Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Asselruiter schreef:faatxhorse - Mooie foto, wat een leuk moment dat je daar te pakken hebt! Mooi scherp en dat blauw op de achtergrond bevalt me ook goed.
Bellatrix schreef:faatxhorse: Wow! Ook hier super scherpte en fijne kleuren en belichting. Jammer dat je nog ziet waar de meeuw op staat maar je zal niet heel makkelijk van compositie hebben kunnen wisselen.
_Kiki_ schreef:Asselruiter
Pluspunt: De rust laat je wat mij betreft erg mooi zien, erg fijn gedaan. De lucht is echt prachtig. Ik vind de rotsen (?) rechtsonder leuk en ‘anders’ op de foto.
Verbeterpunt: Ik denk dat ik het nog mooier had gevonden als de zee ‘leeg’ was geweest, al snap ik dat het lastig is.
manonnevot schreef:Bedankt voor de feedback allemaal, zie dat hij inderdaad heel klein is, vreemd.
Hier even de grote versie in link
http://i61.tinypic.com/313ozle.jpg
DShots schreef:Heavenslove - Flower power haha, Ik hou van bloemenfoto's. Ik vind hem goed gelukt, je hebt je gefocussed op de rechter kant van de foto.
Waardoor je linkerkant heel wazig wordt vanzelf en dat vind ik goed voor zo'n foto.
Asselruiter schreef:HeavensLove verzamelt hier - Mooi mooi hedie kleuren. Misschien tikkeltje te druk naar mijn zin, maar dat is persoonlijke voorkeur
Bellatrix schreef:Heavenslove: Lekkere zomers foto.Fijne kleuren en scherpte is ook okee. Stoor mij alleen een beetje aan die onscherpe halmpjes die ervoor zitten.
_Kiki_ schreef:HeavensLove
Pluspunt: Mooie zomerse foto, die kleuren zijn echt heerlijk!
Verbeterpunt: Het enige zeurderige dat ik kan bedenken is dat ik het nog mooier had gevonden als de roze bloemen aan de linkerkant van de foto helemaal weggevallen waren, nu trekken ze net een beetje mijn aandacht weg bij het echte onderwerp.
faatxhorse schreef:HeavensLove verzamelt hier - Mooie kleuren en DoF, heel goed gedaan! Hij is alleen rechts een beetje 'druk', veel scherpe stukken bloemen. Daardoor weet ik niet zo goed waar ik naar moet kijken. Maar verder heel mooi!
DShots schreef:monbyou - Ik vind hem wel oke, het is een welshje daar heb je een pluspunt mee. Maar ik had hem liever van een andere kant gezien. dus dat je zijn manen ziet.
Ik mis ook hier en daar wat scherpte en wat kleur om het toevoegen.
Asselruiter schreef:monbyou - Wat een mooie paardje! Mooi scherp. Ik vind het een beetje jammer van de schaduw op de zijkant van het paardje en had misschien graag nog wat meer ruimte gezien aan de linkerzijde van de foto, omdat je paard naar daar kijkt. Verder geen slechte foto
Bellatrix schreef:de pony stond op een blok en ik heb de foto iets van onderaf genomen.monbyou: Heb je deze foto op ooghoogte genomen? Ziet eruit alsof je hem lager hebt genomen. Heel jammer ook van de schaduw op de pony. Mis ook wat kleur en scherpte kan beter.
_Kiki_ schreef:met de schaduw ga ik aan het werkMonbyou
Pluspunt: Wat een leuke foto en een leuk koppie!
Verbeterpunt: Jammer dat er zoveel schaduw over de pony valt.