Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shikoba schreef:Heeft iemand een galopfoto van me (óf alleen de benen óf het hele paard) zonder ruiter? Wel een beetje een chique paardje.
En ik zoek trouwens ook nog een grazende snuit.
Mik_beer schreef:Zie foto van mij op de vorige paginaUitdaging zat lijkt me, wit + spikkels en springend
Ik bied me verder niet vaak aan, is leuke positie en scherp en duidelijk *grote versie stuur ik dan wel*
Ach ik hoor 't wel!
Amanda schreef:Deze wel??
*foto
RoosJ schreef:Ik ben weer opzoek naar iets nieuws om te tekenen. weer maar 1 persoon! (ik moet er nl. nog 2 ook afmaken)
mijn eisen:
- goed scherpe duidelijke foto!
- Mag inmiddels een heel lijf (hoeft dus niet persee hoofdfoto) wel in een leuke/mooie positie natuurlijk.
- én als je niet zo iemand ben die zich voor iedereen die zich aanbiedt opgeeft (verder niets op tegen ofzo)
ik weet nog niet of ik het in pastel of potlood of verf doe. Het zijn bij mij altijd maar een beetje probeersels en dingen om het voor mezelf te oefenenhet kan dus een poos duren voordat het af is.
Maroush schreef:RoosJ schreef:Ik ben weer opzoek naar iets nieuws om te tekenen. weer maar 1 persoon! (ik moet er nl. nog 2 ook afmaken)
mijn eisen:
- goed scherpe duidelijke foto!
- Mag inmiddels een heel lijf (hoeft dus niet persee hoofdfoto) wel in een leuke/mooie positie natuurlijk.
- én als je niet zo iemand ben die zich voor iedereen die zich aanbiedt opgeeft (verder niets op tegen ofzo)
ik weet nog niet of ik het in pastel of potlood of verf doe. Het zijn bij mij altijd maar een beetje probeersels en dingen om het voor mezelf te oefenenhet kan dus een poos duren voordat het af is.
Een mooie tekening van Maroush lijkt me heel leuk
Hoodfoto:
Helemaal:
rink schreef:je bent 4de op wachtlijst... volgende week doe ik niks want dan leren voor mijn examens... ik denk rond over 2 week dak er mee ga beginnen met mazzel is ie deze week klaar als ik door alle tekeningen heen kom![]()
eentje valt af vanwege onduidelijke foto... als die niet op tijd is ben je 3de lijstje:)
alies schreef:mag niet iemand zijn die al een tekening van bokker heeft van dat paard of als iemand al bezig is ! misschien iemand die t al heel lang wilt?
juudjuh schreef:wie wil mijn moppie tekenen??
hier wat foto's:
kies maar de foto uit die jij het leukste/makkelijkste vind![]()
alvast bedankt
Tinkerloos schreef:alies schreef:mag niet iemand zijn die al een tekening van bokker heeft van dat paard of als iemand al bezig is ! misschien iemand die t al heel lang wilt?
ik wil graag...
* foto
laat me maar weten of ik in aanmerking kom...