Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Citaat:
binky: Naar mijn mening geen fijne plaat. Je ziet niets. Er ligt bijvoorbeeld niets op de grond waar het kind naar kijkt ofzo. Qua kleur en scherpte is de foto wel netjes.
k_m schreef:Eviii_x: Mooie foto! Veel wazig maar toch de hond goed scherp weten te houden, mss had het leuk geweest moest de hond jou richting uitkijken. Omdat je niets ziet behalve haar en tong nu
Mb_foto schreef:Joey foto spreekt me niet echt aan.. Mede doordat ik niet echt een uitgesproken onderwerp vind...
Eviii_x schreef:Joey: Heel gaaf! Waar is dit? Jammer van de twee mensen die er lopen… Maar verder vind ik het echt een hele gave foto!
Marjoow schreef:Joey: Hele mooie foto. Ik blijf er naar kijken. Vooral omdat ik probeer te bepalen of het koppel wat erop loopt gepland is of niet. Ze zijn klein maar vallen wel op. Zeer geslaagde plaat!
k_m schreef:Joey: Dit vind ik een mooie foto! Het zonlicht zo op de zee, die twee mensen die er lopen! Iets minder geel had ook mooi geweest, maar het past opzich wel bij de foto!
Marjoow schreef:Hanna_94: Oei, deze kleuren zijn hier erg paars! Jammer. Scheve horizon is ook erg jammer. De hond staat er leuk op!
Mb_foto schreef:MarijeR wauw. Erg mooi!
Eviii_x schreef:MarijeR: Waauw, prachtig! Niks op aan te merken, vind hem echt heel mooi!
Marjoow schreef:MarijeR: Woooow die is scherp!! Gave plaat!! Wel jammer dat ie van onderen wat ruimte mist.
k_m schreef:MarijeR: WOUWIE! Zo scherp! Welke lens heb je hier voor gebruikt? Heel mooie onscherpe achtergrond, kan hier naar blijven kijken en denken wouw zo scherp! Super gedaan