[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 15:54

Deze week pas ik het nog aan, Nefertarie. Maar vanaf volgende week niet meer. Het is echt heel verwarrend bij het maken van de lijst...

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 16:23

Agossie: Hele mooie foto! Mooi scherp, mooi scherpte diepte. Goed gedaan.

Asselruiter: De compositie spreekt mij niet heel erg aan. Paard vind ik er niet echt actief/vrolijk op staan, had het paard ook liever helemaal op het beeld gezien of verder in gezoomd. Had iets meer scherpte-diepte willen zien.

Bellatrix: Aaah lief, had zelf de foto vanaf de grond gemaakt dan zie je waarschijnlijk meer diepte wat er verder nog is (kwa weg).

Binky: Wat een schattige foto! Zag ze dr schaduw voor de eerste keer ofzo?
Vind het een leuke foto, alleen net wat te krap uitgesneden. Zo kreeg ik ooit de tip van XiiaaooNaa: Beter te ver uitgezoomd en nog bij kunnen kroppen dan te ver ingezoomd en het of te krap is of er niet helemaal op staat. :)

Bumblehorse: Vind het een leuke foto, alleen oogt hij niet helemaal scherp bij mij, jammer van de achtergrond maar daar kan je weinig aan veranderen. Verder een heel leuk paard, goede timing!

Calice: Tja, jouw close-ups blijven prachtig! Ook deze is weer heel mooi. Goed scherp gesteld, kleuren zijn mooi. Vind de achtergrond wat minder. Dat paarse en beige/witte vind ik er wel bij passen, leuk zelfs! Maar vind dat zwarte hoekje zonde. Kan je dit nog wegwerken?

C_estmoi: Voor een van je eerste pogingen vind ik het een mooie black foto. Al lijkt het meer of het paard is uitgeknipt en opgeplakt. Misschien dat je nog met een zwarte zachte brush er nog een beetje over de randen heen kan gaan… Weet natuurlijk niet met welke tool je de black foto hebt nagewerkt dus kan er niet veel tips over geven.

CrazyIris: Mooie foto! Had denk ik zelf de foto zo genomen dat er wat meer van de kop te zien is in plaats van zo opzij. Misschien ook leuk voor de volgende keer om de hond er helemaal op te hebben als hij/zij ligt en je de foto wat meer vanaf de onderkant neemt.

Djura99: Vind het een leuke foto, heb je hem nagewerkt door de lucht donkerder te maken? Of was het gewoon heel slecht weer? Hij oogt niet helemaal scherp en een beetje pixelig maar dat kan natuurlijk door het uploaden komen. Verder heb ik geen commentaar.

Dshots: Mooie blackfoto, je hebt de haartjes nog goed behouden die een beetje uitpieken bij de voorpluk. Alleen bij de manen, waar je wat verder omlaag bent minder. Ook vind ik het stukje bij de schouder er een beetje „hard” uit zien laat maar zeggen. Is dit een foto die echt in een schuur is gemaakt of is de foto in bijvoorbeeld een wei gemaakt en heb je er dan een black foto van gemaakt?

faatxhorse: Het lijkt een beetje of het linker arm zweeft omdat die aan het uiteinde al zwart is. De kleumer vind ik verder mooi. Jammer van de velletjes aan de wijsvinger van de rechter hand kan je dit wegwerken of niet?

Fenneeee: Je hebt een goed moment te pakken hier, vind het zwart-wit er ook goed bij passen. Alleen zo zonde dat het paard er niet helemaal op staat. Jammer van de paarden en het huisje op de achtergrond, maar je kan moeilijk zeggen dat de paarden even aan de kant moeten. Je krijgt namelijk niet elke keer zo’n moment te pakken ;).

Gub: Wat een prachtige foto! Heb je er iets van een effect over heen gedaan ofzo? Het enige jammere vind ik dat de staart van de vogel er niet helemaal op staat en dat de achtergrond een beetje ‚verstoord’ word door dat gele. roze en zwarte. Verder een hele mooie foto, mijn complimenten.

