Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_imonee schreef:Feedback week 21 vanaf pagina 234.
LoveUggs
Leuke foto! Ik heb ooit tips gehad van een paardenfotograaf (die voornamelijk springwedstrijden fotografeert). Hij vertelde mij dat mensen het liefst de foto's zien, waarbij het paard nog (net) met de achterbenen op de grond staat. Dus op het moment van de sprong zeg maar. Dan konden ze het beste zien hoe hun paard over de hindernis sprong. Ik ben hier zelf mee gaan oefenen en dat soort foto's vind ik persoonlijk ook mooier. Ook zou ik ervoor zorgen dat de hele hindernis erop staat. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Dit is ook zeker een goede foto! Mooie scherp!
LoveUggs schreef:S_imonee schreef:Feedback week 21 vanaf pagina 234.
LoveUggs
Leuke foto! Ik heb ooit tips gehad van een paardenfotograaf (die voornamelijk springwedstrijden fotografeert). Hij vertelde mij dat mensen het liefst de foto's zien, waarbij het paard nog (net) met de achterbenen op de grond staat. Dus op het moment van de sprong zeg maar. Dan konden ze het beste zien hoe hun paard over de hindernis sprong. Ik ben hier zelf mee gaan oefenen en dat soort foto's vind ik persoonlijk ook mooier. Ook zou ik ervoor zorgen dat de hele hindernis erop staat. Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Dit is ook zeker een goede foto! Mooie scherp!
Waauww dank je wel! Ik heb hier zeker wat aan! (zat helaas niet op een goed punt om dat soort momenten vanaf de zijkant goed vast te leggen.
Heb nog wel wat foto's hoor, ook een reeksje 'actie' fototechnisch niet super, maar vond de reeks wel onwijs tof om te zien.
Je bedoeld zoals dit dus? (foto is via fb hoor, even snel opgezocht. Orgineel is net zo scherp als de foto die ik hier geplaatst heb.)
Klik!
Asselruiter schreef:Rest feedback week #20
- LinSa: het idee van je foto is echt leuk! Inderdaad jammer dat de voeten van het meisje afgesneden zijn. Het lijkt ook een beetje dat je deels tegen de zon getrokken hebt, kan dat? Je lucht is erg overbelicht, maar daar kan je soms weinig aan doen. Nog een tip: als je het meisje ook mooi belicht willen hebben, zet je ze beter aan de lichtkant van de pony, zo valt ze niet in de schaduw van de pony. Jammer dat ie niet helemaal scherp lijkt. Maar je idee is zeker goed, oefen lekker verder