) Dus als je een foto van je paardje hebt, en daar graag een tekening van wilt, kun je me een PB sturen, liever niet in dit topic reageren, PB vind ik eigenlijk wel wat makkelijker, mjah, als ut niet anders kan, doe dan maar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Dus als je een foto van je paardje hebt, en daar graag een tekening van wilt, kun je me een PB sturen, liever niet in dit topic reageren, PB vind ik eigenlijk wel wat makkelijker, mjah, als ut niet anders kan, doe dan maar

..
hupppppppf, vandaag een hele lange en saaien les, dus een goed moment om te gaan tekenen
wel stiekem.
.
en wat vinden jullie van mijn jonge eenhoorn hengst.
Blackmystery schreef::Z hupppppppf, vandaag een hele lange en saaien les, dus een goed moment om te gaan tekenenwel stiekem.
had hellaas niet de goede matriaalen bij me, anders was hij vast mooier geworden.
maar jah in 1 1/2 uur met steeds een wakend oog op de juf.
toch aardig gelukt.
en wat vinden jullie van mijn jonge eenhoorn hengst.
1e keer dat ik het voor iemand anders doe hoor! maar ik wil ook wel een paard na tekenen als het maar een scherpe hoofdfoto is eventueel stukje van lijf kan ook heb zelf wel paarden na getekent zal er wel een keer 1 scannen maar heb het van posters en plaatjes gedaan gr. alies
mmmm ik zie nu dat de lijn bij het oor wel iets door mag lopen wat vinden jullie, iemand nog tips

Mlies schreef:Mlies schreef:Als iemand een duidelijke foto van een paard heeft, wil ik ook wel een poging wagen.Ik beloof alleen niets, want normaal teken ik gewoon uit mn hoofd, en weet dus niet of natekenen me ligt.
Wil eventueel nog wel wat voorbeelden plaatsen, en een reactie het liefst via pb.
1) Scotlover
2) Alies
3) Boyke_Candy ?

Het lukt nog niet zo..
shingy: is goed kijk wat ik kan doen, heb je duidelijken foto`s en wat moet het worden een fantasy of een portret.
Ik zal de foto even opzoeken!