Hanna_94: Leuke hond, jammer dat hij het ene oortje niet naar voren heeft. Verder vind ik de foto iets overbelicht. Persoonlijk had ik wat meer gebruik gemaakt van de voorgrond, dit kan je namelijk heel makkelijk doen met hoog gras.

Heavenslove: Mooi moment heb je te pakken, kan er niet veel over zeggen. Enige jammere vind ik dat de gezichten zo donker zijn, maar dat komt natuurlijk omdat de zaal zelf zo donker is. Goed gedaan hoor!

Irene96: Waauw, vind het een hele mooie foto! De kleuren, de sfeer, de omgeving.. Je hebt de foto vanuit een mooie positie en hoogte genomen. Heel goed gedaan!

Ismy: Heel gaaf gedaan! Kleuren zijn mooi, alleen kan ik het scherpte punt niet zo goed vinden… Dit word dan wel weer opgelost door de bewogen vaagheid aan de randen, hierdoor gaat mijn aandacht wel waar naar het gezicht van het meisje.

Jes_Sam: Vind het jammer dat je de foto een beetje van achter het hoofd hebt gemaakt, vooral omdat er nu veel riempjes van het hoofdstel zitten en dit had je kunnen bewerken door echt naast het paard of voor het paard te gaan staan. Vind het oog ook net wat te donker, kan je het nog wat oplichten?

Jessica_1998: Leuke foto. De hond is niet helemaal scherp. Vind het leuk dat je nog een stukje lucht mee wilde pakken, maar denk dat je dit nog meer had kunnen doen door plat te gaan liggen en dan vanaf de onder kant te fotograferen. Verder vind ik dat je net iets te veel van de omgeving mee hebt genomen en had ik de hond liever helemaal op de foto willen zien.

JewEm: Hele mooie foto, erg leuk met de silhouet van de bomen. Je ziet ook echt die licht stralen van de zon tussen de bomen door. Niet veel op aan te merken, heel mooi gedaan!

Jilinda: Wat een onwijs gave pony, wauw!!! Mooie foto, niet veel op aan te merken. Kleuren, scherpte en compositie spreken mij heel erg aan. Heel goed gedaan!

Jis_ Mooie close up, mooi scherp. Vind het jammer dat er alleen zo veel bloemen zijn. Had het mooier gevonden als alleen die ene bloem waar de hommel/bij op zit op de foto had gestaan.

Joey: Heel gaaf! Waar is dit? Jammer van de twee mensen die er lopen… Maar verder vind ik het echt een hele gave foto!

Joeluna: Jammer dat de bloem blaadjes er niet helemaal opstaan. Vind hem net wat te krap uitgesneden. Verder oogt hij niet helemaal scherp, maar dit kan door TinyPic komen.

Jolandaa_: Mooie foto, de strepen van vliegtuigen en de wolken die reflecteren in het water voegt echt wat toe aan de foto. Mooi gedaan!

k_m: Wat een schatje zeg! Verder is het een leuke foto, leuk die bloemetjes op de voor en achtergrond. Vind het links jammer dat de blaadjes net op het koppie komen. Rechts vind ik het bloemetje weer heel erg leuk.

kani_ejj: Facebook kwaliteitt :P. Leuke foto, jammer dat de hond zijn/haar ogen dicht heeft. Vind de bloemetjes net iets te hoog (of jij hebt iets te laag gezeten) aangezien nu een deel van zijn/haar kop nu weg valt. Verder vind ik de sprietjes op de kop ik wat minder.

Kiki_ Heel gaaf! Vind dat e boven iets te veel ruimte mee hebt gepakt, had namelijk iets meer van de waterval willen zien. Verder vind ik het een nette foto.

KletsKoekje: Wat een leukerd zeg! Had het leuker gevonden als je wat meer op hoogt van m had gezeten. Jammer van de dekens(?) op de achtergrond. Verder vind ik het een leuke, schattige foto.

