Helaas geen imageshack meer, dus ben nu tinypic aan het testen.

Week 6:

Week 7:

Edit:
Pagina 15:
Nefertarie week 3: gaaf plaatje zeg, mooie sfeer en mooie blik! Voor mijn smaak had hij nog wel iets scherper gemogen bij je ogen, maar verder gaaf!
En je week 2: Mooie twinkeling in je ogen, vriendelijk blik en mooi gebruik van donkere vlakken! De foto over-all is wel wat donker hier, maar dat kan ook aan mijn beeldscherm liggen!
Rudina, mooie foto! Leuk zo in sepia en mooie achtergrond. Er lijkt wel wel bewegingsonscherpte in te zitten.
Leo: Prachtig plaatje! Mooie blik en houding, en de zwart-wit omzetting spreekt me ook heel erg aan!
Pagina 16:
Nefertarie: Wauw heel gaaf! Op de een of andere manier heeft deze foto op mij een 'oude' indruk, en dat vind ik er heel erg mooi aan! De sfeer.
Marit: Mooi met dat licht zo van boven, leuke blik. Fijne foto om naar te kijken.
Steefvicky: Leuke foto, je staat er mooi op! Ik vind de foto wel wat aan de donkere kant, en misschien ook een beetje 'gewoontjes'.
xLoki: Heel mooi plaatje! Zeker nadat ik heb gezien hoe je deze foto hebt bewerkt, echt gaaf! Ik vind je knot wel iets te groot, maar dat is een kwestie van smaak.
Irene96: Wow! Wat een gave foto, echt heel knap gedaan! Geen commentaar!
Yvettee: Leuk plaatje, mooi gedaan met aparte achter- en voorgrond. Ik denk dat ik je niet-zichtbare oog liever nog niet iets meer bedekt had willen zien, want je ziet nu nog een stukje wenkbrauw en oog.
Marit: Een sprookjesplaatje, heel gaaf gedaan! Geen commentaar!
Pagina 17:
Lieke123: Ik ben fan van je werk! Haarscherp, prachtige kleuren en originele foto! Mijn complimenten.
Ismy: wow wat heb je een werk hierin gestoken, geweldig! De lichten, de hele setting is echt gaaf! Ik snap alleen je houding in deze foto niet helemaal, wat is het idee daar achter?
MB_foto, ik had deze foto ook al ergens anders langs zien komen, en toen heb ik het ook al gezegd, wat een gaaf idee.. Wel een heel emotioneel plaatje..
_Deniise_: Mooie foto! Ik vind het alleen jammer dat je ogen onscherp zijn, dat verpest voor mij het plaatje helaas een beetje.
Pagina 18:
Leo: Leuk bedacht met dat glas zo in het middelpunt! Ik vind hem simpel en leuk!
keelllie, wat een prachtige achtergrond zeg! Ik had jou liever niet precies in het midden gezien, maar verder gaaf!
EmmyJoyce, heftig plaatje! Heel indringend, knap gedaan!
Detroit: Mooie foto! In eerste instantie maak ik foto's altijd andersom, dus dat je zegmaar niet met je gezicht bijna tegen de rand van de foto aan botst. Maar ik vind het niet storend bij deze foto eigenlijk.
Marit: ik zie nu pas dat dit dezelfde achtergrond is dan bij de vlinders, toch? Wederom een prachtig plaatje, heel bijzonder!
Pagina 19:
Irene96: Mooi zeg! Dit vind ik nou echt zo'n foto waar je een heel verhaal achter kan plaatsen. Als je dat lukt, dat vind ik erg knap!
Annetje: Mooie licht-donker schakeringen in de foto, maakt de sfeer passend!
MMpaarden: Week 4 vind ik heel gaaf!
Steefvicky, leuke foto! Je gezicht mag van mij wel wat lichter, anders wordt mijn aandacht teveel naar het licht van de achtergrond getrokken.
Rudina: Mooi 'clean' plaatje, daar houd ik wel van! Ik heb alleen weer het idee dat er wat onscherpte in zit..
xLoki: Heel erg mooi, wat ben jij fotogeniek zeg! Prachtige foto.
Pagina 20:
Lieke123: Echt weer een hele mooie foto, je ogen zijn haarscherp en het idee achter je foto is helemaal zichtbaar!
MMpaarden: Leuk gedaan met die kleuren zo, en je gezicht andersom! Ik vind hem leuk!
Annetje: Wow! Dat is wel erg knap zeg!
Ismy: Mooie foto, fijne sfeer! Wel iets te veel ruimte aan de bovenkant naar mijn smaak.
Detroit: Wauw! Geen commentaar, prachtig!
XRianne:Leuk gedaan!
Irene96: weer een een mooi plaatje, knap hoor!
Pagina 21:
Colorado: Wauw, prachtig zwart-wit en echt een hele pakkende foto!
Marit: Simpel, maar mooi portretje!
Fiffill: Heeel gaaf! Hoe heb je dat gedaan?

Annetje, mooie foto! Ik vind dat donkere vlak rechts leuk, alleen ik had hem denk ik of helemaal zwart gedaan, of nog iets lichter, want het is nu allemaal een beetjeh half-zichtbaar.
Pagina 22:
Steefvicky: mooi zo in de zon! Wel koud zo in een t-shirt haha.
EmmyJoycee, mooi mysterieus plaatje!
Fiffill, wow gaaf zeg! Eng plaatje haha.
Yvettee: mooie foto!
mmpaarden: Wel gaaf zo met de gitaar en zwarte achtergrond!
xLoki, erg mooi! Haarscherp en lekker licht.
xriannex: Leuk idee, maar ik had dan liever een egale achtergrond gezien, en wat scherper.
Lieke123, weer een mooi plaatje!
Pagina 23:
Emmyjoicee, mooi zeg! Heel mooi in zwart-wit omgezet. Je ogen mochten naar mijn smaak wel iets lichter.
Leo, toffe foto! Leuk hoe zichtbaar je nog bent, terwijl je zo wazig erop staat!
Detroit: Mooi plaatje, ik snap alleen de witte waas onder aan de foto niet helemaal?
Nefertarie: heel gaaf!!
Leo: Wow tof plaatje! Mooi scherp en ook heel gave zwart-wit om zetting!
Ismy: Ik vind hem erg mooi!
mmpaarden: Gaaf idee zeg, heel leuk! Niet helemaal scherp lijkt het?
Irene96: Weer een gaaf plaatje van jouw kant, mooi zeg!
Annetje: erg leuk idee en heel goed uitgewerkt ook!
Pagina 24:
Steefvicky: Jaaa leuk! Heel origineel en leuk dat je eens een heeel ander plaatje inlevert! Goed gedaan!
xLoki: Mooie blik! Ik vind de uitstraling van je foto heel fijn, je hoort bijna het muziekje op de achtergrond.

Emmyjoyce: gaaf zeg! Ik vind het mooi dat er zo'n rode waas over je foto zit!
Leo: mooie ogen heb je! Gaaf plaatje!
Lieke123, alweer een prachtige foto! Je ogen springen er altijd zo mooi uit op je foto's!
Riannex: gaaf! Zeker nu je de achtergrond wat egaler hebt gemaakt, vind ik het een erg leuke spontane foto!
Ismy: Heel gaaf! De sfeer klopt helemaal!
Annetje: Heel mooi! Alle vier!