ik zal t proberen deze week

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Waarom niet? Je leert er heel goed door kijken en verbetert zo ook je eigen kijk op fotograferen.
Als je een foto niet mooi vind, waaròm dan niet, of als je een foto wèl mooi vindt, waaròm dan wel. Heel leerzaam, hoor!
Lunaeekie, ik vind het inderdaad een leuke foto!! Eend kijkt heel verrast! Haha! Maar inderdaad, hij is niet scherp en (ook mijn moeilijke punt) de compositie is niet helemaal mooi. Iets minder "vullend" was wellicht wat mooier geweest. Met dieren is dat altijd moeilijk... Hond kun je nog laten zitten...
Ash_ schreef:Ik durfde eerst ook nooit commentaar te geven bang dat ik verkeerds zou zeggen. Ben er in dit topic mee begonnen. En wat blijkt je kan niks verkeerd zeggen omdat jij het zo ziet het is jou mening. En wat die persoon ermee doet is aan hen. Maar ik leer er echt wel veel van en tot nu toe is niemand boos geworden. Whaha
BlackDancer schreef:Neeeeh nog niet sluiten!! Ik heb zeker een foto gemaakt, maar mijn dagen gaan nog 6 uur door als ze in NL al afgelopen zijn (USA), dus ik moet nog plaatsten! Als ik heel erg haast ben ik nog voor 6 uur, ik zal in het vervolg sneller proberen te plaatsen maar ik heb geen eigen computer dus ik ben beperkt haha, maar vinden jullie het een probleem als ik 6 uur later nog iets plaats? Dat zou voor mij echt de redding zijnik ga nu even mijn foto plaatsen
(ik zit nu op mn ipod
)