Lizaa01: Aaah lief, had voor jou ook het leuker gevonden als nog net iets meer op hoogte had gezeten. Weet niet of je een camera hebt met uitklap schermpje, maar dan had je bijvoorbeeld het schermpje kunne uitklappen en hem net iets boven het water kunne houden. (Als je dan niet bang bent om hem te laten vallen.

manonnevot: Hele leuke foto! Had hem nog leuker gevonden als beide paarden er helemaal op hadden gestaan. Heb er verder niet veel op aan te merken.

MarijeR: Waauw, prachtig! Niks op aan te merken, vind hem echt heel mooi!

Marit: Week 30: Hele gave omgeving! Mooie foto, vind het zonde van de zeilboten helemaal rechts in beeld en de boot op het stukje zand. Staan er nou huizen op die berg rechts? Wauww, mooie omgeving om te wonen zeg…
Week 31: Heel mooi! Gaaf die kleuren, had hem denk ik leuker gevonden als rechts dat eilandje met die lichtjes er niet hadden gezeten. Heb er verder niet veel over aan te merken.

Marjoow: Aaah lief, altijd leuk om paarden zo te zien kroelen. Vind het alleen jammer dat het paard recht meer op de foto staat dan het paard links. Had het namelijk leuk gevonden om het hoofd van het bonte paard ook nog een stukje te zien. Maar soms duren zulk soort momenten niet zo lang en moet je snel zijn ;).

Mb_foto: Vind de lucht een beetje te onrealistisch, of waren de kleuren echt zo :’)? Vind het jammer dat de lucht boven zo donker is, dit word moeilijk zoeken naar de randen van de silhouet.

monbyou: Eerste wat mij op viel was dat de pony zo’n korte rug heeft (kan jij natuurlijk niks aan doen) en dat het klittenband van de peesbeschermers nog zo ver uitsteken (kan jij ook niks aan doen). Verder vind ik de foto oké, is jammer van de achtergrond en vind de foto net wat te donker (vooral bij de hals van de pony).

Racheel: Gave foto zeg! Compositie vind ik mooi, kleuren en belichtingen zijn mooi. Alleen vind ik het heel jammer van de boot die er voor ligt, dit vind ik de foto een beetje verpesten. Maar hier kan jij natuurlijk niks aan doen.

Revanches: Aah lieve foto! Jammer van de schaduwen op het witte doek. Vind de zwarte kleding net iets te donker. Had de personen ook liever helemaal op de foto gezien.

Robin_Rikkie: Gave foto, mooie kleuren. Alleen jammer van de bloem links op de achtergrond. Verder heb ik er niks op aan te merken.

SharonPlugge: Ik had het liever nog wat dichterbij gezien. Verder stoor ik me een beetje aan de achtergrond. Je hebt wel een mooie belichting.

showteam: Wat een onwijs gave foto! Mooie kleuren, mooie scherpte en leuke compositie. Niks op aan te merken. Goed gedaan :)

Sodeletuut: Leuke foto, vind het jammer van de stukken hout op de achtergrond. Had hem mooier gevonden als de achtergrond volledig groen was. De kat heeft mooie oogjes. Weet niet zo goed wat ik moet denken over de compositie, vind het namelijk wel wat maar ben er niet helemaal weg van. De schaduw van de hals is bij mij paarsig, kan je dit nog oplossen met kleurbalans?

straalina: Met handmatig fotograferen, bedoel je dat je dan zelf alles in stelt? In dit geval is het een goed gelukte foto. Jammer van het hek op de achtergrond en het halster onder het hoofdstel, dit stoort een beetje. Het liefst had ik wat meer scherpte-diepte gezien omdat de blaadjes zo een beetje druk overkomen.

Suuzels: Jammer van het hekwerk op de achtergrond, verder vind ik de voorpluk een beetje slordig zitten en heeft het paard zijn oog dicht. Vind jem niet zo mooi uitgesneden, had hem liever links ook helemaal op de foto willen hebben.

Tesseke: Voor jou geldt het zelfde als voor Suuzels, had het paard liever links ook helemaal op de foto willen hebben. Verder vind ik de foto mooi belicht. Wat een leuk paard trouwens!

Tinky12: Ook hier vind ik het jammer dat de paarden er niet helemaal op staan. Er hangt een soort groene/blauwe waas over de foto heen, heb je hem zo nagewerkt of komt dit door het witbalans?

