Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iriscope schreef:Ik ben de camera wezen bekijken en heb hem aangeschaftHij was in super staat, vorige eigenaar was er heel zuinig op en er stonden inderdaad maar 1500 shots op de teller. Kreeg er een hand strap, filter en dus ook snelle SD kaarten blij, al met al heb ik 400 euro uitgespaard
Hoop dat ik van het weekend de kans krijg om er wat mee te gaan spelen.
Thanks voor alle hulp hier
Iriscope schreef:Ik ben de camera wezen bekijken en heb hem aangeschaftHij was in super staat, vorige eigenaar was er heel zuinig op en er stonden inderdaad maar 1500 shots op de teller. Kreeg er een hand strap, filter en dus ook snelle SD kaarten blij, al met al heb ik 400 euro uitgespaard
Hoop dat ik van het weekend de kans krijg om er wat mee te gaan spelen.
Thanks voor alle hulp hier
maaikemuis schreef:Heel eerlijk.... pak de goedkopere 3300. Eigenlijk is de camera op de meeste punten hetzelfde gebleven. Het enige wat hij meebrengt is snapbridge, een soort Bluetooth verbinding waarmee je foto's naar de telefoon kunt sturen. Maar of dat nu echt het behoorlijk veel hogere bedrag waard is....
Shiloh schreef:Misschien heeft iemand advies over de verschillende winkels?
Ik ben van plan elk moment een nieuwe set te kopen voor behoorlijk wat geld. Zeg maar richting de 4000 euro. Nu heb ik de meeste neiging om naar cameranu te gaan ivm de garantie van 5 jaar. Maar met zo'n uitgave denk ik dat het best mogelijk moet zijn om er nog iets leuks uit te slepen. Iets van korting, of een sd kaartje of extra accu of zo.
Iemand enig idee of je iets dergelijks voor elkaar kunt krijgen bij een winkel als cameranu? Of hebben jullie misschien tips over beter naar een andere winkel te gaan.
lunabreezer schreef:Hoi,
Ik wil een nieuwe camera aanschaffen omdat mijn oude camera het niet goed deed. Nu zit ik te twijfelen tussen de Nikon D3300 en Canon Eos 1300d (Mijn voorkeur ligt op dit moment bij de Canon Eos 1300d). Heeft iemand ervaring met deze twee? Zijn ze handig voor beginners? Of weet iemand nog andere goede camera voor beginners onder de €400 met lens en waar je ook mee kan filmen?
Alvast bedankt.
ikke schreef:lunabreezer schreef:Hoi,
Ik wil een nieuwe camera aanschaffen omdat mijn oude camera het niet goed deed. Nu zit ik te twijfelen tussen de Nikon D3300 en Canon Eos 1300d (Mijn voorkeur ligt op dit moment bij de Canon Eos 1300d). Heeft iemand ervaring met deze twee? Zijn ze handig voor beginners? Of weet iemand nog andere goede camera voor beginners onder de €400 met lens en waar je ook mee kan filmen?
Alvast bedankt.
Over Nikon geen mening, maar die 1300D, daar weet ik nog een leuk prijsje voor:
https://www.cameratools.nl/acties/open- ... -open-box/
Open box wil zeggen dat de camera binnen twee weken na aankoop is teruggestuurd door de koper. Camera is volledig gecontroleerd en er zit volledige fabrieksgarantie op.