Kiezen vond ik deze keer ook heel moeilijk. Zowel een familie meerkoeten op de foto gezet (waar ik echt tevreden over ben) als een bij die tijdens het fotograferen van familie meerkoet voorbij kwam en mevrouw met concentratie nul moest volgen
eline dankjewel! Dit is in een serre bij ons in de buurt genomen
De rest ook bedankt voor de feedback!
Billionache: ik zie er ook een gezicht in met een bange grimas! Leuk gedaan
caaramel
Geplaatst: 18-05-15 16:14
Iedereen die feedback gegeven heeft: BEDANKT!!!! Jullie zijn echte helden!!!
Ik probeer de feedback altijd zoveel mogelijk mee te nemen, daarom heb ik mijn logo aangepast, ben er nog steeds niet helemaal tevreden over, maar nu is het tenminste niet meer zo wazig. Iemand tips om het strakker te krijgen? (gemaakt in gimp)
Mijn week 20: Een oefening op blackfoto's. Bijgeleerd dat kippen absoluut niet kunnen stilzitten
Ow, wauw, wat komen er toch geweldige foto's voorbij!!! Echt tof om te zien!! En die blackfoto van die haan, best gaaf!! Mooi zo die kleuren!
Hier een iets anders, dan anders plaatje.. Denk zomaar dat mijn week 21 straks ook van deze meeting af gaat komen. Maar heb nog lang niet alles kunnen bekijken..
Hierbij iig mijn week 20.. Gisteren gemaakt op de Magical Forrest mini meeting
Nog een foto van de meeting in Eersel. Momenteel heb ik erg weinig tijd om foto's te maken. Ik heb net gedaan met stage en over 2 weken komen mijn examens eraan. Moet alles nog samenvatten en nog een hoop taken (af)maken. Na de examens ga ik zeker terug feedback proberen te geven!
Ook bedankt voor de feedback op week 19 (en de vorige weken). Ik vond het voor de eerste keer mensen fotograferen best leuk. Nog wel onwennig en moeilijk maar met genoeg oefenen komt dat wel in orde.
Bedankt weer voor de feedback! Erg handige tip voor enkel het lichtere gedeelte te 'stampen'. Ik heb enkel geen PS. Misschien kan ik iets soort gelijks vinden in GIMP.
Over het halster; er was geen mogelijkheid om een ander halster/geen halster om te doen helaas. Spontane foto van een jong paard