Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik vind hem niet helemaal scherp dat vind ik jammer. En de plaats waar de maan staat had ik anders gedaan, had hem liever meer bovenin gezien.
Ik vind je foto ook erg mooi! Mooie scherpte en fijne kleuren!

Dit was ook zeker omdat ik ruim een week ziek ben geweest en alleen maar op de bank en in bed heb gelegen, dus toen kon ik ook niks
Maar ben het wel met je eens hoor! Vind het ‘s winters alleen ook wel lastig , met dat slechte weer iets moois schieten. Maar wil daar zeker aan werken

Fading schreef:MarijeR Ik vind je week 4 beter dan je week 5! Alleen enoooorm zonde dat de linker wolf niet scherp is, dat is voor mij een soort vlek die afleid. Verder vind ik het een heeeeel gaaf moment! Je tweede foto vond ik jammer dat hij te ruizig is door de sneeuw. Ik denk dat je met een beetje bewerking dit wel weg zou krijgen! Kan ik wel even proberen voor je.
Bokt upload verkloot kwaliteit, hij is hier donkerder dan de gewone versie. Apart. Maar nog steeds is 'ie dan wel wat donker hoor, helemaal mee eens!, klote binnenbak. haha.
als je kijkt op mijn verzamelplek, zie je dan verschil in de foto?
Zal de scherpte echt zijn door het uit de hand fotograferen en het handmatig scherpstellen moeilijk vinden denk je? Ik had een sluitertijd van 1/125 seconde geloof ik, maar dacht later, bewegende beelden.. Dus misschien ook iets sneller? Hopelijk kun je me weer wat verder op weg helpen!
maar goed, ik ben al blij dat ik foto's kan maken en dat het geen ik sta een uur met een statief bij zonsondergang sta te wachten foto's zijn kan ik nu door gezondheidsredenen weinig aan veranderen. Ik voel me dan ook niet zo aangesproken, want er is juist wel over nagedacht, voorgrond onscherp en achtergrond scherp en daarmee niet een gewoon kiekje.
, maar al met al fotografeer ik voor mijzelf. En ik ben geen type die tijden lang voor foto's maken neemt
.
)
een mening is maar een mening en via internet kan alles altijd zo naar overkomen.
. In het bedrijfsleven, waar ook veel feedback wordt gegeven, wordt gezegd dat feedback altijd een cadeautje is. Diegene die het geeft neemt de moeite wat te zeggen en zegt dat meestal vanuit een goede intentie. Alleen heeft niet iedereen dezelfde manier van communiceren. Er zijn hele cursussen en boeken over hoe je hiermee om kunt gaan. Probeer het niet te negatief op jezelf te betrekken en zoek naar het positieve erin. Beoordeel zelf op je wat hebt aan de tip/mening die je krijgt zonder te denken dat je dan automatisch iets fout hebt gedaan.