XiiaaooNaa: Er hangt een soort waas over de foto heen, dat vind ik zonde. Verder heb je leuk gespeeld met de compositie, maar in dit geval had ik het liever centraal gezien.

Ylvy: Met zulke leuke kleren het water in haha :P. Het lijkt een beetje alsof het model haar adem inhoud, het kan ook komen omdat ze zich zo oprekt. Had persoonlijk de takken en drijvende blaadjes weg gewerkt.

Yvank_: Foto is niet helemaal scherp maar kan door TinyPic komen. Had het leuk gevonden als het hele orkest er op stond of dat je bijvoorbeeld een panorama had gemaakt. Vind het namelijk niet zo heel bijzonder om tegen de rug van een dirigent aan te kijken :’)

Pfoe, wat een werk zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:03

Eviii_x schreef:
Irene96: Waauw, vind het een hele mooie foto! De kleuren, de sfeer, de omgeving.. Je hebt de foto vanuit een mooie positie en hoogte genomen. Heel goed gedaan!

Dankjewel! *\o/* En een werk is 't zeker...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 17:16

Ja erg hè die fb. Had weinig ontvangst dus even snel via daar.
Klopt had liever ogen open mond dicht en hoofd iets hoger. Maar t was zo warm en hond had er vanaf t begin al geen zin i

straalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 19:57

Dankjewel voor de feedback!
Eviie_x met handmatig bedoel ik dat ik zelf heb scherp gesteld (dus niet op automatisch) ik heb niet alles zelf ingesteld ik denk dat ie toen op 'spelende kinderen' of portret stond. (Sorry als ik iets verkeerd zeg of dit onduidelijk overkomt, ben alles nog aan het uitzoeken en leren haha :') )

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:28

Eviii_x; bedankt voor je tips! Dat zal ik zeker mee nemen de volgende keer! Het oog wou ik inderdaad ook nog wat lichter krijgen maar ik ben er nog niet achter hoe ik alleen het oog wat helderder maak in plaats van de hele foto met photoshop :)

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:23

Agossie schreef:
Deze week pas ik het nog aan, Nefertarie. Maar vanaf volgende week niet meer. Het is echt heel verwarrend bij het maken van de lijst...

Nee, dat snap ik.... Ik moet gewoon een wekker in m'n mobiel zetten, om het te onthouden...

Afbeelding

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:36

Antelope canyon <3 ?
Prachtige foto!

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:47

Ja zoiets!
Spooky en peek-a-boo-canyon
Wij waren door locals gewezen op zoiets als antelope canyon, maar dan gratis en minder druk :)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:53

*schrijft op het lijstje om nog een keer terug naar die regio te gaan*

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 14:19

Hartelijk dank iedereen voor de feedback.

Week #32 - gisterenavond even naar zee gereden om te ontspannen. Met deze foto wil ik vooral de rust tonen die er gisterenavond was, vooral op zee. Geen golf te bespeuren.

Afbeelding

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 15:29

Mijn week 32, zelfs de aller kleinste insecten worden op de foto gezet :)

Afbeelding

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 11:43

Wegens omstandigheden hier nog mijn week 31, tevens een oude doos foto... :(

Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 23:40

Na een te drukke week ook nog mijn week 31:

Afbeelding

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 23:53

Heeft bij nou een krabbepootje in zijn mond?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 07:41

Haha ja! :P

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 11:56

Mijn week 32:

Afbeelding

Bedankt voor alle fijne feedback!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 15:04

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 16:40

Citaat:

Werd wel weer eens tijd voor wat feedback op jullie foto's! Nogmaals, het kan soms wat hard zijn omdat ik dan gewoon niet weet hoe het beter te verwoorden. Neem eruit mee wat je zelf fijn vind. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

Agossie: Mooie alerte blik van de hond vastgelegd. Het lijkt alsof de foto van onderen is genomen, dit perspectief stoort mij iets. Verder eigenlijk niets op aan te merken. Nette plaat.

