Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:De D90 is een verouderd model. De huidige serie is van goedkoop naar duur:
D3100/D3200
D5100
D7000
Waarom wil je een Nikon? Heb je ook naar de andere merken gekeken?
Bagheera_206 schreef:Dat is een all-round superzoomlens. Die wil ik je niet aanraden. Dan kun je er beter die 18-105mm van Nikkor zelf bijnemen en later bijvoorbeeld voor een telezoom voor bij de paardjes. ;=
Bagheera_206 schreef:Ik zou het iig in overweging nemen. Vasthouden of ze lekker in de hand liggen en mss even van vrienden/kennis/familie lenen. Jij moet de camera snappen en de camera moet jou snappen. Verder maakt het niet uit waar je mee fotografeert. Als jullie maar samen een goede band op kunnen bouwen.
petradek schreef:Bagheera_206 schreef:Dat is een all-round superzoomlens. Die wil ik je niet aanraden. Dan kun je er beter die 18-105mm van Nikkor zelf bijnemen en later bijvoorbeeld voor een telezoom voor bij de paardjes. ;=
Naar welke telelens kan ik beter kijken dan? Ik zag al de 70-200 en de 70-300 langskomen. Die eerste is best prijzig volgens mij. Ik koop de telelens er liever gelijk bij, aangezien ik nu voor dat bedrag iets uit mag kiezen