[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:52

anneeex schreef:
mag je meer als 1 foto plaatsen?

Nee, een per week.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 18:59

Marit : sprookjesachtig,ik erger me alleen aan de lichtjes/rondjes op de foto......

Ash_ : Wat een machtig mooie lieve blik heb je daar vast gelegt,en de kleuren wauw!

xLoki: En jij zegt tegen mij dat het moeilijk is om dichtbij een wild dier te komen? :') Gaaf hoor dat gewei,zo indrukwekkend. vind het jammer dat er een "mist" over heen hangt,had deze foto zo graag haar scherp gezien dan was hij nog indrukwekkender!

anneeex : Ze komen maar net boven het hoge gras uit en dat maakt de foto voor mij intressant al had hij wel iets scherper gemogen.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:00

anneeex schreef:

Snap je het concept van dit topic? :) Hier plaatsen mensen met een liefde voor fotografie 1 foto per week die ze zelf hebben gemaakt. Per week 1 foto, het hele jaar lang.

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 19:03

Oeps!! Nog iemand overgeslagen die toch ècht netjes op tijd had geplaatst!! Mijn excuses als ik iemand gemist heb... Jullie zijn met zo veel!
Bij deze nog een correctie op de lijst:

MarijeR

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:06

Marit schreef:
anneeex schreef:

Snap je het concept van dit topic? :) Hier plaatsen mensen met een liefde voor fotografie 1 foto per week die ze zelf hebben gemaakt. Per week 1 foto, het hele jaar lang.

ja dankje had het net gezien sorry

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:06

MarijeR, enige wat ik vind storen is dat sommige appels 'achteraan' minder scherp zijn dan appels die echt helemaal achterin hangen. Verder mooie foto, beetje alsof de boom de appels amper nog kan houden.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 19:16

anneeex schreef:
Marit schreef:

ja dankje had het net gezien sorry

Even een vraagje, want je had een foto geplaatst. Wil je meedoen of was dit een éénmalige actie?

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:27

nee ik wil wel mee doen maar maak niet elke week foto's en heb geen goede camera ik had het gw verkeerd gelezen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:29

Ben nu bezig met het commentaar. Maar erg lastig. Want wil ook niet telkens hetzelfde zeggen als andere. Plus ik heb er weinig verstand van.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:43

Vanavond komt mijn feedback van week 1!

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:51

Mijn potW foto met mobiel genomen dus a.j.b geen gedoe over de kwaliteit... sorry daarvoor !!! , camera is bij men tante .... -O- Hier men potW

Afbeelding

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:52

Bij deze mijn week 2! Een selfie haha.
Kwaliteit is wel heeel erg achteruit gegaan helaas...
Ook baal ik ontzettend ervan dat de bovenkant van mijn haar er niet op staat...

Afbeelding

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:53

Feedback van week 1 - 2014:

