Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suuszels schreef:MyWishMax schreef:Ik heb hetzelfde alleen dan op eigen site, ook met hartjes. Maar sommige geven liever nummers door.
Liselot, zo mooi altijd. Ik zou zo bij je boeken, de sfeer is altijd zo geweldig en puur.
Wat voor systeem heb jij op je site zitten?
joeluna schreef:Ik neem aan dat de foto’s op pixieset of je eigen website op geen manier op te slaan zijn door de klant als ze uitgekozen moeten worden? En zetten jullie dan een groot watermerk door de foto?
Liselot schreef:joeluna schreef:Ik neem aan dat de foto’s op pixieset of je eigen website op geen manier op te slaan zijn door de klant als ze uitgekozen moeten worden? En zetten jullie dan een groot watermerk door de foto?
De enige mogelijkheid die de mensen hebben is het maken van een printscreen. Daarom heb ik dus lomp (zoals bij de onbewerkte foto op de vorige pagina) mijn logo door de hele foto staan
AnimalFriend schreef:Zijn er hier ook mensen die in Lightroom bewerken? Vaak hoor ik van fotografen dat ze een foto eerst in Lr bewerken en daarna in Ps. Ik vroeg me af wat nou precies het voordeel VAN Lr tov. Ps is? Is Lr niet heel erg vergelijkbaar met het Camera RAW filter in Photoshop?
AnimalFriend schreef:Zijn er hier ook mensen die in Lightroom bewerken? Vaak hoor ik van fotografen dat ze een foto eerst in Lr bewerken en daarna in Ps. Ik vroeg me af wat nou precies het voordeel VAN Lr tov. Ps is? Is Lr niet heel erg vergelijkbaar met het Camera RAW filter in Photoshop?
k_m schreef:Lightroom is suuuuper makkelijk. Het lijkt wel beetje op camera raw, maar selecteren, exporteren,.... is veel makkelijker. Ik bewerkt alles in LR. Enkel echt wegwerken in PS. Vooral je eigen presets kunnen opslaan is heel makkelijk.