Lieve mensen, ik zit weer te wachten op een aantal foto's. Kletskoekje komt zo met haar keus van deze week, dus die komt er aan, maar er zijn er nog een flink aantal van wie ik niet weet of ze op vakantie zijn of niet. 4 bokkers zijn op vakantie, maar dan zijn er nog 7 bokkers (ook die al sinds week 1 meedoen) die nog niet hebben ingezonden. Ik wil volgende week om 22:00 alle foto's hebben. Is hij er niet maandag om 22:00 uur, dan kom je niet op de lijst. Ook niet als je hem later nog inzendt, met uitzondering van de mensen die op tijd aangeven dat ze wat later zijn of op vakantie.
Ik weet dat het heel streng klinkt, maar ik zit wel elke week (met plezier) de lijst te maken en dan is het gewoon niet handig als er steeds foto's later komen...
KletsKoekje
Geplaatst: 04-08-14 22:32
Ik moest nog een keuze uit mijn voorstellen maken voor deze week. Week 31
Agossie verzamelt hier: leuke foto, vind de kleuren erg mooi.
Asselruiter de foto spreekt me niet zo aan, ik denk omdat hij vrij flets is.
Bellatrix verzamelt hier ik weet niet of het aan mijn ipad ligt, maar ik zie amper iets...
binky de foto spreekt me niet echt aan... Door de compositie... Is Wel een leuk familiekiekje...
Bumblehorse leuke foto, maar de achtergrond had voor mij lichter gemogen..
calice erg leuke foto! Niks op aan te merken
C_estmoi ik vind hem vrij goed geslaagd
CrazyIris erg leuke foto!
Djura99 verzamelt hier mooi beeld
Dshots ik vind de foto vrij gelig?
Eviii_x persoonlijk had ik hem niet zo krap afgesneden
faatxhorse leuk beeld
Fenneeee jammer dat zn neusje er niet helemaal opstaat..
Gub verzamelt hier mooie foto! Leuke kleuren
Hanna_94 verzamelt hier leuk beeld!
HeavensLove verzamelt hier jammer dat het meisje de 'donkere kant' in gaat..
Irene96 verzamelt hier vakantiegevoel.. Leuk!
ismy dromerig beeld. Leuk!
jes_sam de foto zegt me niet zoveel...
Jessica_1998 de foro spreekt me niet echt aan, door de compositie denk ik...
JewEmm verzamelt hier mysterieuze foto... Heeft iets maar kan niet meteen zeggen wat...
jilinda erg leuk beeld!
Jis_ persoonlijk had ik hem graag iets ruimer gehad
Joey foto spreekt me niet echt aan.. Mede doordat ik niet echt een uitgesproken onderwerp vind...
Joeluna lijkt niet echt scherp?
Jolandaa_ mooi beeld!!
k_m de ogen zijn wat té bwerkt. Wel leuk beeld
kani_ejj had de hond liever iets meer op de foto gezien, nu valt hij wat weg...
_Kiki_ verzamelt hier mooi beeld!
KletsKoekje persoonlijk vind ik het contrast wat te hoog/fel...
Lizaa01 leuk beeld!
manonnevot persoonlijk had ik de merrie er ook helemaal opgezet...
MarijeR wauw. Erg mooi!
Marit leuke, dromerige plaat.
Marjoow verzamelt hier persoonlijk vind ik de kleuren niet zo geslaagd...
monbyou vind het niet zo'n aansprekende foto... Meer een 'kiekje'
Racheel verzamelt hier leuke vakantiefoto, maar niet dat mijn oog er meteen op valt...
Revanches verzamelt hier ik vind het een wat ingewikkelde foto, ik moest echt even goed kijken wiens armen van wie waren enzo :p ofwel kolt dat door het uur :p
Robin_Rikkie verzamelt hier knap! Leuk beeld!
SharonPlugge het onderwerp valt een beetje weg...
showteam mooie kleuren! Gaaf!
Sodeletuut jammer dat je hem zo krap hebt afgesneden.. Ofwel iets krapper ofwel iets ruimer... Persoonlijk...
straalina jammer van de zware schaduwen...
Suuszels jammer dat je de foto aan de knieeen hebt afgesneden... Vind ik persoonlijk niet zo fijn kijken...
tesseke verzamelt hier jammer dat sommige stukken overbelicht zijn...
Tinky12 verzamelt hier jammer van de compositie.. Nu heb je zo'n grote leegte
XiiaaooNaa leuke foto!
Ylvy jammer van de vrij zware schaduwen in het gezicht.. Verder leuke foto
Het is een donkere foto maar je zal toch echt iets moeten zien hoor. Misschien je laptop even wat draaien ofzo? Ik zie gewoon duidelijk iets op de foto...
Mb_Foto heb jij de instellingen van je ipad wel goed staan? Volgensmij zie ik/wij andere kleuren dan jij... vooral mbt op licht/donker...
kimberley23
Geplaatst: 05-08-14 11:56
Zo ik ben weer terug van een weekendje weg + 80ste verjaardag van mijn opa Sorry Agossie dat ik zo laat ben maar gister lukte het niet vanwege de hele dag geen internet Vanaf volgende week altijd voor 22:00! Zou je deze me nog op de lijst erbij willen zetten? Week 31 zelf niet erg tevreden maar hele week aan het organiseren geweest voor mijn opa's verjaardag!
De foto is ook blauw met lichtjes maar ik zie toch ook heel duidelijk dat er een fabriek staat een weg heen loopt en op de achtergrond een windmolen en aan de zijkant soort van duinen{?} Erg sfeervolle foto!