Help! Ik kan bij het exporteren niet meer selecteren dat ik mijn foto wil verkleinen of een copyright selecteren... Ik krijg dit:
En ik kan dus niet klikken op de grijze dingen
Bagheera_206
Geplaatst: 28-01-15 17:59
Kan het liggen aan de andere dingen die je hebt ingesteld? Kun je eens een van de standaard Lr voorinstellingen proberen en die dan weer aan te passen met verkleinen en de juiste maar?
Hieperdi
Geplaatst: 30-01-15 01:57
Hallo mensen. Ik ben opzoek naar een bewerkings programma waarbij ik de achtergrond zwart kan maken. Ik weet niet of hier een android app voor is of een computer progamma, advies en tips zijn welkom
Hallo iedereen! Ik ben opzoek naar een goed en makkelijk bewerkingsprogamma voor op de computer! Hebben jullie tips welke programma's geschikt zijn? Alvast bedankt
Lightroom, Photoshop, paint shop pro (die vond ik makkelijker haha) of gewoon gimp. Gimp is gratis, de rest niet.
Ik heb even ruzie met LR en PS. Ik heb een aantal foto's bewerkt in LR, opgeslagen als tiff bestanden en ik wilde ze even verder bewerken in ps. Maar nu zit er in PS enorme ruis op de bestanden? In lightroom niet? Of niet in die mate iig. Ik heb er ook nog niet eerder last van gehad, iemand van jullie een idee?
Loeky01
Geplaatst: 01-02-15 21:39
Kan je ze niet via LR bewerken? Ik klik altijd rechtermuisknop en dan kan ik klikken op bewerken in PS. En als ik dan klaar ben CTRL+S en dan heb ik 'm als kopie in LR staan. Heb nooit last van ruis oid.
Edit; Ik heb ook toch even een vraag. Wilde net in mijn 2014 catalogus kijken van LR, en die deed laatst al raar... Hij start in het geheel niet meer op en ik krijg de melding; Lightroom heeft een fout aangetroffen tijdens het lezen van de voorvertoningscache en moet worden afgesloten. Nu heb ik dat natuurlijk al braaf een stuk of 10x gedaan (zeg maar 50), en nogsteeds krijg ik dezelfde melding.. Moet ik nu ruim een half jaar aan foto's opnieuw importeren en bewerken als ik ze op een ander formaat wil hebben voor bijvoorbeeld m'n site ?
Het hoort bij Adobe en dat is voor Windows als voor Apple. Het is alleen niet gratis, maar je kan een trial versie downloaden voor een maand, als ik het goed heb.
Ik heb een vraag, waar hopelijk een van jullie me mee kan helpen. Ik heb een fotolijstje, waar een foto in moet van 10 x 10 centimeter, een vierkante foto dus. Allereerst zal ik m'n foto vierkant moeten krijgen. Ik heb het programma PhotoFiltre. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Hoi! Ik heb sinds een uurtje photoshop en ben nu dus lekker aan het experimenteren Nu wil ik graag mijn logo (gemaakt in GIMP, een tijdje geleden) behouden, alleen deze kan hij niet openen omdat het geen photoshop-bestand is. Nu heb ik gehoord over een afbeelding in een stempel zetten, hoe doe ik dat? Alvast bedankt!
Met mijn logo is nu alles gelukt Is er eigenlijk een makkelijke manier van vignetteren in photoshop? Ik doe het nu steeds met zo een zwarte laag en dan gummen maar dat duurt zo onwijs lang..
Wat doe ik fout ? Ik wil de proefversie van lightroom downloaden, ik heb een acount aangemaakt en alles, en als ik dan op proefversie downloaden klik, komt er wel meteen in het scherm lightroom word nu gedownload maar het ik zie geen download balkje ofzo. Ben ik nu zo ongeduldig of doe ik iets fout ?