Agossie - Ik hou echt van jou concertfotografie. Ik zie echt dat daar je passie in ligt. Probeer anders gewoon concerten aan te schrijven,
eventueel kan je dan betaald concerten fotografen. Ik heb op jou foto eerlijk gezegt verder geen commentaar!
Asselruiter - Goed gelukt vind, ik stoor me echt aan die brandlichten zoals ik het noem. Ik had die eerlijk gezegt weggehaald.
Bellatrix - Ik vind hem wel goed gelukt, maar.. ik vind hem echt te crap genoemen. Ik had echt afstand genomen namelijk!
Het is echt zonde, want het echt een prachtige foto kunnen worden namelijk
Binky - Eerlijk gezegt.. spreek de foto me niet zo erg aan. Ik vraag me echt af wat hier word laten zien..
Bumblehorse - Vind hem echt leuk, maar ik stoor me aan dat gele poesje er achter

Calise - JESSEEEEEE. Knap kindje hihi. No comment

C_estmoi - Hij is goed gelukt, maar ik mis scherpte en kleur heel erg. Je had er echt wat moois van kunnen maken en dat vind ik jammer.
Crazyiris - Ik zag dat je die met je telefoon heb gemaakt. Dan geef ik liever geen commentaar, ik mis namelijk echt de scherpte er in.
Maar dat is natuurlijk te begrijpen haha. Voor de rest echt een prima foto om zo te zien.
Eviii_x - Wat een eng best

faatxhorse - Grappig foto, echt waar. Precies de goede moment uitgekozen vind ik haha. Vind hem wel op zijn kop wat te overbelicht.
fenneeee - Ik had het eerlijk gezegt of met een kar erachter of zonder de men spullen op het paard. Het is verder wel een goede foto vind ik hoor.
De kleuren zitten goed, en er zit scherpte in. Maar dat is net echt een puntje waar ik me aan stoor.
Gub - Mag ik wat vragen wat hij in zijn mond heeft?

Hanna_94 - Mooie foto, had iets meer kleur en scherpte gemogen van mij eigenlijk. Maar voor de rest vind ik het echt een mooie foto

Al stoor ik me wel aan dat de voorkant zo tewazig is. Heb je dat zelf gedaan?
Heavenslove - Flower power haha, Ik hou van bloemenfoto's

Waardoor je linkerkant heel wazig wordt vanzelf en dat vind ik goed voor zo'n foto.
irene96 - Ik zag je topic als ik het goed zeg, ik vond het echt in begin een rare foto eerlijk gezegt. Maar ik vind hem ook te schattig om naar te kijken.
Al vind ik het veulen te apart liggen eerlijk gezegt..
ismy - Erg leuk gedaan, al had ik liever gewoon 1 foto gezien. Verder eigenlijk geen comment.
jes_sam - Heel mooi, mooi gedaan echt waar. Maar waar is de scherpte ?

Jessica_1998 - Ik vind dit eerlijk gezegt geen mooie foto. Puur omdat je je bed ziet, en duidelijk dat hij op een dekbed legt.
Had hem dan voor een witte muur neer gezet, en dan wat geprobeerd.. Ik vind dit namelijk niet een fotografie foto als ik eerlijk mag wezen
Jewemm - Wat een grappige foto, wat zijn ze aan het doen haha? Zijn ze op water bezig, of ben ik nou gewoon dom aan het kijken

jillinda - Echt waar, ik vind hem prachtig. De kleuren zijn prachtig, ik zag dat je hem zelf had gemaakt. Echt prachtig!
Joey - Ik vind hem echt schattig, maar ik mis scherpte best wel.
k_m - Heel erg leuk, de veulen heeft een goede kleur en is niet te overbelicht. Hij had wel een iets lichtere kleur kunnen krijgen.
Dit is heel makkelijk via photoshop te doen. Verder mis ik wel wat scherpte. Wauw ik kan alleen maar klagen over scherpte

kani_ejj - Wauw wat een foto, was dit van de week toen het zo erg omweerde?
_kiki_ - Ik vind hem wat tegenvallen.. de kleuren dan heel erg. Hij had echt wel wat lichter gemogen
Kimberley23 - Prachtig, de kleur is echt goed. Maar ik mis iets te weinig scherpte bij het diertje.
kletskoekje - Leuke foto, had liever het gras uit zijn mond gezien. Vind hem wel schattig. Let op de scherpte!
lizaa01 - Echt een goede foto om te zien. Je ziet de druppels duidelijk zitten en dat vind ik goed om te zien.
manonnevot - Goed, en de kleur en de scherpte komt hier goed in voor. Alleen volgende keer wat groter laten doen. Zoals 800x500. Wil dan wel eens zien,
of je dan nog die scherpte blijf houden!
Marijr - Prachtig, 1 woord, prachtig!

Marit - Bij jou hoef ik niks te zeggen, want ik ben verliefd op jouw werk
marjoow - Ik vind hem wel leuk, alleen te scherpgesteld. Er zit bij mij ook wel wat hier en daar ruis op, maar dat valt bij sommige punten wel mee.
Verder ja ik vind hem wel goed!
mb_foto - Wauw, wat een leuke foto. Ik vind die lucht ook zo erg mooi.
monbyou - Ik vind hem wel oke, het is een welshje daar heb je een pluspunt mee. Maar ik had hem liever van een andere kant gezien. dus dat je zijn manen ziet.
Ik mis ook hier en daar wat scherpte en wat kleur om het toevoegen.
Natassja - Ik vind hem echt goed gelukt, had een topic van je gezien. En ik ben eerlijk gezegt meer van jou mensen fotografie dan van de paarden.
Dat kan ook aan de topic liggen hoor, maar daar vond ik ze echt wazig en soms zonder scherpte. En dat heb ik bij deze foto geen van beide niet.
nefertarie - Wat een schattig stel bij elkaar. Ik vind je logo mooi maar simpel hihi. Verder is het licht en de scherpte echt goed gecombineerd.
Je weet precies waar je mee bezig ben!
Racheel - JE VAKANTIEFOTO'S.. WAUWWWW.. Je maakt me echt jaloers. No comment

Revanches - wauw. Een woord.. Wauw! Ik weet niet wat ik anders moet zeggen.
Robin_Rikkie - Ik vind hem goed, goede scherpte. Alleen vind ik je lucht best wel grauw. Heb je dit zelf gedaan, of was het die dag best wel grauw?
Sanne_Com - Geweldige foto, ik hou van vakantie foto's haha. Ik ken je werk, en weet dus ook echt geen commentaar voor jou.
sharonplugge - Vind hem goed, mooie scherpte alleen gericht op de bomen zie ik. Voor de rest toppie!
showteam - Wat een arrogant haha. Ik vind hem wel goed om zo te zien hoor. Ik zie duidelijk scherpte op de kat en de voorkant van de foto van de stoel.
Dat daar achter is minder scherp en dat vind ik prima om te zien.
sodeluut - Wauw.. al had ik dan alles om die maan zwart gemaakt. Zodat je alleen die maan zag

straalina - Ik vind hem wel oke, meer een fotokiekje eerlijk gezegt

had ik liever de geiten weg gehaald dan!
suuszels - Hij is leuk om te zien, maar verder commentaar geef ik liever via een pb eerlijk gezegt. Pb maar als je wilt.
Tesseke - Wauw, husky's

tinky12 - Bloemen, bloemen en bloemen

Xiiaaoonaa - Wel een ouwe foto denk ik.. Vind ik jammer. Want ik vind dit echt eerlijk gezegt een van je mindere foto's.. Hij is voor de rest wel schattig.