Agossie: Mooie detailfoto!
Ann_Pam: Mooie foto, het licht is goed, net als de kleur. Ik zou alleen de vinger linksonderin nog weghalen. :)
Ash_: Mooie foto. Bij deze foto zie je alleen je copyright wel minder goed.
Asselruiter: Mooie foto! De kleuren komen er erg mooi uit :)
Babel: Leuke foto, ook erg mooi scherp. De auto's aan de rechterkant leiden mij een beetje af.
Balou_k: Ondanks de wat 'afleidende' achtergrond heb je de nadruk wel weten te leggen op het paard. Mooi!
Bellatrix: Mooi! Woody is dit toch? Het licht en het ademwolkje zorgen voor een fijne sfeer.
binky: Leuk, zo'n tekst nog op de foto!
Bumblehorse: Mooie foto, goede compositie. Jammer van het 'hek' aan de onderkant, als dit weg wat geweest was het een geweldige foto geweest.
calice: Hele lieve foto, het zwart/wit effect geeft hier een mooie sfeer :)
C_estmoi: Interessante foto, hier blijf ik naar kijken, om te ontdekken waar het object vandaan komt. Goed gedaan!
chip: Mooi, de bomen geven een echte winterse sfeer. Het hek vind ik alleen wel een beetje afleiden.
Deetjeeuh: Hier vind ik het deel linksboven mooier dan rechtsonder. :)
DmNqUe: Mooie foto, mooie compositie, scherpte, licht +:)+
eclair98: Leuke foto! De achtergrond leidt alleen wel wat af. Maar door de geïnteresseerde blik van de ezel valt dit minder op.
EngeltjeS: Mooi! Misschien iets te drukke achtergrond, maar weer eens iets anders. Maakt het wel interessant.
faatxhorse: +:)+
Fellow: Lieve, leuke foto. Klopt het dat de voerbak scheef staat? Dit ziet er voor mij apart uit...
Fennee: Leuke foto, maar toch mag het iets interessanter. Wat anderen ook al zeiden, ga op je hurken zitten bijvoorbeeld.
Fenneeee: Mooi scherp! +:)+
Gub: Hele leuke foto, het geeft een lieve sfeer.
Hanna_94: Deze foto interesseert mij ook. Ik blijf hier naar kijken.
HeavensLove: Mooie foto! Mooie compositie, paard staat er netjes op, licht is mooi +:)+
Iejoorr: Deze foto vind ik wat minder. Het is niet interessant voor mij om naar te kijken. Ik denk omdat er niet een scherpgesteld punt in zit. Probeer de volgende keer een punt er in te zetten wat scherp is. :)
Irene96: Wat een leuk effect, dat blauwe! Dat maakt de foto bijzonder. Ik blijf hier naar kijken.
ismy: _/-\o_ PRACHTIG. Mooie sfeer, interessant, fototechnisch goed. Top!
Jessica_1998: Mooie achtergrond, leuk geïnteresseerd model. Ik vind het alleen jammer dat je jouw schaduw hier nog bij ziet.
JewEmm: Leuke foto, maar persoonlijk had ik hem wat groter gelaten. Met de hele boom er nog bij. Maar dat is denk ik een kwestie van smaak.
jilinda: Mooie sfeer! Netjes! +:)+
JNSW: Hele leuke en mooie foto!
Joey: Netjes! De kat is mooi scherp, achtergrond niet storend. +:)+
joey_lover Leuk idee, maar ik vind deze foto te donker. Ik had hem lichter gemaakt.
Kelszz_: Leuke foto, maar iets te weinig vuurwerk vind ik. Je ziet wat weinig kleur.
_Kiki_: Leuke foto, maar het interesseert me niet heel erg. Ik was wat lager er bij gaan zitten.
kimberley23: Leuke foto! Mooi vogeltje!
laurajoy15: Mooi! +:)+
Leonyr: _/-\o_ Top! De kleuren zijn perfect!
Lipydo: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Geweldige foto weer! Dat spiegelbeeld, de kleuren, het licht, de scherpte alles!
Lizaa01: Mooi!
lovepaard123: Leuke foto, maar niet heel interessant. De kleuren zijn mooi, maar het linkerpaard staat er bijvoorbeeld niet helemaal op. Er zijn afleidende objecten, de foto staat scheef...
love_western: Mooi!
manonnevot: Hele mooie foto +:)+
marit _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Heel erg mooi, hele gave bewerking ook!
Marjoow: Gaaf! Dit vind ik een hele mooie, interessante vuurwerkfoto! +:)+
MichieldeM: Mooi deze soort van blackfoto!
monbyou: Mooi, maar ik had er onder nog wat meer ruimte overgelaten.
MyHu: Leuke foto, goede compositie.
naomi_g1998: Mooie foto, maar deze trekt mij niet heel erg aan. Probeer een iets interessantere compositie te maken.
NatassJa: Mooie kleuren, heeft een mooie sfeer +:)+
Nefertarie: Heel erg mooi +:)+
Racheel: Heel erg mooi deze! +:)+
Revanches: Heel erg mooi! Goede kleuren, achtergrond niet storend top! +:)+
RianneH: Mooi!
Robin_Rikkie: Mooie foto, maar ik had hem persoonlijk nog wat meer bijgesneden. :)
Rozenveld: Mooi!
SachemLover: Leuke foto, maar niet heel interessant. Storende achtergrond, de kleuren zijn niet heel bijzonder. Compositie ook niet. Als de compositie wat interessanter zou zijn, is de foto ook al mooier en beter.
Sanne_com: Mooi!
showteam: Geweldige foto +:)+
Sodeletuut: Mooi!
Sokje_6: Mooie foto!
Suuszels: Mooi gedaan, interessante foto!
TammyVN: Hele gave foto! _/-\o_
tesseke: Mooi!
Tinky12: Leuke foto, goede compositie, geen storende achtergrond. De hond zou alleen nog wat scherper mogen.
XiiaaooNaa: Mooi!
xLoki: Heel mooi! +:)+
xxanoukxx1: Deze foto vind ik niet heel interessant. De persoon op de foto leidt af, en de foto is niet scherp.
Ymor: Mooi!

