Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HLPhoto schreef:tip: ze worden niet "ineens" afgeprijsdgebeurt eigenlijk nooit. de nieuwe wordt gewoon hoger ingezet, dus kan je dan weer wachten tot de prijs een beetje gezakt is, en daarna weer tot de 7D Mk3 er is
HLPhoto schreef:tip: ze worden niet "ineens" afgeprijsdgebeurt eigenlijk nooit. de nieuwe wordt gewoon hoger ingezet, dus kan je dan weer wachten tot de prijs een beetje gezakt is, en daarna weer tot de 7D Mk3 er is
nienie408 schreef:Ik heb zelf een 75-300mm lens! het ligt er natuurlijk maar net aan wát je precies wil fotografen. Ik wil bijvoorbeeld ver kunnen inzoomen, dus zou ik niks hebben aan de 18-135.
iana schreef:nienie408 schreef:Ik heb zelf een 75-300mm lens! het ligt er natuurlijk maar net aan wát je precies wil fotografen. Ik wil bijvoorbeeld ver kunnen inzoomen, dus zou ik niks hebben aan de 18-135.
het gaat vooral dienen voor de paarden en familiekiekjes, uitstapjes, vanalles een beetje...
Zou ik beter af zijn met gewoon de body en dan een grotere lens aan te kopen? bv. 75/400 of iets minder?
Kan je met deze lens ook gewone foto's nemen of gaat dat dan weer niet?
Moeilijk om te beslissen vind ik...ik heb totaal geen idee tot hoever deze lenzen in/uitzoemen
pfff...help
HorsePhoto schreef:Hallo,
ik heb een vraagje:
voor wat dient een zonnekap/ lens hood ?
Emmaa schreef:Wat voor lens kan ik het beste kopen voor evenement fotografie? Ik fotografeer veel (Hardcore) bandjes, heel veel beweging dus, maar vaak in een donkere ruimte.
Ik heb een Nikon D90.
iana schreef:Ik heb besloten om de Canon eos 1100D te kopen
welke lens kan je het best nemen waar je vele kanten mee uit kan?
Ik dacht aan de lens 18-135? Iemand leuke ervaringen mee?
iana schreef:Die éne vraag waar ik nog mee zit is: De prijzen van de internet winkels liggen een heel pak lager dan in de winkel langs de straat, om het zo even te verduidelijken.
Nemen jullie het risico om toch voor een mindere prijs in een webshop te kopen, het gaat toch om een duur toestel en als er wat mis is? Toch een gedoe om terug te sturen etc.