Asselruiter: Fototechnisch geen bijzondere foto door de ruime kadering. Maar het moment tussen paard en mens is heel mooi vastgelegd. Misschien kun je dit nog iets versterken door je zwart wit nog meer te bewerken door bijvoorbeeld meer contrasten toe te voegen en de foto wat meer te croppen. Een plaat waar ik wel blij mee zou zijn in ieder geval!

Bellatrix: Foto vind ik te donker om er echt iets in te zien. Niet dat je niets ziet, maar het donkere overheerst heel erg. Probeer liever een scene te vinden waar meer lichten in te zien zijn zodat de foto wat interessanter word, of gebruik een statief + langere sluitertijd om zo meer licht in je foto te krijgen.

binky: Naar mijn mening geen fijne plaat. Je ziet niets. Er ligt bijvoorbeeld niets op de grond waar het kind naar kijkt ofzo. Qua kleur en scherpte is de foto wel netjes.

Bumblehorse: Nette plaat qua kleur, maar mist naar mijn idee wat scherpte. Ook vind ik het jammer dat het onderwerp zo centraal staat en er zoveel ruimte omheen zit. Het galopmoment kan wel, maar net een tikkie later is vaak wat mooier zodat je meer de voorwaartse beweging erin krijgt.

Calice: Mooie lichte plaat die een fijne zomerse sfeer draagt. Scherpte is goed gedaan. Wel vind ik de foto op sommige plekken te licht waardoor de vlinder een beetje wegvalt.

C_estmoi: Het black gedeelte van je foto is goed gelukt. Probeer wel de volgende keer een meer alerte blik te krijgen van het paard. Ook vind ik het jammer dat er een halster is gebruikt op het hoofd.

CrazyIris: Leuke plaat. Mooi scherp en fijne kleuren/licht. Ik stoor me enkel aan het stukje halsband wat rechts nog te zien is.

Djura99: Een beetje saaie foto. Geen bijzondere of interessante factoren in de foto die je aandacht trekken, enkel een foto van opzij die het een beetje doet lijken alsof het paard een zeer lange hals heeft. Zo te zien aan de kleuren is de foto in de avonduurtjes gemaakt? Probeer dan eens een flare erop te krijgen van de zon, of probeer iets met silhouette.

Dshots: Mooie blackfoto. Ik irriteer me wel ontzettend aan het haar wat in de ogen van de pony zit en de oortjes die niet naar voren staan. Probeer dit de volgende keer wel te bereiken, de foto zal er veel spontaner van worden.

Eviii_x: Een foto die volgens mij zo in een stamboek boekje kan van het betreffende ras! Nette plaat, hond staat er goed op!

faatxhorse: Foto lijkt wat onscherp, maar geeft een mooie sfeer weer. Mooi rust, een soort van rouwkaart zou het kunnen zijn. En dat bedoel ik écht niet verkeerd.

Fenneeee: Heel jammer van de paarden op de achtergrond en het missende neusje. Het moment tussen paard en mens is namelijk erg mooi.

Gub: Nette scherpe plaat met mooie kleuren. Jammer dat de staart er niet helemaal bij op staat.

Hanna_94: Oei, deze kleuren zijn hier erg paars! Jammer. Scheve horizon is ook erg jammer. De hond staat er leuk op!

Heavenslove: Heel jammer dat de gezichten zo in de schaduw vallen. Foto is verder erg netjes geschoten!

Irene96: Mooie landschapsplaat. Misschien een tikje te donker rechts. Zit een beetje tussen te donker & HDR in.

ismy: Mooie dromerige plaat. Er lijkt een soort van waas over de foto te zitten waar ik me een beetje aan stoor. Of heb je het eea weggewerkt in de lucht? Verder niets op aan te merken.

jes_sam: Een standaard oogfoto maar wel vanuit een ander perspectief. Ik stoor me een beetje aan het hoofdstel waarvan de riempjes er net wel/ net niet op staan. Ook is het oog zelf te donker.

Jessica_1998: De foto is wat te donker helaas. Hond staat er leuk op, maar valt niet erg op door het donkere en het grote kader + Onrustige achtergrond.