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 19:54

Revanches schreef:
Sachemlover: Je paard poseert leuk, maar de drukke achtergrond stoort. En je roze touwhalster valt wel op. :+

Dat van men touwhalster..... is dat negatief of positief ?

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:01

Nog een post, met reacties op de feedback die ik zelf heb gekregen :)

Marjoow: Bedankt! Kun je ook van zo'n foto een blackfoto maken? Hoe kan dat dan? Ik kan binnenkort ook wel eens gaan oefenen met een blackfoto maken in de stalingang op de manege :)

EngeltjeS: Bedankt! Deze foto heb ik gemaakt met mijn telefoon. Binnenkort zal ik met de camera hier thuis aan de slag gaan.

Naomi_1998: Bedankt! Ik zal eens gaan oefenen met blackfoto's :) Ik zal letten op de storende objecten en scherpte. :)

monbyou: Bedankt! De ruis klopt inderdaad, hier zal ik beter op letten.

Revanches: Ja, inderdaad een telefoon :)

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:04

Feedback week 1. Ik vond het heel moeilijk om feedback te geven omdat de meesten veel beter zijn als mij. Toch heb ik het geprobeerd, vooral voor mezelf omdat ik er zelf veel van kan leren.

Agossie Ik vind het leuk dat het elastiekje een ‘kleurtje’ heeft. Dat maakt het net wat minder standaard.
Ann_Pam Ik vind het jammer dat er een stukje hand opstaat. En misschien had je kunnen proberen de achtergrond zwart te maken zodat het vuurwerk er meer uitsprong. Wel een hele leuke sfeerfoto!

Ash_ Hele mooie foto, al stoorde ik me wel aan je logo. Ik keek daar heel erg naar omdat ik wou zien wat er stond. Maar verder een hele goede timing.

Asselruiter Aparte foto, heeft wat bijzonders! Maar mij viel het wel op dat een schuine lijn scherp was i.p.v. een recht stuk. Heb je dit bewust gedaan of onbewust?

Babel Mooi sfeerplaatje, aan de ene kant vind ik de auto’s storen maar ergens ook weer niet. Prachtige foto.

Balou_k Leuke foto. Jammer dat een deel schoon is en de rest vies en ik vind je achtergrond iets te druk. Verder wel mooi.

Bellatrix Prachtige foto.

Binky De manier zoals de foto is afgebeeld is niet mijn smaak. Maar het idee vind ik heel leuk hoor.

Bumblehorse Gave foto, persoonlijk vind ik de reling wel storen.

Calice Prachtige foto, aan de ene kant vind ik het jammer dat niet alle benen erop staan van Jesse en

Poow maar aan de andere kant vind ik dat wel iets hebben.

C_estmoi Aan de ene kant vind ik het een leuke foto maar aan de andere kant mis ik iets speciaals/details erin.

Chip Leuk idee, ik denk dat de foto nog leuker was als het hek er niet bij opstond.

Deetjeeuh Ik vind het jammer dat de foto niet helemaal scherp is. Complimenten voor je logo, die is prachtig.

DmNqUe Mooie foto, ik heb alleen het idee dat de foto niet recht is. Maar de hond springt er wel heel mooi uit.

eclair98 Ik vind het jammer dat het neusje niet scherp is en de achtergrond druk. Toch blijf ik er geboeid naar kijken.

