Ik heb straks ook een shoot mn eerst van een bewegend snel veulen

Nog 1 van mn hond met mond open (is iets minder fleurig dan normaal)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:
Seven schreef:Wauw mossel inderdaad prachtig zeg
Lifaya hier is de dame ook erg licht maar vind het niet storend, de haf vind ik leuk.
Verder zag ik een heel mooie neusaap plaat en vlinders
heb zelf ook nog een paar gemaakt ben benieuwd naar de meningen
enge sprinkhaan
[ Afbeelding ]
de hond van mn tante
[ Afbeelding ]
drachtige dame
http://img821.imageshack.us/img821/2869/img0455mr.jpg
stiekum sfeer plaatje
http://img717.imageshack.us/img717/2605/img0408zi.jpg
BArts17 schreef:Hier weer twee foto's van mij =) Net zoals Mossel, flink aan het oefenen met de tussen ringen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Saskiaa_ schreef:Gave macro's komen hier voorbij zeg!
BArts17; Erg mooi scherp, vind alleen bij beide foto's de compositie niet zo sterk.
Seven; Jou foto oogt hier wat overbelicht op de neus (?) van de sprinkhaan.
Gister een onwijs leuke hond op de foto mogen zetten.
[ Afbeelding ]
eline10 schreef:Hoi!
Insecten fotograferen is inderdaad echt leuk!![]()
Vanmiddag nog even wat foto's gemaakt, alleen jammer dat ze niet helemaal scherp zijn![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bellatrix schreef:Je kan alleen je eigen foto zichtbaar maken, dat kan een ander niet meer. Je moet zelf je bericht aanpassen en het haakje erachter zetten.
Mijn foto is wel iets verscherpt maar ik vind dit mooi zo. Vind het nog niet teveel...smaken verschillen gok ik.![]()
[ Afbeelding ]
Mossel schreef:
Chanice92 schreef:lees al eventjes mee,
maar ben ook druk bezig met 'mooie' foto's maken,
hier mij creaties;
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
VERAx schreef:Ik denk dat ik eindelijk maar eens een reactie ga plaatsen in dit leuke topic. Ik lees al een hele lange tijd mee en heb er veel van opgestoken! Ik denk dat ik nu zelf ook wel iets kan posten
Bellatrix: Erg mooie plaat, prachtig zo die ogen! Ik vind hem stukken aansprekender dan die op de vorige pagina.
Mossel: Leuk bewerkt zo!
Chanince: Ik vind de kleuren wat flauwtjes, maar de compositie is leuk.
Dit is een foto die ik gister heb gemaakt, wat me zelf op valt is dat het gezicht niet helemaal scherp lijkt te zijn. Ik stel altijd handmatig scherp, maar ik heb vaak dat zodra ik klik, mijn camera stiekem toch nog snel een ander punt zoekt om op scherp te stellen. Hoor ik iets in mijn instellingen te doen zodat hij ''weet'' dat ik handmatig scherpstel?
[ Afbeelding ]
MarianneV schreef:Ik zet Devi op de foto hoe ik wil.
en ook met pretfaces hoor
[ Afbeelding ]
Helaas is deze wat ruizig..
ik wilde niet aanvallend overkomen ofzo hoor
Seven schreef:Ik vind het mooier met dat bekkie open veel ontspannender kwa blik
Ik heb straks ook een shoot mn eerst van een bewegend snel veulenwe zullen het zien.
Nog 1 van mn hond met mond open (is iets minder fleurig dan normaal)
[ Afbeelding ]
Chanice92 schreef:nog even een 2 foto's die ik gister gemaakt heb van iemand die aan het rijden is.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
recht in het scherm en aan alle kanten de juiste hoeveelheid dat het hoofd enzo recht in het midden zit, vind ik heel erg lastig.