Jew_Emm: Mooie plaat, ik vind wel dat de voorgrond te veel erop staat. Te veel zwart wat een beetje afleid.

jilinda: Nette plaat. Jammer dat het hoofd zo in de schaduw valt.

Jis_: Grappige foto!! Jammer dat het scherptepunt niet op het voorste deel van het hoofdje zit. Ook vind ik het jammer dat de bloemen zo zijn afgesneden.

Joey: Hele mooie foto. Ik blijf er naar kijken. Vooral omdat ik probeer te bepalen of het koppel wat erop loopt gepland is of niet. Ze zijn klein maar vallen wel op. Zeer geslaagde plaat!

Joeluna: Er mist een hoop scherpte in deze plaat. Ook is het jammer dat het onderwerp zo gecentreerd is.

Jolandaa_: De bosrand vind ik bij deze foto te donker en te overheersen. Er is geen duidelijke lichtrand ofzo, en de foto is een beetje te donker geworden naar mijn mening.

k_m: Wát een schatje. De ogen staan er heel mooi op en de achtergrond maakt de foto nog leuker. Foto zou wat meer licht en kleur mogen hebben.

kani_ejj: Ook een grappige foto. Jammer dat de hond zijn ogen dicht heeft. Ook lijkt de foto scheef te staan.

_Kiki_: Mooie landschapsfoto!! Heb er eigenlijk niks op aan te merken. Misschien de volgende keer wat meer ruimte gebruiken?

KletsKoekje: Foto is mooi scherp maar lijkt te veel contrast te hebben. Wel mooie kleuren.

Lizaa01: Misschien wat meer croppen? Leuke scherpe plaat.

manonnevot: Hele mooie plaat dit. Het zwart/witte voegt zeker wat toe aan de sfeer van de foto. Jammer dat de benen er niet meer helemaal op staan.

MarijeR: Woooow die is scherp!! Gave plaat!! Wel jammer dat ie van onderen wat ruimte mist.

Marit: Hét bewijs dat de fotografe de foto maakt, en niet de camera. Echt een prachtige plaat!! Hij lijkt wel iets scheef te staan?

MB_Foto: Foto is erg donker waardoor je vrij weinig ziet. Ook staat het paard in een rare houding waardoor het silhouette heel erg vervormd raakt.

monbyou: Deze foto is ook niet heel goed gelukt. Het onderwerp is te donker en van een te hoog standpunt genomen. Het kader is wat ruim. Probeer meer licht en kleur in de foto te krijgen. Je galopmoment is wel goed getimed.

Racheel: Ik mis ruimte onderin. Ik wilde nog naar beneden scrollen en vond het jammer te zien dat de foto al ophield. Verder is hij erg goed gelukt.

Revanches: Aparte pose voor een zwangerschapsfoto. Jammer dat de modellen donkere kleding aan hebben, dit neemt een hoop vreugde weg wat je toch wel graag ziet in een zwangerschapsshoot.

Robin_Rikkie: Mooie kleuren, mooi licht en goed scherp! Topplaat!

Sharonplugge: Deze foto is in mijn ogen niet echt gelukt. De bloem is niet mooi maar eigenlijk al dood aan het gaan en het beestje is maar zo klein dat hij niet opvalt.

showteam: Mooie plaat! Lekker scherp, mooie kleuren. Maarja, ben ook niet anders van je gewend !!

Sodeletuut: De ogen! Die staan er geweldig mooi op. De kat lijkt wat uit verhouding door een onfortuinlijk standpunt maar de ogen maken een hoop goed!

Straalina: Wederom een mooie foto van mens & paard. Jammer dat het paard een halster onder het hoofdstel heeft, het hoofdstel ook niet goed ziet (sperriem zit erg verkeerd) en het paard een deken om heeft. Ook het hek stoort. Wellicht dat je die nog wel kan wegwerken?