EngeltjeS Mooie foto, al had ik persoonlijk wel iets meer mens willen zien. Dus de foto iets lager uitgesneden van onderen.

Faatxhorse Prachtig.

Fellow Mooie foto, alleen wel jammer dat het paard op de achtergrond ook scherp is. Ik kijk nu naar beide paarden terwijl Fellow het onderwerp is. Wel een mooie foto.

Fennee Eigen inzending. Bedankt voor de reacties en tips iedereen, hier kan ik zeker wat mee!

Fenneeee Op de een of andere manier mis ik wat aan deze foto, ik weet niet of dat komt omdat de foto zwart/wit is of dat het een andere reden is! Verder is het een leuke foto.

Gub Leuke foto, ik vind het heel leuk dat de foto van boven is gemaakt.

Hanna_94 Aparte maar mooie foto, knap hoe je de letters én de punt zo scherp hebt gekregen. Het gouden ding op de achtergrond vind ik storen maar ik ga er vanuit dat dat zo hoort?

HeavensLove Hele mooie foto, ergens vind ik het jammer dat de manen aan verschillende kanten zitten maar dat hoort gewoon bij het paard dus dat vind ik ook wel weer heel mooi!

Iejoorr Ik heb er heel lang naar zitten kijken om te zien wat het is, was dat jouw bedoeling ook? Leuk bedacht.

Irene96 Leuk idee met die kleuren. Persoonlijk vind ik het wel jammer dat de nek en schouders wegvallen.

Ismy Prachtige foto, wel jammer van het logo. Maar de foto zelf is prachtig!

Jessica_1998 Ik vind de foto niet heel mooi, sorry. Ik vind het jammer van het halster en touw. En ik vind het ook jammer dat de pony zo vies is en niet scherp. Persoonlijk stoor ik me ook aan de houding van het paard en jouw schaduw. Ik denk dat je veel meer kunt.

JewEmm Jammer dat de handen er niet op staan, verder wel heel mooi.

Jilinda Schattige en leuke foto, al had ik persoonlijk de rondjes weg gelaten.

JNSW Leuk zeg, niks op aan te merken.

Joey Leuke foto, maar ik weet niet of het aan mij ligt of is er een beetje ruis? Wel heel knap vast gelegd.

joey_lover Leuke foto, ik heb alleen wel het idee dat er wat mee is maar ik kan er niet achter komen wat dat gene is.

Kelszz_ Ik vind hem persoonlijk niet mooi, ik vind het een te groot stuk waar niks is en een beetje blauwig, sorry. De timing is wel heel goed.

_Kiki_ Heel gaaf, de kleuren zijn ook heel goed gelukt.

kimberley23 Heel leuk!

laurajoy15 Mooie detailfoto!

Leonyr Wauw! Meer heb ik niet te zeggen.

Lipydo Als je het niet gezegd had wist ik niet dat je het water erbij hebt bewerkt. Nu je het hebt gezegd ben ik even goed gaan kijken en kan je het inderdaad wel zien door de benen en omdat er zoveel op de ‘bodem’ ligt. Maar daarvoor moest ik wel eerst 10 minuten kijken. Heel knap bewerkt.

Lizaa01 Heel knap gedaan. Alleen wat zijn die cirkels? Ik had de foto denk ik nóg mooier gevonden als dat er niet op stond.

lovepaard123 Ik vind het schuine heel leuk bedacht. Ik stoor me alleen wel aan het hek en de achtergrond. Ook jammer dat de oren en benen er niet helemaal op staan. De paarden staan er wel heel leuk op afgebeeld door het schuine.

love_western Leuke foto, wel jammer dat het hoofd niet helemaal scherp is.

Manonnevot Gave foto, wel jammer van de neusriem. Dat stoort nu een beetje. Verder is de foto prachtig.

Marit Heel leuk gedaan. Dat licht links bovenin vind ik aan de kant heel mooi maar aan de andere kant storend. Maar het past wel heel goed bij de foto dus stoor ik me er eigenlijk niet zoveel aan.

