Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Jeany schreef:wie heeft er ervaring met de Pentax K10D? en wat vinden jullie hiervan?
Ireentjuh schreef:Na het bekijken van voorbeeldfoto's en vergelijkingen lijken de Canon Powershot A710, Fuji Finepix S5700 en Panasonic Lumix DMC-FZ8 me wel goede camera's.
Wat denken jullie?
Ireentjuh schreef:Ik ben ook op zoek naar een nieuwe camera (m'n aldi-ding heeft het een beetje begeven) en ben benieuwd wat jullie mij aanraden..
Ik wil nog geen spiegelreflex camera, maar wel een wat betere camera waarmee ik zelf het een en ander kan instellen en mooie lichte/heldere foto's kan maken. Ik wil graag bewegings en portretfoto's maken (voornamelijk van paarden/andere dieren).
Na het bekijken van voorbeeldfoto's en vergelijkingen lijken de Canon Powershot A710, Fuji Finepix S5700 en Panasonic Lumix DMC-FZ8 me wel goede camera's.
Wat denken jullie?
dees_daan schreef:ik ben op zoek naar een goede camera, nu mijn andere kapot is..
ik wil nu een 'echte' camera zeg maar..
mijn eisen?
goed scherp kunnen stellen op iets, moet bewegende dingen scherp vast kunnen leggen, goed inzoomen..
ik wil er vooral dieren in actie mee op de foto zetten, (paarden, honden, enz) welke camera raden jullie mij dan aan?
dees_daan schreef:spiegelreflex idd.. budget.. uhm, zo rond de 400 euro.. maar hoger mag ook, dan spaar ik nog een tijdje door, wil nu namelijk echt een goede camera..
Nouks schreef:Heheheh nope, daar zit je objectiefje al vast aan de camera
Kanzi schreef:Is trouwens al bekend of en wanneer Canon met een 40D op de markt gaat komen?
Ik kan er op de site van Canon niets over terug vinden, maar ben wel erg benieuwd.