Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quir schreef:Hoe kan je eigenlijk zien hoeveel clicks de camera heeft? Kan je dat gewoon in de camera zelf terug vinden? Wel al eens gezocht, maar nog niet kunnen vinden.
daisyjazz schreef:Hoi Allemaal,
Op jullie aanraden een tijd geleden een Canon 1300D gekocht. Ben er heel blij mee, echter stopte mijn camera er gister ineens mee. Ik dacht oh de batterij zal dan wel leeg zijn. Ik die vannacht opgeladen, wil vandaag weer foto's maken, wordt het scherm ineens weer zwart. Je hoort het klikgeluidje wel als ik de fotoknop indruk zegmaar maar hij maakt geen foto's en het schermpje doet het dan niet. Ook brand rechts onderaan steeds een rood lampje. Ik heb nu de kaart en de batterij er al een keer uit gehaald, en het schermpje doet het weer. Kon net ook een foto maken, maar dat lampje blijft branden. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? De camera is maar 1 maand oud, nooit laten vallen en nooit nat geworden dus ik vind het nogal raar.....
Fem schreef:Ik vond het ook al klinken als een kaartfout.
Wat ik regelmatig heb gezien is dat mensen een 64 GB of zelfs 128 GB kaart in een instapmodel camera wilde stoppen. Mijn 450D kon niet groter aan dan 32 GB.
Dus ik weet niet hoe groot je kaartje is?
, foto's overzetten doe ik met een kabeltje)
Wat ik regelmatig heb gezien is dat mensen een 64 GB of zelfs 128 GB kaart in een instapmodel camera wilde stoppen. Mijn 450D kon niet groter aan dan 32 GB.