Marjoow Wauw! Heel apart, het lijk net een diertje!

MichieldeM Prachtig, ik heb hier geen commentaar op!

Monbyou Hele goede timing, zonde dat ie niet scherp is.

MyHu Hele leuke foto, ik had persoonlijk de hond iets scherper willen zien en vind het ook jammer dat er een takje voor het oor zit.

naomi_g1998 Heel leuk gedaan maar op een of andere manier mis ik iets aan de foto.

NatassJa Heel mooi, wel zonde van de rook dat voor het oog zit.

Nefertarie Prachtig!

Nynke_Mandy Leuk fotomoment, jammer van de ruis. Anders was de foto heel mooi mede door de rustige achtergrond.

Racheel Heel mooi, jammer van de viezigheid bij het oog. Dat had hem nog net iets mooier kunnen maken.

Revanches Heel mooi!

RianneH Heel mooi!

Robin_Rikkie Wauw, heel mooi Robin!

Rozenveld Hele mooie foto, ook heel mooi dat het precies in het midden is ‘onderbroken’.

SachemLover Benen hadden iets scherper gemogen, persoonlijk had ik ze er sowieso niet opgezet omdat ze aardig vies zijn en de stand ook heel raar lijkt. Verder een hele mooie foto.

Sanne_com Ik vind de foto heel mooi.

Showteam Heel erg leuk, ook heel knap vast gelegd!

Sodeletuut Je hebt de sfeer goed vast gelegd, heel knap en mooi.

Sokje_6 Heel leuk, persoonlijk had ik wel iets meer kleur willen zien.

Suuszels Heel leuk, het oog heb je ook heel goed gedaan.

TammyVN Heel mooi, de kleuren zijn ook heel mooi.

Tesseke Heel mooi, ik vind de lucht wel iets te donker. Maar dat is meer iets persoonlijks denk ik.

Tinky12 Heel mooi, ook leuk dat je de foto van onderen hebt gemaakt.

XiiaaooNaa Wauw heel mooi, zijn het sterren of vuurwerk? Heel mooi scherp, knap gedaan!

xLoki Heel mooi, ik heb alleen het idee dat het oog iets teveel is bewerkt. Dat vind ik wel jammer.

xxanoukxx1 Jammer dat de foto zo klein is en er een paarse vlek overheen zit.

Ymor Heel leuk, ook knap hoe je de kleuren erop heb gekregen. Kan je toevallig de armen op de achtergrond nog wel halen? Ik denk dat de foto dan nóg mooier is.

Als ik iemand ben vergeten moet diegene dat eventjes melden (liefst via PB) met link naar zijn/haar foto. Dan kan ik daar ook nog een feedback op geven.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:15

Ik begin vanaf week 2 ook met reacties geven, nu houd ik het bij, om nu nog op week 1 te reageren red ik niet met school helaas..

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:35

Ik wil ook wel feedback geven maar ik ben daar zo slecht in..

