Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Verder prima!

heel leuk, vind dat licht van achteren echt heel gaaf!
wat lief. IK had hem in de nabewerking nog ietsje opgelicht, maar hij is wel mooi scherp op het hoofd.
niets op aan te merken.
Geweldig dat hij over zijn angst heen komt!
Mooie foto! Niks op aan te merken.
’ zo kon mijn hond ook kijken :’) Je achtergrond vind ik erg interessant..lijkt wel roterend? Prachtige kleuren. Gewoon geweldig. Ik zie nu je before en after. Heel gaaf dat je dit zo in de nabewerking weet te doen. TEACH ME :’)
nu alles maar gelijk gedaan!

z voortaan kijken of ik meer door mijn knieën kan zaken bijvoorbeeld.

dat koppie, onbetaalbaar.
ziet er iig goed uit. 
NESCAFE schreef:Pradadaan, [naam] en Sicayes, dank jullie wel voor de feedback. Scherpte is van veel factoren afhankelijk en ik probeer scherpte bewust in te zetten danwel juist onscherpte te gebruiken. Soms hoeft er in een foto niets scherp te zijn, er zijn fotografen die bewust onscherpte gebruiken om een beeld neer te zetten.
Ik twijfelde een beetje over deze omdat je misschien niet meteen kan zien wat het is. Maar bijgaand mijn week 4:
[ Afbeelding ]
Over twee weken heb ik weer wat meer tijd en zal ik ook feedback geven.
leuk gedaan!
)
) Dat gevoel wil ik ook in de foto terugzien en dat doe ik nog niet echt. Het is nu 'gewoon' een foto van een paar zingende mensen in de kerk. Er valt denk ik nog meer uit te halen qua sfeer, maar ik hou dan ook van klassieke koren! 
Qua belichting valt hier nog wel winst te behalen.

_DSC0477bw© by Maxime Willemsen, on Flickr
genomen met mijn mobiel vanuit een rijdende auto
maar soms zijn dat wel de leukere foto's. 
.
.
.