even een vraagje

Weet iemand hier een trucje waardoor je snorharen behoud bij het maken van een blackfoto ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R_emkee schreef:zoals bij deze![]()
nu heb ik dit ervan gekregen.
[ [url=m/KeZmVl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vzwlJk.jpg]Afbeelding[/url] ]
droomy schreef:AbleToDream: Wauw mooi sfeertje! Wat heb je dat oog mooi weten op de lichten!![]()
(Alleen dat buikje van de dame in kwestie.. hmmmm)
k_m schreef:@abletodream! Mooi die van jou! Vraag me altijd af, zo een bewerking is natuurlijk veel meer tijd dan een simpele bewerking in lightroom. Hoeveel foto's geef je dan van een shoot? En bewerk je ze allemaal zo 'extreem'? Ik werk zelf bv nooit iets weg, hooguit een storend puistje oid. maar dat is ook natuurlijk beetje manier van werken..
Letsdunit schreef:[ [url=m/5f9yuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zoek me suf, wil dit plaatje in het roze hebben.
cursebreaker schreef:Ik kom me ook weer eens melden na een lange tijd. Vandaag de spiegelreflex even onder het stof uit gehaald en thuis wat gespeeld met de 50mm lens. Helaas weinig mooie achtergronden te vinden, maar wilde vooral oefenen met scherpte in het gezicht van de dieren. Merk echt dat ik al te lang de camera niet meer in handen heb gehad haha - doe normaal alles met de telefoon omdat ik die immers altijd bij de hand heb. Helaas is de kwaliteit door de upload wel ook een stuk achteruit gegaan.
Voor
[ [url=m/s4qPt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/joo2C2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/eWdPzb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/GcDHgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/ZUZhe0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/OrCuq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot
Wauw, je nabewerkingen zijn echt prachtig!!
Ik moet nog wat meer met Lightroom gaan spelen haha.
Liselot schreef:cursebreaker schreef:Ik kom me ook weer eens melden na een lange tijd. Vandaag de spiegelreflex even onder het stof uit gehaald en thuis wat gespeeld met de 50mm lens. Helaas weinig mooie achtergronden te vinden, maar wilde vooral oefenen met scherpte in het gezicht van de dieren. Merk echt dat ik al te lang de camera niet meer in handen heb gehad haha - doe normaal alles met de telefoon omdat ik die immers altijd bij de hand heb. Helaas is de kwaliteit door de upload wel ook een stuk achteruit gegaan.
Voor
[ [url=m/s4qPt0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/joo2C2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/eWdPzb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/GcDHgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor
[ [url=m/ZUZhe0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na
[ [url=m/OrCuq1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liselot
Wauw, je nabewerkingen zijn echt prachtig!!
Ik moet nog wat meer met Lightroom gaan spelen haha.
Ik mis wel nog wat scherpte op de ogen, met welke camera en instellingen heb je gefotografeerd?
Je bewerkingen vind ik absoluut niet slecht!\