Voor mij deze week een oudje. Ik heb eindelijk tijd en zin gevonden om een fotoboek te maken van onze 4 maanden durende campertrip 2 jaar geleden . Wel leuk want nu kom ik allemaal foto's tegen die ik nog nooit bekeken heb (en krijg ik gelijk een beetje heimwee naar die tijd )
Mijn week 20 is een oude doos foto, ben de hele week niet aan foto's maken toegekomen.
Anoniem
Geplaatst: 18-05-15 21:06
Komen weer hele mooie foto's voorbij!
Ik ben weer terug van vakantie! Al een weekje maar ik had telkens écht geen tijd om foto's uit te zoeken, het waren er ook zoveel
Hier de 3 die ik moest inhalen:
Week 18:
19:
20:
Geüpload met mijnalbum.nl
Asselruiter
Geplaatst: 18-05-15 21:10
Week #20 - eentje uit de oude doos wegens tijdsgebrek
S_imonee
Geplaatst: 18-05-15 21:12
rosslover Mooie foto! Marit Wat een leuke foto! quartel Leuke foto! Mooi met die witte waas langs de rand van de foto. Eline91 Mooie foto van je maatje! LinSa Leuke foto. Jammer van de ogen en het stukje van de schoen die er niet op staat. billionache Gave foto! LOVESUSHI Gaaf zeg! Verosjaak Mooie foto! caaramel Mooie foto! Goed gelukt hoor! Wendy1987 Leuke foto! Leuk met die scherpte en onscherpte zo Hanna_94 Leuke foto! Ylvy Leuke foto! Sternphoto Mooie foto! ismy Leuke foto! Ik vind hem wel een beetje donker. lipydo Gave foto! Ingvild Mooie foto! Heavenslove Oooh! Te schattig!! tesseke Mooie foto! Hilly200 Mooie foto! it_is_me Leuke foto! Ik ken het gevoel. Heerlijk als de boeren hier het gras weer aan het maaien zijn! Iejoorr Mooie foto! Gub Erg mooi zeg! showteam Mooie foto! Mooie landschap Jessica_1998 Mooie foto! Calice Mooie foto! Druk met je kleine man? Niece/u] Week18: Gave foto! week19:Leuk! Grappig met die waterdruppels zo week 20: Leuke foto! Mooie close up. [u]Asselruiter Mooie foto!
Eline91: Bedankt voor je feedback op week 19 en 20
Simone, heel druk met beide mannetjes . Afgelopen nacht maar van 5.30 tot 8.00 geslapen dus ben nogal moe . Ben blij als ik tussendoor even kan zitten en had dan geen puf om de camera te pakken.
Oei! Das niet lang hihi. Begrijpelijk dat je nogal moe bent.
Ash_
Geplaatst: 18-05-15 21:22
Moet helaas even via facebook uploaden, aangezien ik op mijn werk ben en helemaal vergeten ben helaas. Kwaliteit hierdoor dus slechter helaas. Vind hem zelf iets te centraal. en baal van de schaduw bij de kop
Tigress
Geplaatst: 18-05-15 21:25
Oef, nog even op het nippertje inleveren!
Mijn week 20, van een fotomeeting van afgelopen zaterdag. Een meeting in de (miezer)regen, maar ontzettend gezellig gelukkig!
Laatst bijgewerkt door Tigress op 18-05-15 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Jolijnn
Geplaatst: 18-05-15 21:25
Ik vind het zo ontzettend jammer dat ik dit berichtje moet doen, maar zit de laatste paar weken er niet bij met mijn hoofd. Alles is heel druk en ben overal en nergens te vinden. Helaas daardoor ben ik al 2 weken helemaal wat vergeten in te sturen. Dus ik stop voor dit jaar, ik vind het erg vervelend en jammer want deed het met veel plezier. Maar ik vind het ook niet leuk als ik het vergeet, terwijl ik het zo graag elke week wil doen.
Manon_vdv
Geplaatst: 18-05-15 21:31
Pfoe, time flies, toen was het al weer maandagavond. Toch maar even snel een foto van Thailand gepakt, ik hoop volgende week even naar het bos te gaan. Ook zal ik deze week Feedback geven.
Deze week weinig tijd gehad voor het maken van foto's. Ik heb wat aangespeeld met filters en heb daar dus een foto uit gekozen. Ik had namelijk geen zin om een oude foto in te leveren.
Bij deze mijn week 20, met gebruik van infrarood (IR) filter.
jilinda
Geplaatst: 18-05-15 21:47
weinig tijd gehad, maar gelukkig zat er een vogel vlak bij mijn raam