Suuszels: Jammer dat het paard er zo sloom op staat. Ook de pluk haar zou ik uit de ogen halen een volgende keer.

tesseke: Qua scherpte en pose/compositie een mooie plaat maar het hoofd valt enorm weg door de schaduwen. Heel jammer.

tinky12: Hihi, hier moest ik wel even bij glimlachen! Wat een schooiers die twee, dat zie je gelijk. Eigenlijk gewoon een hele grappige foto die zo de penny in kan.

XiiaaNooaa: Mooi geschoten! Misschien wat meer ruimte rechts?

Ylvy: Leuke foto. Wel jammer dat het model zo'n gemaakte lach lijkt te hebben. Ook zou de compositie wat spannender kunnen door bijvoorbeeld bijna op het water te zitten met je camera.

Yvank_: Hier vind ik het ook erg jammer dat je de rug ziet ipv het gezicht. De foto is niet zo aantrekkelijk om naar te kijken omdat op de foto niet veel gebeurd. De gezichten van de spelers zitten verstopt en van de dirigent zie je een rug. Leuker is het, als je over de schouders van de spelers kan kijken op het bladmuziek en dan daarbij de dirigent ziet spelen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 16:45

Mb_foto schreef:
Marjoow verzamelt hier persoonlijk vind ik de kleuren niet zo geslaagd...

Ik heb bewust voor deze kleuren gekozen omdat ik de foto zonder een filter te saai en standaard vond. Kun je misschien toelichten wat je anders zou willen zien??

Eviii_x schreef:
Marjoow: Aaah lief, altijd leuk om paarden zo te zien kroelen. Vind het alleen jammer dat het paard recht meer op de foto staat dan het paard links. Had het namelijk leuk gevonden om het hoofd van het bonte paard ook nog een stukje te zien. Maar soms duren zulk soort momenten niet zo lang en moet je snel zijn ;).

De rechter is mijn verzorgpaard, en de linker is een vriend van hem haha. Maar het hek zat er erg ongelukkig voor helaas dus meer naar links was niet echt een optie.

Verder nog een algemene opmerking: Is het misschien een idee om bij de lijst wat tekentjes te zetten? Bijvoorbeeld een kruisje voor degene die geen feedback hoeven te ontvangen? Ik heb namelijk het idee dat het nogal liefde werk oud papier is aangezien een aantal mensen het niet eens lezen :')

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:04

Marjoow schreef:
Verder nog een algemene opmerking: Is het misschien een idee om bij de lijst wat tekentjes te zetten? Bijvoorbeeld een kruisje voor degene die geen feedback hoeven te ontvangen? Ik heb namelijk het idee dat het nogal liefde werk oud papier is aangezien een aantal mensen het niet eens lezen :')

Dat vind ik een heel goed idee, bespaart je een hoop tijd!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:09

Eviii_x schreef:
Marjoow schreef:

Dat vind ik een heel goed idee, bespaart je een hoop tijd!

Ja of even aangeven bij Agossie als je feedback wilt, dan kan zij een sterretje ofzo bij je naam zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:32

Bedankt voor je feedback Marjoow! :D Kan inderdaad zijn dat 'ie te donker is rechts. Ik bewerk hier na op een laptop (ben op vakantie), dus kan simpelweg niet met zekerheid zeggen of de kleuren en belichting kloppen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:34

Zij die feedback willen een sterretje laten zetten vind ik inderdaad een goed idee. Er gaat veel tijd zitten in iedereen helpen en als de helft er eigenlijk niets mee doet is dat ook zonde...

Ik vind het erg leuk om feedback te lezen (ik lees het dan ook altijd), maar ik heb niet altijd de tijd om te reageren. Neemt niet weg dat ik 't enorm apprecieer! :j

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:50

Irene96 schreef:
Zij die feedback willen een sterretje laten zetten vind ik inderdaad een goed idee. Er gaat veel tijd zitten in iedereen helpen en als de helft er eigenlijk niets mee doet is dat ook zonde...

Ik vind het erg leuk om feedback te lezen (ik lees het dan ook altijd), maar ik heb niet altijd de tijd om te reageren. Neemt niet weg dat ik 't enorm apprecieer! :j

Idem hier, hartstikke tof alle feedback en ik voel me schuldig dat ik er vaak niet aan toe kom. :o