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:00

Agossie: mooie detail foto, houd daar altijd van!
Ann_Pam: jammer van de hand, ik vind het wel erg leuk dat het niet een grote vlek is, maar je ook echt sterretjes ziet!
Ash: ik vind het een 'grappige' foto om naar te kijken, moest er om lachen :o
Asselruiter: die kleuren vind ik erg leuk (zijn ook de kleuren van mijn kamer :P )! Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wat is dat bruine vlekje?
Babel: leuke foto, alleen ik zelf vind het jammer van die vlekken door de zon (??).
Balou_k: hehe, het eerste hele paard :P Ik vind hem erg leuk, alleen jammer van de achtergrond.
Bellatrix: leuke foto, erg 'lief'overkomen door de ondergaande zon.
Binky: leuk beeld en een leuke tekst, zal het onhouden :D
Bumblehorse: ik vind de reling er iets extra's aangeven, had ook wel andere dingen in het topic gelezen namelijk.
Calice: Jesse <3 Hij blijft zo schattig samen met Poow!
C_estmoi: hoe heb je de achtergrond zo zwart gekregen als ik vragen mag?
Chip: jammer van het hek, ik vind het een erg leuke foto om naar te kijken.
Djeetjeeuh: jammer van de grote blauwe 'vlek' rechts onderin. Ik vind het net kleine parachutes die naar beneden vallen :o
DmNqUe: Jammer van het grote tuigje, maar ik vind het niet heel erg vervelend kijken ofzo!
EngeltjeS: Ik vind het echt een hele leuke foto! Ze springen er samen echt uit!
Faatxhorse: Ik vind het een sprekende foto, erg leuk voor op een kaart ofzo :P
Fellow: wat een schattige shetlander, jammer van de achtergrond (moet ik zelf ook opletten hoor :P )
Fennee: leuke foto, twee van die harige kontjes bijelkaar :P
Fenneeee: leuke foto, vind het zelf jammer dat hij in zwart wit is.
Gub: leuke foto, ik vind het zelf wat jammer dat hij vanaf 'boven' is genomen.
Hanna_94: weer een detail foto, maar dit keer van een onderwerp wat ik zelf niet zo gauw ga kiezen, erg mooi!
Heavenslove: mooie foto, is het je eigen paard? Ik vind de foto nogal verteken.
Iejoorr: ik vind hem zelf niet zo, sorry.
Irene96: Ik vind hem zelf erg gaaf!
Ismy: wou, ik wordt er helemaal door geprikkeld over hoe en wat met het meisje.
Jessica_1998: jammer van je eigen schaduw, wel een erg leuke pony.
JewEmm: jammer, hij mist wat scherpe en het gezicht is wat overbelicht, wel een erg leuk idee!
Jillinda: leuk kannetje zeg, ik vind de foto een beetje ''saai'' :o
JNSW: ik vind het een erg leuk idee met een leuke uitvoering!
Joey: wat een leuke kat, mooie compositie met een mooie achtergrond, ik zelf vind het jammer dat die kat niet helemaal scherp is.
Joey_lover: ratje <3 Ik vind het erg gaaf met die spijkerbroek, alleen wat jammer dat de haartjes ook een beetje blauw zijn.
Kellszz_:Hmm ik vind het een beetje ''leeg'' maar mooie heldere kleuren!
Kiki (de lage streepjes lukken niet :P ): wat een warme foto!
Kimberley23: wat een lekker eigenwijs bekkie heeft de vogel zeg :p
Laurajoy: wat een mooie foto, ik vind de blik van het paard erg mooi!
Leonyr: een kikker, wat leuk! Ik vind hem erg mooi, ook de blik in zijn ogen zijn erg mooi!
Lypido: ik las dat je hem bewerkt had? Nou dat zie je niet hoor :D Vind de kleuren alleen een beetje te helder.
Lizaa01: een mooie foto van het vuurwerk met warme kleuren!
Lovepaard123: hmm ik vind het leuke paarden en leuk dat je gestunt hebt met de compositie, maar ik vind het zelf niet heel erg geslaagd :o
Love_western: mooie hond op een mooie foto met warme kleuren!
Mannonevot: mooie foto, ik vind alleen het keelriempje een beetje storend!
Marit: haha weer een verklein foto, erg leuk :D Vind alleen de kleren er niet zo goed bij passen!
Marjoow:net een grote vogel!
MichieldeM: leuk zo in het water, jammer dat de oren van het paard een beetje weg vallen.
Monbyou: ik vind het een van de mooiste vuurwerk foto's die er bij zit!
Myhu: jammer van de takjes, vind het een leuke hond met die snoet :)
Naomi_1998: leuk met die kleine vogeltjes (??) op de achtergrond.
NatassJa: een mooi portet, die rook geeft er wel sfeer aan.
Nefertarie: is dit bij de ''nieuwe'' wildernis gemaakt? Ik kan even niet meer op de naam komen :P
Nynke_mandy: leuke foto, jammer dat hij onder een afdak is gemaakt.
Racheel: leuk, ook weer een detail foto, maar ik vind hem een beetje saai :o
Revanches: mooie foto!
RianneH: mooie foto, maar ik mis iets 'speciaals'!
Robin_Rikkie: mooie foto, een beetje veel ruimte er om heen, maar ik vind het een mooi paard!
Rozenveld: Ik vind het een mooie foto met een mooie blik die je hebt weten te vangen!
SachemLover: leuke foto, maar niet heel erg bijzonder :o
Sanne_com: nicee! Lekker weertje daar!? :D
Showteam: dit vind ik een van de leukste foto's van week 1!
Sodelutuur: ik vind het een erg interesannte foto, als je het op een boek ofzo zag staan, zou ik willen weten wat er achter het meisje schuilt!
Sokje_6: mooie foto, wat zijn het? Bomen of riet?
Suuszels: ik vind die manen op de achtergrond ook erg mooi, lekker anders!
TammyVN:.... (sprakeloos :oo )
Tesseke: een mooie maan en het spreekt me wel aan, maar ook weer niet, het is zo leeg (maar misschien is dat ook het gene wat me aanspreekt, snap je me nog :P )
Tinky12: ik vind het een mooie foto, maar niet heel erg bijzonder.
Xiiaaoonaa: wauw, ik krijg er kippevel van, net zoals bij TammyVN!
Xloki: die ogen die spreken zo mooi op deze foto!
Xxanoukxx1: mooi, maar een beetje te klein voor bij om er wat over te kunnen zeggen, het wordt tijd voor een leesbril haha B-)
Ymor: jammer van de hand aan de linkerkant, maar ik vind hem erg mooi ook!
Yvonne_V: het lichtpuntje in de ogen spreken mij zo aan, dat maakt voor mij de foto bijzonder!

