Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Mijn week 32.... Ik weet het, ik weet het... wéér een foto van Jonny Lang, maar dit is echt gewoon voor mij het gaafst om te fotograferen en te bewerken. Ik ben er trots op! Er zullen er meer volgen. Ik hoop overigens ook andere concerten te kunnen fotograferen!
[ Afbeelding ]
Citaat:Lieve mensen, ik zit weer te wachten op een aantal foto's. Kletskoekje komt zo met haar keus van deze week, dus die komt er aan, maar er zijn er nog een flink aantal van wie ik niet weet of ze op vakantie zijn of niet. 4 bokkers zijn op vakantie, maar dan zijn er nog 7 bokkers (ook die al sinds week 1 meedoen) die nog niet hebben ingezonden. Ik wil volgende week om 22:00 alle foto's hebben. Is hij er niet maandag om 22:00 uur, dan kom je niet op de lijst. Ook niet als je hem later nog inzendt, met uitzondering van de mensen die op tijd aangeven dat ze wat later zijn of op vakantie.
Ik weet dat het heel streng klinkt, maar ik zit wel elke week (met plezier) de lijst te maken en dan is het gewoon niet handig als er steeds foto's later komen...