En thanks.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AbleToDream schreef:Ik heb ook nog eens een voor en na beeld. Lopen jullie soms ook tegen het probleem dat je niet goed weet bij het begin welke richting qua kleuren je uit wil bij een foto? Bij deze was ik steeds aan het twijfelen om eerder groen geel te gaan of oranje geel. De laatste is het dus geworden maar wel na lang twijfelen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Melewel94 schreef:AbleToDream schreef:Ik heb ook nog eens een voor en na beeld. Lopen jullie soms ook tegen het probleem dat je niet goed weet bij het begin welke richting qua kleuren je uit wil bij een foto? Bij deze was ik steeds aan het twijfelen om eerder groen geel te gaan of oranje geel. De laatste is het dus geworden maar wel na lang twijfelen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gaaaaf!![]()
Hoe zorg jij ervoor dat het onderwerp niet bedolven wordt onder het oranje? Of juist een abnormaal verschil? Is dit een kwestie van spelen met de belichtingen van achtergrond/onderwerp?
Janinevv schreef:Abletodream doe je dat in Photoshop maskers ? En heb je eventueel een voorbeeld filmpje in youtube waarin ze dit duidelijk uitleggen ?
AbleToDream schreef:Janinevv schreef:Abletodream doe je dat in Photoshop maskers ? En heb je eventueel een voorbeeld filmpje in youtube waarin ze dit duidelijk uitleggen ?
Ja inderdaad in Photoshop, ik heb het al doende geleerd en op workshops, maar ik denk dat je op youtube wel enkele tutorials hierover kan vinden. Voor meet dan 10 foto's is het inderdaad veel werk maar ik hang meestal rond de 7 foto's, 9 max die ik aflever dus dan vind ik het zeker de moeite wel waard. Ik vind het wel leuk om aan elke foto apart tijd te besteden in op maat gemaakte edits.
AbleToDream schreef:Janinevv schreef:Abletodream doe je dat in Photoshop maskers ? En heb je eventueel een voorbeeld filmpje in youtube waarin ze dit duidelijk uitleggen ?
Ja inderdaad in Photoshop, ik heb het al doende geleerd en op workshops, maar ik denk dat je op youtube wel enkele tutorials hierover kan vinden. Voor meet dan 10 foto's is het inderdaad veel werk maar ik hang meestal rond de 7 foto's, 9 max die ik aflever dus dan vind ik het zeker de moeite wel waard. Ik vind het wel leuk om aan elke foto apart tijd te besteden in op maat gemaakte edits.