Ik heb 'm ook nog in 't heel groot
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blackmystery schreef:;) shingy: is goed kijk wat ik kan doen, heb je duidelijken foto`s en wat moet het worden een fantasy of een portret.
wil anders ook wel proberen hem beiden te doen ik hoor het wel.
heeft er iemand actie foto`s
Blackmystery schreef:;) shingy: is goed kijk wat ik kan doen, heb je duidelijken foto`s en wat moet het worden een fantasy of een portret.
wil anders ook wel proberen hem beiden te doen ik hoor het wel.
heeft er iemand actie foto`s
maar als ze binnen zijn dan stuur ik je ze.
alvast bedankt (ps heb je een leuke foto, het liefst eentje dat je hem helemaal ziet, kan ook als jij dat wil er dan een actie foto van maken, maar dan blijft het wel jouw knollie. dus alleen voor de af tekeningen dan.

ja hoor dit gaat lukken, zeg wat een leuk paard. die kleur super
grappige kleur ook

)
Heb ik me kapotgewerkt voor 1 paardentekening en vraag ik om jullie mening ,, geven jullie er geen antwoord op
Tss nee jullie vinden jezelf zeker te goed om beginners een mening te geven ?
emkelover schreef:
MissDreamer , Flyer is af ik heb er een halfuurtje over gedaan , hij klopt niet helemaal maarja ik teken ook niet zolang ik hoop dat je hem een beetje mooi vindHier is de tekening :
1 :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=4LYQTWAV
2 :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UW7TUZZZ
Ik heb zoveel mogelijk mijn best gedaan en ik hoop dan ook dat je dit mooi vind , maar je moet gewoon eerlijk je mening geven over die tekening !![]()
Groetjes Sharona
emkelover schreef:ja ik overdrijf ook maar in dat halfuurtje is het 5x misgegaan en ik vraag jullie om een mening en geen 1 van jullie sjappies geageert ,, bekijk et maar![]()
![]()
emkelover schreef:ja ik overdrijf ook maar in dat halfuurtje is het 5x misgegaan en ik vraag jullie om een mening en geen 1 van jullie sjappies geageert ,, bekijk et maar![]()
![]()
emkelover schreef:Nou fijne reactie hoorHeb ik me kapotgewerkt voor 1 paardentekening en vraag ik om jullie mening ,, geven jullie er geen antwoord op
Tss nee jullie vinden jezelf zeker te goed om beginners een mening te geven ?
.
.