Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tatariki schreef:Ik zoek een camera met volgende opties:
- minimum 6x optische zoom
- ingebouwde flits
- SD geheugenkaart
- instelbare sluitertijd en diafragma (ik denk dat dat nu wel met bijna alle toestellen kan?)
- maximum 400 euro
ponydreamer schreef:Ik ben op zoek naar een leuke, beginnende camera. Het liefst niet duurder dan €150,-. Zelf leek me de FujiFilm FinePix A800 wel een leuke camera, hebben jullie ook nog tips?
Groetjes, Lisa
suus_ schreef:Tatariki schreef:Ik zoek een camera met volgende opties:
- ingebouwde flits
- SD geheugenkaart
- instelbare sluitertijd en diafragma (ik denk dat dat nu wel met bijna alle toestellen kan?)
- maximum 400 euro
De fuji finepix S5700?Een super fijn ding, ik heb hem voor 230 euro gekocht.
10x optische zoom, en nog wat digitale zoom. En instelbare sluitertijd/ISO/diafragma. Er zitten ook standen op dat je je sluitertijd moet instellen en de rest gaat automatisch, hetzelfde bij drafragma invoeren en de rest gaat automatisch. En er zit ook een automatische stand op, en super macro en nog heeel wat
Kort om, je kunt er heel veel mee. Ik heb in mijn profiel heel veel foto's staan die ik er mee heb gemaakt
Tatariki schreef:Ik zoek een camera met volgende opties:
- ingebouwde flits
- SD geheugenkaart
- maximum 400 euro
runningkawa schreef:In reviews lees je ook dat de H5 wel goed is.
Maar deze niet goed comprimeerd oid.
8 mb in te weinig kb's willen proppen in jpeg formaat.
runningkawa schreef:Idd
Dacht eerst vast top fotografen die elke verkeerde pixel zien
Maar ik vind het ook erg slecht en ben geen top fotograaf
En heel erg jammer. Had me helemaal verheugd op die camera, was precies wat ik zocht. Voor mij hoeven ze er verder niets aan te veranderen, als de software veranderen. Hoop maar dat ze dat gaan doen ooit bij deze, of een opvolger net zo fijn maken, maar dan dat je wel zelf kunt kiezen dat je hem op "fine" kunt zetten.
Want dat is idd wat met mijn oude Sony wel kan.
Nerootjeh schreef:EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
EF 75-300mm f/4-5.6 III
EF 75-300mm f/4-5.6 III USM
EF 75-300mm f/4-5.6 IS USM (ARCHIEF)
Kan iemand mij misschien even vlug vertellen, wat nu precies het verschil is tussen deze 4![]()
Wat IS, USM en III betekend