Hehe, sorry als ik iemand vergeten ben en als ik je gekwetst heb met iets of iemand.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:08

Volgens mij zijn het inderdaad vogeltjes maar dat weet ik niet zeker, haha. De rest ook bedankt voor de feedback! :)
Waar halen jullie trouwens je inspiratie vandaan?

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:10

Overigens verzamel ik dit jaar mijn foto's op dit adres:

www.sognofotografie.tk/52-weken

De rest van de site is nog niet af, maar dan heb ik alvast een verzamelplaats. :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:18

Iedereen die een feedback heeft gegeven echt top zeg, wat een werk! Dankjewel voor de tips die ik van jullie gehad heb. Hierbij wil ik ook mijn foto voor week 2 inleveren! :j

#week2
Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:22

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:22

eclair98 schreef:
C_estmoi: hoe heb je de achtergrond zo zwart gekregen als ik vragen mag?

Ik heb de foto 's avonds laat gemaakt, dus t was verder vrij donker, met de volgende instellingen:
f/5.6
sluitertijd 1/400
iso 1600 (oeps.. stond nog een hoog van de foto hiervoor..)
55 mm

De foto was op deze manier al bíjna helemaal zwart, en heb de achtergrond een heel klein beetje donker gemaakt (even om aan te geven hoe weinig: nadat ik deze foto 3x bekeken had zag ik pas dat je nog wat draden zag lopen van t peertje)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:23

xLoki: Gaaf hert!!! Of is het geen hert? :+ Ik vind het licht linksboven te fel en teveel aanwezig. Daardoor valt een deel van het gewei weg en dat is zonde. Wel gaaf dat je zo dichtbij kon komen!!! :))

Ash_ : Wow! :wow: Niets op aan te merken! Fijne kleuren, super scherpte en geen storende elementen. _/-\o_

anneeex: Is dit je week 2 foto? Dat staat er namelijk niet bij. Ik vind hem niet scherp genoeg en de pony valt erg weg achter het riet. Het witte randje om de foto heeft geen meerwaarde voor de foto.

SachemLover: Jammer dat de foto zo klein is. :+ En heb je hem zo genomen of gecropt? Verder kan ik er niet zoveel over zeggen vanwege de grootte.

laurajoy15: Idd jammer dat de bovenkant van je hoofd er niet op staat. En ik denk dat ik een stuk van de onderkant had afgehaald, vind je shirt, arm en been eigenlijk wat storen. Wel een fijne sfeer en kleurgebruik!

DmNqUe: Ook al zo'n gave plaat!! :wow: Hele fijne sfeer en mooi intiem moment. +:)+