Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De samenvatting van week 31 - 2014:
Agossie verzamelt hier
Asselruiter
Bellatrix verzamelt hier
binky
Bumblehorse
calice
C_estmoi
CrazyIris
Djura99 verzamelt hier
Dshots
Eviii_x
faatxhorse
Fenneeee
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
Irene96 verzamelt hier
ismy
jes_sam
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
Jis_
Joey
Joeluna
Jolandaa_
k_m
kani_ejj
_Kiki_ verzamelt hier
KletsKoekje
Lizaa01
manonnevot
MarijeR
Marit
Marjoow verzamelt hier
Mb_foto
monbyou
Racheel verzamelt hier
Revanches verzamelt hier
Robin_Rikkie verzamelt hier
SharonPlugge
showteam
Sodeletuut
straalina
Suuszels
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy
Yvank_
Mb_foto schreef:Marjoow verzamelt hier persoonlijk vind ik de kleuren niet zo geslaagd...
Eviii_x schreef:Marjoow: Aaah lief, altijd leuk om paarden zo te zien kroelen. Vind het alleen jammer dat het paard recht meer op de foto staat dan het paard links. Had het namelijk leuk gevonden om het hoofd van het bonte paard ook nog een stukje te zien. Maar soms duren zulk soort momenten niet zo lang en moet je snel zijn.
Marjoow schreef:Verder nog een algemene opmerking: Is het misschien een idee om bij de lijst wat tekentjes te zetten? Bijvoorbeeld een kruisje voor degene die geen feedback hoeven te ontvangen? Ik heb namelijk het idee dat het nogal liefde werk oud papier is aangezien een aantal mensen het niet eens lezen
Eviii_x schreef:Marjoow schreef:Verder nog een algemene opmerking: Is het misschien een idee om bij de lijst wat tekentjes te zetten? Bijvoorbeeld een kruisje voor degene die geen feedback hoeven te ontvangen? Ik heb namelijk het idee dat het nogal liefde werk oud papier is aangezien een aantal mensen het niet eens lezen
Dat vind ik een heel goed idee, bespaart je een hoop tijd!
Irene96 schreef:Zij die feedback willen een sterretje laten zetten vind ik inderdaad een goed idee. Er gaat veel tijd zitten in iedereen helpen en als de helft er eigenlijk niets mee doet is dat ook zonde...
Ik vind het erg leuk om feedback te lezen (ik lees het dan ook altijd), maar ik heb niet altijd de tijd om te reageren. Neemt niet weg dat ik 't enorm apprecieer!