 DrawnHorse verzamelt hier Fem verzamelt hier Fris Gerdjee verzamelt hier JewEmm verzamelt hier Leonie_M LoveUggs verzamelt hier magda_90 verzamelt hier MariaMaaike MarijeR MarjanB verzamelt hier Murosch Niobe verzamelt hier NoLimit_93quintenvoR_emkee Sharani Suuszels verzamelt hier Tigress xMayo
Ik had een pbtje gestuurd met dat ik wat later zou zijn dus hierbij mijn week 13:Morgen bloesem foto's maken dus dan volgt er ook al gelijk een week 14 zodat ik niet pas aan het eind van de week iets in blijf leveren
Door alle drukte ben ik helaas mijn week 12 vergeten Ik baal enorm, maar goed week 13 gaat hopelijk wel lukken. Wat komen er weer gave platen van jullie voorbij