Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liselot schreef:Sowieso je lens altijd op AF (autofocus) zetten. In je camera kan je instellen dat je zelf op 1 punt wil kunnen scherpstellen, dan pak je ook al meer preciezie. Verder met de 50 1.8 niet helemaal open op 1.8 schieten, die lens is dan altijd een beetje soft als hij zo ver open staat. Probeer niet onder de 2.2 te komen en je foto’s zullen al veel scherper worden!
YentlShots schreef:Ik heb na een lange tijd ook weer een leuke voor en na foto, van de superfelle maan van gisteren!
[ [url=m/tdNHBy.png]Afbeelding[/url] ]
Heb 2 verschillende bewerkingen gemaakt, ben benieuwd welke voorkeur heeft
[ [url=m/is1oQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WKbY7c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Melewel94 schreef:Onze hond is weer voor de 100e keer model geweest... Veel aan het oefenen op m stand.
Nu net alles bewerkt en doorgestuurd naar m'n telefoon.
Ik open ze en ze zien er niet uit...lijkt wel of m'n telefoon de helderheid naar beneden gooit en een oranje filter erop doet
hebben jullie dit ook met laptop/telefoon?
Vooral te zien op de originele foto's. De screenshots zullen verder niet veel recht doen van voor /na .
Op de laptop zijn de raw foto's overbelicht daarmee dat ik ze was naar beneden heb gedaan
[ [url=m/NEtsnK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2lKC4G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cdhNWr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xvDoUv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f012OX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TPt70l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QAjHVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PHY6QF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Pgmd2D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/thd0X2.jpg]Afbeelding[/url] ]
AbleToDream schreef:Ik heb ook nog eentje van een tijdje terug maar eindelijk de before eens teruggezocht.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
katja_silke schreef:Before (Oeps, beetje overbelichtZo blij dat ik in RAW schiet!)
[ Afbeelding ]
After
[ Afbeelding ]
Ik zie nu dat ik het draadje nooit heb weggewerktooooops