Maar ik ga even googlen naar de D40 omdat ik nieuwsgierig ben

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
JW18 schreef:Kanzi schreef:Is trouwens al bekend of en wanneer Canon met een 40D op de markt gaat komen?
Ik kan er op de site van Canon niets over terug vinden, maar ben wel erg benieuwd.
Volgens een paar sites komt ie eind Augustus begin September.
Als ik die websites mag geloven wordt het een erg mooie camera voor mijn doeleinden, met wheatersealing, 6 fps en digic III. Ben benieuwd. Zal in het begin wel lekker prijzig zijn, dus ik wacht wel een jaartje.
Appelflapje schreef:Klopt, als je kiest voor Panasonic DMC-FZ ... Dan heb je érg veel last van ruis. Als je ISO800 gebruikt is je foto al een heel olieverf-schilderij.
JW18 schreef:Kanzi schreef:Is trouwens al bekend of en wanneer Canon met een 40D op de markt gaat komen?
Ik kan er op de site van Canon niets over terug vinden, maar ben wel erg benieuwd.
Volgens een paar sites komt ie eind Augustus begin September.
Als ik die websites mag geloven wordt het een erg mooie camera voor mijn doeleinden, met wheatersealing, 6 fps en digic III. Ben benieuwd. Zal in het begin wel lekker prijzig zijn, dus ik wacht wel een jaartje.
Appelflapje schreef:Klopt, als je kiest voor Panasonic DMC-FZ ... Dan heb je érg veel last van ruis. Als je ISO800 gebruikt is je foto al een heel olieverf-schilderij.
suus_ schreef:De fuji is fijn
VeraW schreef:ben op dit moment wat aan het rond neuzen voor een andere camera.
Tot nu toe trekt de canon mij het meest aan omdat je daar vaak positieve dingen over hoort. Wat is nu het verschil eigelijks tussen een canon eos 30d en de canon eos 400d? behalve de prijs danEn bestaat er een site ofzo waar je een test kan doen welke camera het beste bij je past.
Kokomo schreef:suus_ schreef:De fuji is fijn
De Nikon D40 is geen goede keuze zolas ik hier al vaker heb vermeld.
runningkawa schreef:Heb je die in nL gekocht?
Kom namelijk alleen op italiaanse sites uit
iemand ervaring met de dmcFZ18?
edit: blonT, zie nu pas dat hij in sept uit komt
suus_ schreef:Ja sorry ik maakte een foutje (kwam ik achter toen ik ging googlen). Ik bedoelde 40D, niet de D40!
runningkawa schreef:
krijg er weinig over gevonden namelijk
Bevalt hij goed, ook qua ruis?
Nouks schreef:suus_ schreef:Ja sorry ik maakte een foutje (kwam ik achter toen ik ging googlen). Ik bedoelde 40D, niet de D40!
De 40D bestaat dus nog niet, zijn alleen een hoop speculaties over...